Precies weg met die zooi.Mooi dat er bijna geen satellietclubs meer zijn,kost bergen met geld.En we worden er zelf niet beter van.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:02 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
En wat heeft het nou voorgebracht voor ons? Niks dacht ik zo
Dat is anders dan dat 1 persoon er geld in gaat pompen. Maar nogmaals mn vraag, wat wil zo iemand ervoor terug? Als je het terug moet betalen is het in principe gewoon een lening.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die Oude Noorderlingen zijn echte Feyenoorders. En Ajax heeft toch ook zn ziel niet verkocht met de beursgang?![]()
Maar draait alles om prijzen dan? Anders kunnen Groningen t/m RBC ook wel hun club verkopen tegen de hoogste bieder, zou de competitie er een stuk leuker op maken.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij in de laatste 7 jaar je ploeg kunnen huldigen, ik weet alleen nog de titel in 99en een Uefa CUP in 2002. meer heb ik niet kunnen juichen voor Feyenoord
![]()
Wat heeft Abubakari nou gepresteerd ? Niks !!! We hebben het zelf al moeilijk genoeg,laat staan die andere clubjes te kunnen helpen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:04 schreef Erasmusch het volgende:
En Abubakari![]()
Maar daarom zei ie ook altijd dat een soort liefdadigheidsporjectje van hemzelf was.
hmm oke nou ja een hele slechte speler is het niet maar moet nog maar zien of we die ooit te zien krijgen in het eerste en dan ook echt als toegevoegde waarde.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:04 schreef Erasmusch het volgende:
En Abubakari![]()
Maar daarom zei ie ook altijd dat een soort liefdadigheidsporjectje van hemzelf was.
Hofs is een dravertje die niks toevoegt.God ik wou dat we Tymo hadden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kwam er net achter trouwens dat we slechts 2 goede spelers hebben, eigenlijk 1
De guzman en Hofs
Ik ben fan van Feyenoord, ze verwacht dat ze kampioen worden om de 2 jaar, eigenlijk verwacht ik dat niet, maar het zou zo moeten zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is anders dan dat 1 persoon er geld in gaat pompen. Maar nogmaals mn vraag, wat wil zo iemand ervoor terug? Als je het terug moet betalen is het in principe gewoon een lening.
[..]
Maar draait alles om prijzen dan? Anders kunnen Groningen t/m RBC ook wel hun club verkopen tegen de hoogste bieder, zou de competitie er een stuk leuker op maken.....
Al moet ik wel zeggen dat ik De Guzman gisteren ook niet echt goed vond voetballen maar ja goed ze stonden natuurlijk allemaal te kuttenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik kwam er net achter trouwens dat we slechts 2 goede spelers hebben, eigenlijk 1
De guzman en Hofs
ben je het er mee eens dat we slechts 2 goede spelers hebben, waarmee je kampioen zou kunnen wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:09 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Hofs is een dravertje die niks toevoegt.God ik wou dat we Tymo hadden.
De Guzman
![]()
Ligt aan de voorwaarden he.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is anders dan dat 1 persoon er geld in gaat pompen. Maar nogmaals mn vraag, wat wil zo iemand ervoor terug? Als je het terug moet betalen is het in principe gewoon een lening.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ben je het er mee eens dat we slechts 2 goede spelers hebben, waarmee je kampioen zou kunnen worden
Fortis heeft gewoon aandeelhouders natuurlijk. Bovendien brengen ze evenveel knaken binnen als ABN en Philips.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat heb je nou eigenlijk aan Fortiskut hoofdsponsor, volgens mij pompen hun echt weinig geld in Feyenoord
Ik vind het zoiezo raar dat een tweede rangs psv speler die het nooit verder heeft kunnen schoppen dan nummer 12, bij Feijenoord komt en dan maar meteen even aanvoerder wordt. Had ook eigenlijk Greene wel verwacht als aanvoerder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:12 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
![]()
Helaas wel.Snap de aankoop Kolkka nog steeds niet.Hij imponeerde bij Ado ook nauwelijks.Kwam waarschijnlijk alleen maar omdat ie toevallig twee keer tegen ons scoorde.En Lucius als aanvoerder is nauurlijk belachelijk.Maak dan Greene aanvoerder geen Lucius,die heeft het al druk met zichzelf.![]()
Een middenweg moet ook mogelijk zijn: een verstandig (inkoop)beleid met ietjewat meer pegels, zodat je iig niet zomaar ineens voor lul staat zonder spits. Het was tenslotte niet alsof niemand dat aan zag komen, dat Kuyt ging vertrekkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Pff, ik heb hier nog zo kartonnen schaal liggen Kampioen 98-99. en nu 10 jaar later bijna is er geen schaal bijgekomen. Van mij mag zo rijke vent de club overnemen en heel veel geld er ingooien om goede spelers te kopen. Zodat Feyenoord weer eens kampioen wordt om de 2 jaar
Kwestie van even langs het gemeentehuis rijden. Hij heeft er recht op, volgens mij.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:14 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Volgens mij heeft De Guzman nog geen Nederlands paspoort
Blijkbaar heeft de gemiddelde relschopper een hoger IQ dan de gemiddelde beleidsbepaler in het Maasgebouw.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:14 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ik vind het zoiezo raar dat een tweede rangs psv speler die het nooit verder heeft kunnen schoppen dan nummer 12, bij Feijenoord komt en dan maar meteen even aanvoerder wordt. Had ook eigenlijk Greene wel verwacht als aanvoerder.
Volgens mij heeft De Guzman nog geen Nederlands paspoort
Toen Kuyt wegging hadden ze dezelfde dag of 1/2 dagen later al een vervanger moeten hebben. Net of je die nu wel vindt, inplaats van een week geledenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een middenweg moet ook mogelijk zijn: een verstandig (inkoop)beleid met ietjewat meer pegels, zodat je iig niet zomaar ineens voor lul staat zonder spits. Het was tenslotte niet alsof niemand dat aan zag komen, dat Kuyt ging vertrekken![]()
Hij is inmiddels inderdaad wel al 5 jaar in Nederland ja, maar ook dan moet hij volgens mij wel nog het inburgerings-examen afleggen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kwestie van even langs het gemeentehuis rijden. Hij heeft er recht op, volgens mij.
Alle spitsen op het lijstje waren niet meer beschikbaar of wilden niet zei ie gisteren toch.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Toen Kuyt wegging hadden ze dezelfde dag of 1/2 dagen later al een vervanger moeten hebben. Net of je die nu wel vindt, inplaats van een week geleden![]()
ja goed he, toen vorig seizoen de blaadjes nog niet van de bomen vielen lag Feyenoord al uit de Uefa cup. Ondanks de verweringen van Greene "dat was echt geen hands" was iedereen in Rotterdam snel tevreden, want "in 98/99 werd Feyenoord ook gewoon kampioen toen ze er in de Uefa beker al na een ronde werden uitgekegeld".quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:03 schreef bella75 het volgende:
ach vorig seizoen begon feyenord goed, laten ze het nu maar andersom doen dan. Komt echt wel goed hoor. Heb ik alle vertrouwen in.
en daarom vind ik het nog steeds zeer!!! matig van Kuijt om 1 dag voor het begin van de competitie je club te verlaten, de club waar je zogenaamd zoveel van houdt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alle spitsen op het lijstje waren niet meer beschikbaar of wilden niet zei ie gisteren toch.
Precies, het ligt er natuurlijk maar net aan op welke manier je risico neemt. Blijkbaar is het erg moeilijk te begrijpen dat er niet bedoeld werd dat er allemaal tweederangs spelers moesten komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef Erasmusch het volgende:
Ook mooi dat Jorien nog ff de supporters de schuld geeft. Want ja 'het Legioen wilde dat er meer risico werd genomen'.... pfffff
En die reden niet vertellen van wotte, is toch omdat die de secretaresse neuktenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef Erasmusch het volgende:
Ook mooi dat Jorien nog ff de supporters de schuld geeft. Want ja 'het Legioen wilde dat er meer risico werd genomen en als dat niet goed uitpakt zeggen wij: tot hier en niet verder!'.... pfffff![]()
En hem 1maand eerder nog een contractverlenging aanbiedenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En die reden niet vertellen van wotte, is toch omdat die de secretaresse neukten
er waren afspraken over gemaakt dat als Kuyt's droomclub zou komen en het bedrag zou betalen dat ie verkocht zou worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
en daarom vind ik het nog steeds zeer!!! matig van Kuijt om 1 dag voor het begin van de competitie je club te verlaten, de club waar je zogenaamd zoveel van houdt.
Maar goed die discussie is volgens mij al gevoerd.
Volgens mij al gekocht door Bayer Leverkussen... Had ik ook wel een goede gevonden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef the_undertaker het volgende:
Feyenoord moet Kiessling halen!! Topspits in wording
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.championslounge.nl/menu/participants.html?uShowCat=8
die Michel Perridon zal het niet worden denk ik
Mwah, denk niet dat je Kuijt dit kwalijk mag nemen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
en daarom vind ik het nog steeds zeer!!! matig van Kuijt om 1 dag voor het begin van de competitie je club te verlaten, de club waar je zogenaamd zoveel van houdt.
Maar goed die discussie is volgens mij al gevoerd.
Als hij echt zo´n Feijenoorder is als dat hij zegt dat hij is dan was hij niet weggegaan op het laatste moment voor het begin van de competitie, maar goed dat is mijn mening en ik weet dat veel mensen het daar niet mee eens zijn want oh god als je toch aan Kuijt komt dan heb je het gedaan hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat je Kuijt dit kwalijk mag nemen.
Qua sfeer zal het niks schelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag wordt er niks meer gehaald. Heb je alleen nog maar Dinsdag,Woensdag,Donderdag.
Als er niks goeds komt,
Zeg ik. tribune weer leeghouden en dan gewoon een hele helft
Heeft weinig zin, een spits kan dan toch niet meer komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag wordt er niks meer gehaald. Heb je alleen nog maar Dinsdag,Woensdag,Donderdag.
Als er niks goeds komt,
Zeg ik. tribune weer leeghouden en dan gewoon een hele helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |