Zeg, doe eens niet zo gekquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:47 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjongejonge, het is ook altijd wat he?! Met jullie allemaal!
"I Love Jack"quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:47 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjongejonge, het is ook altijd wat he?! Met jullie allemaal!
Dan woon je een stuk verder van mij dan ik verwacht hadquote:
Klopt! Net als Carebears, die zijn ook hip EN hebben ook een regenboog!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Regenbogen zijn hip.
Groningen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:02 schreef Laniboekje het volgende:
Goed, ben er alweer vandoor. Ik ga even afscheid nemen van iemand die in het verre Noorden gaat studeren...
Ai, kop op meisjequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:34 schreef Chanty87 het volgende:
*&@^$*&^@^^%(@* Ik heb m'n dag niet vandaag![]()
Ja godver, was ik eerst al opnieuw met Majora's Mask bezig (NGC, want m'n N64 ist kaput), moet je 2 dagen wachten tot je eindelijk die Clock Tower op kan, was ik ondertussen m'n eten aan het halen WAS DE TIJD OP. Kan ik het wéér overnieuw gaan doenquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja godver, was ik eerst al opnieuw met Majora's Mask bezig (NGC, want m'n N64 ist kaput), moet je 2 dagen wachten tot je eindelijk die Clock Tower op kan, was ik ondertussen m'n eten aan het halen WAS DE TIJD OP. Kan ik het wéér overnieuw gaan doen
En m'n avondeten smaakt ook niet.
Ja... Ontzettend gekquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! Sorry
Maar herkenbaar dat soort dingen ja. Gewoon denken 'het is maar een spelletje' (ook al maken ze ons soms heeeeulemaol gek)
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja... Ontzettend gekM'n schoen ligt al aan de andere kant van de kamer.
Mja, moet ik alles weer uit de doos toveren. En het is al te laat anders blijf ik bezig.quote:
Wii FTWquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:00 schreef Roi het volgende:
[..]
Mja, moet ik alles weer uit de doos toveren. En het is al te laat anders blijf ik bezig.
Daar heb ik ook last van... Had vandaag heel hard moeten nadenken of ik Majora's Mask opnieuw zou moeten kopen. Heb 'm alleen al 2x voor m'n GameCube... En ook of ik een nieuwe N64 controller zou kopen, maar aangezien ik al m'n N64 (behalve Donkey Kong 64 en Mario Party 3) spellen al of op m'n GameCube heb of op m'n DS denk ik dat ik het toch maar niet doe...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:04 schreef Roi het volgende:
Mja, ik ben zo'n nerd die altijd het orgineel wilt.
Tenzij functies zoals online aan games als Mario Kart (snes) gaan toevoegen![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:15 schreef Gamedemon het volgende:
Ik haat den bosch, zo
Juist. Ik ben het ns met je eens Morthillquote:
boh gek alleen de koffie heerscht hendig sjiek de pan uit in den Bosch, voorderest is het 1 grote pauper bendequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Juist. Ik ben het ns met je eens MorthillHet ligt gewoon aan GD, want Den Bosch heerscht.
DB is een mooie stad zolang je er niet uit gaat, dat zuigt namelijk gigantisch hard.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
boh gek alleen de koffie heerscht hendig sjiek de pan uit in den Bosch, voorderest is het 1 grote pauper bende
OMFG SHUT THE FUCK UP! I FUCKING HATE YOU SO MUCH RIGHT NOW!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef Gamedemon het volgende:
and you are?
neequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
DB is een mooie stad zolang je er niet uit gaat, dat zuigt namelijk gigantisch hard.
wellusquote:
Doe mij de rechter maar. De middelste is zo dom dat zet het Eidos bordje op dr tiet ondersteboven doetquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:55 schreef Morthill het volgende:
Eidos op de LGC
[afbeelding]
De linker is een trol, maar die andere 2 zijn best in orde,
Ik slaap echt, ik vond het al zo'n raar logoquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe mij de rechter maar. De middelste is zo dom dat zet het Eidos bordje op dr tiet ondersteboven doet
Het zit op dr tiet. Waar let je dan op?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef Roi het volgende:
Ik zat niet op het logo te letten.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef MMaRsu het volgende:
Op d'r gezicht Roy, niet zo oppervlakkig
Van welke school?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:25 schreef Morthill het volgende:
Introkamp regelen
Natuurwetenschappen & Technologie aan de RuGquote:
HAHAHAhahHAHA JE KAN M'n RuG OP!!!!!!1!!!!ą!11§§ą!!2212§2ą#_O-quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Natuurwetenschappen & Technologie aan de RuG
Klinkt chic.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
nerd alertquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zo word de flexibele bachelor genoemd. Eigenlijk niets meer dan (Technische) Natuurkunde, (Technische) Scheikunde, Wiskunde en Sterrenkundequote:
What else is newquote:
Precies de vakken waar ik na Havo NG vanaf wilde dus.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zo word de flexibele bachelor genoemd. Eigenlijk niets meer dan (Technische) Natuurkunde, (Technische) Scheikunde, Wiskunde en Sterrenkunde
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kom dat gaan we vieren:
[afbeelding]
Ik geef je twee wekenquote:
Hahahaha. Moet je alweer naar school? Hahahaha. Ha. Ha.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:21 schreef Laniboekje het volgende:
Nou nou, school is nog best wel vermoeiend.
Het doet pijn he?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahahaha. Moet je alweer naar school? Hahahaha. Ha. Ha.![]()
![]()
Yup. Betekent namelijk dat ik volgende week weer moetquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:37 schreef BMH het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik moet beginnen.. Krijg je geen brief met details ofzow? Heb ik me eigenlijk wel aangemeld?
Kregen jullie geen brief dan? Kep ook nog geen boeken besteldquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
De meeste scholen zijn vandaag begonnen of beginnen volgende week.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:37 schreef BMH het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik moet beginnen.. Krijg je geen brief met details ofzow? Heb ik me eigenlijk wel aangemeld?
Kep een stikker met mijn e-mailadres voor mijn brievenbus geplakt. Papier is zooo 2005.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef capibar het volgende:
[..]![]()
Als het goed is word je tijdens je vakantie bestookt met brieven.
Is dit je eerste jaar dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Kregen jullie geen brief dan? Kep ook nog geen boeken besteld
De school kan iig fluiten naar mijn vrijwillige bijdrage.
... Als je dat niet eens weet zal het wel nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:37 schreef BMH het volgende:
Ik kreeg wel een brief van IBgroep.. "je volgt in het schooljaar 2006/2007 geen opleiding en komt daarom niet in aanmerking voor studiefinanciering".quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
... Als je dat niet eens weet zal het wel niet
We vervreemden van elkaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:34 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus geen post hier sinds 4 uur gistermiddag, dat ben ik niet gewend hier. Goedemorgen GAM SC paupertjes.
Dat is wel erg lekker Laniboekje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes. Ik heb lekker een dagje vrij op mijn tweede officiele schooldag.
Naja, werd het nu allemaal al teveel?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes. Ik heb lekker een dagje vrij op mijn tweede officiele schooldag.
Het studentenleven is zwaar! Gelukkig houden de docenten hier dus rekening meequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, werd het nu allemaal al teveel?
Vrij krijg je niet, vrij neem jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
Is het een roostervrije dag, of echt alleen vandaag zomaar vrij?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het studentenleven is zwaar! Gelukkig houden de docenten hier dus rekening mee
Wat voor project ga je doen Laniboekje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:40 schreef Laniboekje het volgende:
Roostervrije dag, is normaal dus ingepland voor projectwerken. Maar deze week beginnen we nog niet aan de beginselen van het project, komt pas volgende week.
Als het goed is gaan we met een groepje van vier mensen een maatschappelijk werk praktijk opzetten voor de doelgroep ouderen die nu vaak buiten de sociale opvang vallen (mensen die net met pensioen zijn e.d.). Verder is het project nog helemaal in ontwikkeling maar het is wel gaaf dat we 'ons eigen' praktijkje mogen beginnen dit jaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:53 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat voor project ga je doen Laniboekje?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeetje, dat klinkt zo verantwoordelijk heMaar het gaat wel goedkomen denk ik, jij kan dat.
TSJAKKAAAAA enzo.
Heb ik ook, daarom ga ik ook de mngt en operations master doen van mijn opleiding. Ik moet er niet aan denken om strax bijvoorbeeld aerodynamica te doen, dan zit je echt alleen maar in een hokje te rekenen of je staat in een tunnel waar wind doorheen looptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb er echt wel heel veel zin in. Het is ook iets wat ik altijd wel leuk vind, onderzoek en rapportage e.d. Meer de organisatorische kant van het werk, best tof.
Morgen instemming, dus niet echt veel tijd. Later deze week moet wel lukkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:47 schreef BMH het volgende:
Roy! Morgen Kameo coop?
Jij ook al? Mijn oude klasgenoten hebben nu ik van school ben ook ineens een relaxt roosterquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
Kun je meteen kijken of de Furr demo al te downloaden is.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:06 schreef MMaRsu het volgende:
GTA...meh die game kan mij niet meer bekoren!
Ik ga wel de Saints Row demo spelen![]()
![]()
OOoh glans.. Je hebt gelijk.. Tis niets als GTAquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:07 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
vs
[afbeelding]
[afbeelding]
Gta...right
Jij kan het weten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:12 schreef MMaRsu het volgende:
SR > SA
Mankeer je iets?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:32 schreef MMaRsu het volgende:
Anyway wie wil er een mooie gif voor me maken uit een Saints Row filmpje
deze is lelijk
Moeten we nu 300x de search gerbuiken?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:08 schreef Fliepke het volgende:
Weet je nog wat we vorig jaar deden, daar gaan we dit jaar overheen. Wacht maar af
Nee hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Moeten we nu 300x de search gerbuiken?![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:35 schreef C2000 het volgende:
Sonic X happy meal bij de MAC in NL
Mario happy meal bij de MAC in de USA
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:35 schreef C2000 het volgende:
Sonic X happy meal bij de MAC in NL
Mario happy meal bij de MAC in de USA
Meh *jaloersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]Konden ze niet nog zo'n 7 weken wachten?! Dan ben ik er
Nou, de eerstvolgende keer dat ik naar de US ga duurt ook nog wel ff. Ik wil eigenlijk nog een keer met Oud en Nieuw op Times Square staan...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:54 schreef Chanty87 het volgende:
Voor mij wordt dit voorlopig de laatste keer hoor...Wou dat ik kon blijven
![]()
Ik wil het wel doen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:18 schreef MMaRsu het volgende:
Wil niemand voor mij een mooie gif maken?
multiplechoice wordt bij ons zwaar ontmoedigd, je krijgt namelijk af trek als je een antwoord fout hebtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:54 schreef Laniboekje het volgende:
Ai, dat tentamen ja. Maar goed, multiplechoice.. moet lukken! Succes
Enjeweet, overdrijven is een Brabants vak.
Dank jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:54 schreef Laniboekje het volgende:
Ai, dat tentamen ja. Maar goed, multiplechoice.. moet lukken! Succes
Enjeweet, overdrijven is een Brabants vak.
Mijn opleiding heeft geen vakken waar multiplechoice voor gegeven kan worden, dus ik zou het eigenlijk niet weten. Lijkt me overigens wel vanzelfsprekend dat ze zwaar rekenen.. ik bedoel, het goede antwoord staat er gewoon tussen. Hoe verkapt het ook beschreven staat.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
multiplechoice wordt bij ons zwaar ontmoedigd, je krijgt namelijk af trek als je een antwoord fout hebt(naja, bij kansrekening dan, volg ik toch niet)
i know! en daarom heerscht het ookquote:
Ik vind je een lief schattig ventje, maar nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
i know! en daarom heerscht het ook
Double...You...Tea....efffffffff maaaaaaate??quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind je een lief schattig ventje, maar nee.
En dan de volgendequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:48 schreef Laniboekje het volgende:
Hij: 'Hallo, ik ben ehmm... ehm.. ehm...'
Jij: 'Zoals het op het papiertje staat hoor jij Piet Jansen te zijn?...?'
Hij: ':'( HOU OP! JE MAAKT ME BANG!' /rent weg
Ijskoud! Ijskoud!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dan de volgendeIk heb er zin in.
Ohw ja heeeeeerlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ijskoud! Ijskoud!
![]()
Nootje? Wil je samen met mij dit jaar eerstejaars gaan terroriseren?
![]()
Ha! Dat durven ze bij mij heulemaal nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:59 schreef Laniboekje het volgende:
Dat hebben ze serieus wel een keer bij mij gedaan! Had ik eindelijk een pc bemachtigd, kwamen ze aan: 'Project vierdejaars heeft voorrang!'
Toen heb ik geantwoord: 'Je komt niet van rechts.'
Dat vonden ze niet leukEn mijn studiegenootje lag onder de tafel van het lachen.
Nee, jij zit al zo lang op die school dat ze denken dat je er woont.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ha! Dat durven ze bij mij heulemaal niet
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, jij zit al zo lang op die school dat ze denken dat je er woont.
![]()
ijskoud!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee, jij zit al zo lang op die school dat ze denken dat je er woont.
![]()
show me the chillz! Icecold killah!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dit is nog maar lauw, het kan veel kouder.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
show me the chillz! Icecold killah!
Neuh.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
show me the chillz! Icecold killah!
fo sjo holmes, westside fo life!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MM en ik zijn niets vergelijken met jouw negerskillz
dat ik ninja ben maak ik geen geheim van, dat ik op dit moment bij jou met een pda in de ventilatie schachten zit welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Neuh.
Is geheim, net zoals jij ninja bent.
Respect iz everythzing!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:27 schreef Laniboekje het volgende:
Welke ventilatieschachten?
Ben je zelfs zo sneaky dat je in schachten zit waar ik geeneens weet van heb? Respect.
quote:1 Madden NFL 07
Platform: PS2
2 Madden NFL 07
Platform: X360
3 Madden NFL 07
Platform: XBOX
4 Madden NFL 07: Hall of Fame Edition
Platform: PS2
5 Madden NFL 07: Hall of Fame Edition
6 Madden NFL 07
Platform: PSP
7 Madden NFL 07
Platform: GC
8 Dead Rising
9 Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day
Platform: DS
10 New Super Mario Bros.
Platform: DS
Ik vind dat zoooooo'n zuig nummer hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:35 schreef Laniboekje het volgende:
Even totally random, want daar ben ik goed in:
Have you come here to play Jesus?
To the lepers in your head
Dat stukje tekst van 'One' moet ik altijd keihard zingenZo nu dus ook.
Ik zei zojuist : de reclame van tegenwoordig word ook steeds zwaarder.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:35 schreef Laniboekje het volgende:
Even totally random, want daar ben ik goed in:
Have you come here to play Jesus?
To the lepers in your head
Dat stukje tekst van 'One' moet ik altijd keihard zingenZo nu dus ook.
Wat voor duistere pakjes verwacht jij?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zei zojuist : de reclame van tegenwoordig word ook steeds zwaarder.
dat krijg je ervan als je de trap afvliegt omdat je een pakje verwacht en ze brengen je een dik pauper boek met onzin erin
En daaaaaaaaaaaank je wel. Nu zit dit nummer in mn kop, ondanks de 180 BPM die uit mn boxen knallenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:40 schreef Laniboekje het volgende:
One love
One blood
One life
You got to do what you should
One life
With each other
Sisters and my
Brothers
One life
But we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other
Zet net ff iets harder zodat iemand in Delft het ook kan horen...
Alstublieft.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En daaaaaaaaaaaank je wel. Nu zit dit nummer in mn kop, ondanks de 180 BPM die uit mn boxen knallen
Dat kan ik niet zeggen natuurlijk! dat zou mijn reputatie niet ten goede komen!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:41 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat voor duistere pakjes verwacht jij?
Meteos. Een DS spel. Want GD is een Nintendo fan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen natuurlijk! dat zou mijn reputatie niet ten goede komen!
Tsk, ik weet het toch al. Denk ik.. hoop ik..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen natuurlijk! dat zou mijn reputatie niet ten goede komen!
Saints row natuurlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meteos. Een DS spel. Want GD is een Nintendo fan.
GL HFquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
Zeg mensen, ik ga jullie nu verlaten. Haal nu allemaal maar opgelucht adem enzo, ik ga eens kijken of de school mij nog lief vindt.
Ciao
Ik win ook nooit watquote:GEFELICITEERD! Je hebt onlangs meegedaan aan de WIN FREE TICKETS actie van Free Record Shop.
Je hebt een abonnement van 30 weken op Veronica Magazine gewonnen!
Cas-set-te-ban-djes....................................................................................................................?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:04 schreef Chanty87 het volgende:
Jippie, m'n opleiding is binnenEngels met cassettebandjes
Ohja, da's voor jouw tijd natuurlijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:37 schreef capibar het volgende:
[..]
Cas-set-te-ban-djes....................................................................................................................?
tokkiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Sharkdoggie is nog steeds brak van introductiekamp
Hadden een paar gasten echt een tyfus bende gemaakt van hun kamer (zelfs de schoonmakers wilden het echt niet schoonmaken). Ik preken tegen die gasten terwijl ik hun drankvoorraad ter plekke opzuip.
Klinkt als een leuk introkampquote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
* Sharkdoggie is nog steeds brak van introductiekamp
Hadden een paar gasten echt een tyfus bende gemaakt van hun kamer (zelfs de schoonmakers wilden het echt niet schoonmaken). Ik preken tegen die gasten terwijl ik hun drankvoorraad ter plekke opzuip.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:35 schreef Laniboekje het volgende:
Morgen GAM SC'ers.
Wat een verwelkoming... Godver!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daaaaar is hij dan!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En FYI: Ja...
Ik voelde me nogal Remy dus dan ben ik blij om iemand te zien in het topic!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een verwelkoming... Godver!![]()
Ik ben niet opgegeten hoor, maar ik ga er zo wel weer mee worstelen
En ahwSuckt. Hoe komt t?
Maar als ik maar één arm heb kan ik je niet meer goed knuffelenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik voelde me nogal Remy dus dan ben ik blij om iemand te zien in het topic!
Weet niet hoe het komt dat ik ziek ben, als ik het geweten had dan had ik er van te voren iets aan kunnen doen. Heb al dagen last van hoofdpijn, keelpijn, moe en gewoon hangerig. Komt vast door school.
En ik hoop dat jouw groene monster een arm afbijt zodat je niet meer kan gamen.
Deed je toch al niet, het enige wat jij doet is mij constant slaan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar als ik maar één arm heb kan ik je niet meer goed knuffelen
Broeliebroeliequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Deed je toch al niet, het enige wat jij doet is mij constant slaan.
Hey, nieuwe vrienden!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:54 schreef moomoo het volgende:
he bah, weer een hele dag stage lopen voor 1,20¤ per uur. hoe is het hier?
is chanty van school getrapt? Ik had me aangemeld voor een HBO maar toch maar niet gaan doen, dus dat aan de IBG doorgegeven, krijg ik een brief terug dat als ik al stufi heb aangevraagd dat ik dan z.s.m. aan de IB-groep moet doorgeven dat het niet meer doorgaat >.<
Anders JIJ wel, anders IK wel, anders HIJ wel.quote:
You've lost me!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:57 schreef Laniboekje het volgende:
Anders JIJ wel, anders IK wel, anders HIJ wel.
Echt... vrouwenquote:
En wat moeten jullie dan de rest van jullie leven doen?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Echt... vrouwenZe zouden jullie ns moeten leveren met handleiding erbij!
Jullie gebruiken tot dienst zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En wat moeten jullie dan de rest van jullie leven doen?
Daar bestaat niet genoeg papier voor om 1 handleiding te makenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Echt... vrouwenZe zouden jullie ns moeten leveren met handleiding erbij!
*proest!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu kost het ons 30 jaar om vrouwen te begrijpen en dan kunnen we pas goed tot dienst zijn.
Vrouwen weten dat soort dingen enzoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:12 schreef moomoo het volgende:
hoe kun jij dat weten?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrouwen weten dat soort dingen enzo![]()
Hey, dat is selectief quoten, damagzomaarnie!quote:
Wedden?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, dat is selectief quoten, damagzomaarnie!
Okeuh, smakelijk!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Andere keer okay?Ik ga ontbijten en dan proberen 1M te halen met Geom Wars
PWNT.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef moomoo het volgende:
bah, iedereen zit lekker thuis :<
jah, en nu heb ik pauzequote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:31 schreef Laniboekje het volgende:
Waar is iedereen nou toch?
- GD'tje is hard aan het werk, of niet
![]()
Nou, niet getrapt hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:54 schreef moomoo het volgende:
he bah, weer een hele dag stage lopen voor 1,20¤ per uur. hoe is het hier?
is chanty van school getrapt? Ik had me aangemeld voor een HBO maar toch maar niet gaan doen, dus dat aan de IBG doorgegeven, krijg ik een brief terug dat als ik al stufi heb aangevraagd dat ik dan z.s.m. aan de IB-groep moet doorgeven dat het niet meer doorgaat >.<
wat voor opleiding was het?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:13 schreef Chanty87 het volgende:
Nou, niet getrapt hoorIk was er gewoon mee gestopt. Pauperschool.
IB Groep terroriseren lijkt me wel een goed plan eigenlijk, ik word het een beetje zat om steeds hun zooi op te moeten ruimen!
![]()
Ik ga dit jaar ook de hele dag achter me PC (360 & Wii) zittenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:02 schreef moomoo het volgende:
oh. wat had je verwacht dan? ik ben eens in amsterdam op een open dag wezen kijken, en toen zag ik ze reclameposters enzo ontwerpen, en dat is niks voor mij.
ik heb vorige week dus mijn opleiding animatie afgezegd. dat had ik wel erg leuk gevonden maar mn prioriteiten liggen sinds kort even anders. daarom zit ik nu heel de dag achter een PC weg te kwijnen, en zal ik dat nog zeker een jaar blijven doen :/
Daar wil ik achter komen. Maar iig niet de art ontwerp of coding kant op. Meer het ontwerpen, produceren, animeren of moddelenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:16 schreef moomoo het volgende:
oh, tof. welk onderdeel van gamedevelopment dan?
Ligt eraan of ik het uberhaupt wel wil.. En natuurlijk aan welke richting me leuk lijkt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Welke school wil je dat aan gaan doen BMH?
Oke, maar je hebt vast al wel iets op het oog toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:58 schreef BMH het volgende:
[..]
Ligt eraan of ik het uberhaupt wel wil.. En natuurlijk aan welke richting me leuk lijkt.
Ik wilde eerst ook een gamesopleiding gaan doen maar Ik vind het toch te risicovol om dat te gaan doen omdat je in Nederland sowieso haast geen kans maakt op een baan. Voor mezelf heb ik daarom maar Mediatechnologie aan de HU in Amersfoort gekozen, het is vooral breed en je zou er eventueel alsnog de gamesindustrie mee in kunnen. morgen ga ik voor het eerst naar die school toe voor mn rooster enzo.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:56 schreef moomoo het volgende:
ik vraag me af hoeveel je aan zo'n opleiding hebt. het lijkt me niet dat games-bedrijven daarin geinteresseerd zijn.
nou kan je er natuurlijk wel gewoon veel leren, maar voor het diploma op zich hoef je het niet te doen lijkt me(in tegenstelling tot ICT waar het niemand uitmaakt wat je kan als je geen diploma's hebt).
Weet ik, ik heb het gisteren uitgebreid zitten opzoeken. Maar eerst m'n stufi annuleren en m'n OV inleveren.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:45 schreef mordradead het volgende:
Ik ben weer terug van introductie op Ameland gelukkig was er bier.
Chanty als je nu HAVO gaat doen kun je geen stufi aanvragen maar wel bijdrage scholieren dat is iets van 90 euro per maand geloof ik
Doe je Vavo havo 2 in 1 jaar?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb het gisteren uitgebreid zitten opzoeken. Maar eerst m'n stufi annuleren en m'n OV inleveren.
Nope. Eitje. Vanaf september tot en met april krijgt je namelijk enkel examen stof voorgeschoteld.quote:
een diploma in de IT wereld zegt niet zoveel, omdat MBO/HBO/WO zoiezo alleen de basis aanleren. daarom ga je bij een studie zoals informatica pas in het 3de jaar op stage. gewoon omdat er meer basis is. Maar persoonlijk al nooit iemand mij meer vragen om octaal op te tellen, terwijl ik er wel 1 blok gehad heb. Dingen zoals standaardiseren is hartstikke interresant, maar totoaal niet interresant als je ITSM kant op wil.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:56 schreef moomoo het volgende:
ik vraag me af hoeveel je aan zo'n opleiding hebt. het lijkt me niet dat games-bedrijven daarin geinteresseerd zijn.
mwa, je zou je kunne afcragen waarom er mensen 2 en zelfs 3 jaar over doenquote:
Omdat normaal Havo zuigt. Vavo havo is stukken beter. Ik heb het zelf namelijk ook gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mwa, je zou je kunne afcragen waarom er mensen 2 en zelfs 3 jaar over doen
Inderdaadquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope. Eitje. Vanaf september tot en met april krijgt je namelijk enkel examen stof voorgeschoteld.
Alle andere dingen (op profiel werkstuk & lees/schrijfdossiers na) krijg je niet. Ook zijn vakken als CKV & LO afwezig.
Die had ik gelukkig nog van me vorige havo periode.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:36 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
InderdaadIk moet daarnaast nog wel voor een aantal vakken een werkstuk maken.
als je havo al vind zuigen, dan moet je niet naar het HBO, dat zuigt dan nog veel meer namelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Omdat normaal Havo zuigt. Vavo havo is stukken beter. Ik heb het zelf namelijk ook gedaan
(wegens desīntresse ben ik van de havo gegaan om naar het MBO te gaan.. Daar een jaartje gezeten en toen maar Vavo Havo gedaan).
Ligt aan je opleiding.. Ik weet iig dat ik geen saaie opleiding ga kiezenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je havo al vind zuigen, dan moet je niet naar het HBO, dat zuigt dan nog veel meer namelijk.
ja elke opleiding is groot feestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Ligt aan je opleiding.. Ik weet iig dat ik geen saaie opleiding ga kiezenIk ga echt niet weer 4 jaar van me leven verknallen aan pennen
Ach jah... Portfolio >>>> opleiding in gamesland.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja elke opleiding is groot feesthet is alleen jammer dat elke opleiding 3/4 kut, niet interresant en vooral klote is
Wacht even. NHA valt toch ook onder particulier onderwijs? Zo ja, dan heb ik er dus geen recht opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb het gisteren uitgebreid zitten opzoeken. Maar eerst m'n stufi annuleren en m'n OV inleveren.
Hmm. Val ik dan wel onder deeltijders?quote:Particulier onderwijs
Als je particulier onderwijs volgt, kom je in de meeste gevallen niet in aanmerking voor een tegemoetkoming. Informeer bij de school wat de mogelijkheden zijn.
Wat grappig zeg, ik ken iemand die ook mediatechnologie gaat doen in Amersfoort, dit is ook zijn eerste jaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook een gamesopleiding gaan doen maar Ik vind het toch te risicovol om dat te gaan doen omdat je in Nederland sowieso haast geen kans maakt op een baan. Voor mezelf heb ik daarom maar Mediatechnologie aan de HU in Amersfoort gekozen, het is vooral breed en je zou er eventueel alsnog de gamesindustrie mee in kunnen. morgen ga ik voor het eerst naar die school toe voor mn rooster enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |