Of lief glimlachen naar TPGPost als we een hele voorraad postzegels kopenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:41 schreef Knoekie het volgende:
Laten we met zijn alle de postkantoren gaan bezetten!
Nog nooit gehadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:11 schreef Knoekie het volgende:
Krijgen jullie trouwens veel 'gratis' kaarten?
Oke schrok al.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Nog nooit gehaden een keer een gestuurd naar iemand die dat graag wilde
Heb jij stiekem een gratis kaart gekregenquote:
voor zover ik kan zien nog nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:11 schreef Knoekie het volgende:
Krijgen jullie trouwens veel 'gratis' kaarten?
Ik zag er twee, die kon ik niet laten gaanquote:
Ik moet zo weg en vanavond pas thuisquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:23 schreef Klonk het volgende:
nieuwe dag nieuwe kansen
en vandaag ga ik echt scannen
da's ook wel weer waarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:59 schreef Knoekie het volgende:
De gemiddele Afghanistanees heeft ook geen computer.
waar denk je dat deze topics toe dienenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:05 schreef Smittend het volgende:
Ikke welik heb vandaag 2 tags mogen ontvangen.
![]()
Ik geeft het toe..ja de ontkenningsfase is voor bij..IK BEN VERSLAAFD AAN TAGGEN !![]()
Uhm..is er ook een anonieme postcrossers voor tag verslaafden?![]()
quote:Finland 26 Aug, 2006 5 Travelling
Mijn kaartje naar Finland is al 14 dagen onderweg, dus ze zijn niet altijd zo snel...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:15 schreef Knoekie het volgende:
Ik verwacht dat morgen mij eerste kaartje aankomt
[..]
ssssssstquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:52 schreef Klonk het volgende:
ik heb het vage vermoeden dat een gemiddelde afghaanistanees niet op vakantie is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |