Zeg, doe eens niet zo gekquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:47 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjongejonge, het is ook altijd wat he?! Met jullie allemaal!
"I Love Jack"quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:47 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjongejonge, het is ook altijd wat he?! Met jullie allemaal!
Dan woon je een stuk verder van mij dan ik verwacht hadquote:
Klopt! Net als Carebears, die zijn ook hip EN hebben ook een regenboog!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Regenbogen zijn hip.
Groningen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:02 schreef Laniboekje het volgende:
Goed, ben er alweer vandoor. Ik ga even afscheid nemen van iemand die in het verre Noorden gaat studeren...
Ai, kop op meisjequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:34 schreef Chanty87 het volgende:
*&@^$*&^@^^%(@* Ik heb m'n dag niet vandaag![]()
Ja godver, was ik eerst al opnieuw met Majora's Mask bezig (NGC, want m'n N64 ist kaput), moet je 2 dagen wachten tot je eindelijk die Clock Tower op kan, was ik ondertussen m'n eten aan het halen WAS DE TIJD OP. Kan ik het wéér overnieuw gaan doenquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja godver, was ik eerst al opnieuw met Majora's Mask bezig (NGC, want m'n N64 ist kaput), moet je 2 dagen wachten tot je eindelijk die Clock Tower op kan, was ik ondertussen m'n eten aan het halen WAS DE TIJD OP. Kan ik het wéér overnieuw gaan doen
En m'n avondeten smaakt ook niet.
Ja... Ontzettend gekquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]! Sorry
Maar herkenbaar dat soort dingen ja. Gewoon denken 'het is maar een spelletje' (ook al maken ze ons soms heeeeulemaol gek)
quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja... Ontzettend gekM'n schoen ligt al aan de andere kant van de kamer.
Mja, moet ik alles weer uit de doos toveren. En het is al te laat anders blijf ik bezig.quote:
Wii FTWquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:00 schreef Roi het volgende:
[..]
Mja, moet ik alles weer uit de doos toveren. En het is al te laat anders blijf ik bezig.
Daar heb ik ook last van... Had vandaag heel hard moeten nadenken of ik Majora's Mask opnieuw zou moeten kopen. Heb 'm alleen al 2x voor m'n GameCube... En ook of ik een nieuwe N64 controller zou kopen, maar aangezien ik al m'n N64 (behalve Donkey Kong 64 en Mario Party 3) spellen al of op m'n GameCube heb of op m'n DS denk ik dat ik het toch maar niet doe...quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:04 schreef Roi het volgende:
Mja, ik ben zo'n nerd die altijd het orgineel wilt.
Tenzij functies zoals online aan games als Mario Kart (snes) gaan toevoegen![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:15 schreef Gamedemon het volgende:
Ik haat den bosch, zo
Juist. Ik ben het ns met je eens Morthillquote:
boh gek alleen de koffie heerscht hendig sjiek de pan uit in den Bosch, voorderest is het 1 grote pauper bendequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Juist. Ik ben het ns met je eens MorthillHet ligt gewoon aan GD, want Den Bosch heerscht.
DB is een mooie stad zolang je er niet uit gaat, dat zuigt namelijk gigantisch hard.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
boh gek alleen de koffie heerscht hendig sjiek de pan uit in den Bosch, voorderest is het 1 grote pauper bende
OMFG SHUT THE FUCK UP! I FUCKING HATE YOU SO MUCH RIGHT NOW!quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:52 schreef Gamedemon het volgende:
and you are?
neequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
DB is een mooie stad zolang je er niet uit gaat, dat zuigt namelijk gigantisch hard.
wellusquote:
Doe mij de rechter maar. De middelste is zo dom dat zet het Eidos bordje op dr tiet ondersteboven doetquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:55 schreef Morthill het volgende:
Eidos op de LGC
[afbeelding]
De linker is een trol, maar die andere 2 zijn best in orde,
Ik slaap echt, ik vond het al zo'n raar logoquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe mij de rechter maar. De middelste is zo dom dat zet het Eidos bordje op dr tiet ondersteboven doet
Het zit op dr tiet. Waar let je dan op?quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:01 schreef Roi het volgende:
Ik zat niet op het logo te letten.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:17 schreef MMaRsu het volgende:
Op d'r gezicht Roy, niet zo oppervlakkig
Van welke school?quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:25 schreef Morthill het volgende:
Introkamp regelen
Natuurwetenschappen & Technologie aan de RuGquote:
HAHAHAhahHAHA JE KAN M'n RuG OP!!!!!!1!!!!±!11§§±!!2212§2±#_O-quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Natuurwetenschappen & Technologie aan de RuG
Klinkt chic.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
nerd alertquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zo word de flexibele bachelor genoemd. Eigenlijk niets meer dan (Technische) Natuurkunde, (Technische) Scheikunde, Wiskunde en Sterrenkundequote:
What else is newquote:
Precies de vakken waar ik na Havo NG vanaf wilde dus.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zo word de flexibele bachelor genoemd. Eigenlijk niets meer dan (Technische) Natuurkunde, (Technische) Scheikunde, Wiskunde en Sterrenkunde
quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:50 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Kom dat gaan we vieren:
[afbeelding]
Ik geef je twee wekenquote:
Hahahaha. Moet je alweer naar school? Hahahaha. Ha. Ha.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:21 schreef Laniboekje het volgende:
Nou nou, school is nog best wel vermoeiend.
Het doet pijn he?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahahaha. Moet je alweer naar school? Hahahaha. Ha. Ha.![]()
![]()
Yup. Betekent namelijk dat ik volgende week weer moetquote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:37 schreef BMH het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik moet beginnen.. Krijg je geen brief met details ofzow? Heb ik me eigenlijk wel aangemeld?
Kregen jullie geen brief dan? Kep ook nog geen boeken besteldquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
De meeste scholen zijn vandaag begonnen of beginnen volgende week.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:37 schreef BMH het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik moet beginnen.. Krijg je geen brief met details ofzow? Heb ik me eigenlijk wel aangemeld?
Kep een stikker met mijn e-mailadres voor mijn brievenbus geplakt. Papier is zooo 2005.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef capibar het volgende:
[..]![]()
Als het goed is word je tijdens je vakantie bestookt met brieven.
Is dit je eerste jaar dan?quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Kregen jullie geen brief dan? Kep ook nog geen boeken besteld
De school kan iig fluiten naar mijn vrijwillige bijdrage.
... Als je dat niet eens weet zal het wel nietquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:37 schreef BMH het volgende:
Ik kreeg wel een brief van IBgroep.. "je volgt in het schooljaar 2006/2007 geen opleiding en komt daarom niet in aanmerking voor studiefinanciering".quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
... Als je dat niet eens weet zal het wel niet
We vervreemden van elkaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:34 schreef MMaRsu het volgende:
Jezus geen post hier sinds 4 uur gistermiddag, dat ben ik niet gewend hier. Goedemorgen GAM SC paupertjes.
Dat is wel erg lekker Laniboekje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes. Ik heb lekker een dagje vrij op mijn tweede officiele schooldag.
Naja, werd het nu allemaal al teveel?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes. Ik heb lekker een dagje vrij op mijn tweede officiele schooldag.
Het studentenleven is zwaar! Gelukkig houden de docenten hier dus rekening meequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, werd het nu allemaal al teveel?
Vrij krijg je niet, vrij neem jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
Is het een roostervrije dag, of echt alleen vandaag zomaar vrij?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het studentenleven is zwaar! Gelukkig houden de docenten hier dus rekening mee
Wat voor project ga je doen Laniboekje?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:40 schreef Laniboekje het volgende:
Roostervrije dag, is normaal dus ingepland voor projectwerken. Maar deze week beginnen we nog niet aan de beginselen van het project, komt pas volgende week.
Als het goed is gaan we met een groepje van vier mensen een maatschappelijk werk praktijk opzetten voor de doelgroep ouderen die nu vaak buiten de sociale opvang vallen (mensen die net met pensioen zijn e.d.). Verder is het project nog helemaal in ontwikkeling maar het is wel gaaf dat we 'ons eigen' praktijkje mogen beginnen dit jaar.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:53 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Wat voor project ga je doen Laniboekje?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jeetje, dat klinkt zo verantwoordelijk heMaar het gaat wel goedkomen denk ik, jij kan dat.
TSJAKKAAAAA enzo.
Heb ik ook, daarom ga ik ook de mngt en operations master doen van mijn opleiding. Ik moet er niet aan denken om strax bijvoorbeeld aerodynamica te doen, dan zit je echt alleen maar in een hokje te rekenen of je staat in een tunnel waar wind doorheen looptquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb er echt wel heel veel zin in. Het is ook iets wat ik altijd wel leuk vind, onderzoek en rapportage e.d. Meer de organisatorische kant van het werk, best tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |