Ah, Cart_man is weer terug.quote:Op maandag 28 augustus 2006 19:47 schreef Cart_man het volgende:
Was een topwedstrijd gisteren, geen minuut gezien.
Goh wat een boeiend nieuws zeg,bemoei je met je eigen club.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Gaat lekker bij jullie hoor
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Goh wat een boeiend nieuws zeg,bemoei je met je eigen club.![]()
FC Kopenhagen
![]()
Heb je nou een nieuwe nick daaan? Waarom?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:07 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Goh wat een boeiend nieuws zeg,bemoei je met je eigen club.![]()
FC Kopenhagen
![]()
Ben hem niet hoor.Wie is die daan dan ?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb je nou een nieuwe nick daaan? Waarom?
Wat komen jullie altijd doen in het Ajax topic als ze verliezenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:11 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Tyft is snel op naar je eigen topic.![]()
Ken je Doopy X nog ? Dat was een van de ergste ajacieden,en die kwam hier altijd trollen.Dus tyf nou maar op.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef Cubewoods het volgende:
[..]
Wat komen jullie altijd doen in het Ajax topic als ze verliezen?
Niemand. Zal wel gewacht worden tot de winterstop. Anders zou ik niemand weten...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef stefmans het volgende:
Wie zou de nieuwe spits worden, van Nevland moeten jullie het hopelijk toch niet hebben![]()
Dit spelletje ga ik niet weer spelen hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ben hem niet hoor.Wie is die daan dan ?
Ben he echt niet hoor.Kijk maar naar mijn ip adres.Of mijn emailadres.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niemand. Zal wel gewacht worden tot de winterstop. Anders zou ik niemand weten...
[..]
Dit spelletje ga ik niet weer spelen hoor.
Dat spelletje van 'ik-doe-dom-en-ik-houd-het-stug-vol'?quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
Dit spelletje ga ik niet weer spelen hoor.
Beiden zijn te veranderenquote:Op maandag 28 augustus 2006 20:16 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ben he echt niet hoor.Kijk maar naar mijn ip adres.Of mijn emailadres.
OK, geen topspits dusquote:**Als gevolg van de slechte financiële
situatie van de club,is Feyenoord door
de KNVB onder curatele gesteld.De club
moet nu elk kwartaal de financiële
gegevens aan de bond overleggen.Worden
eventuele aanwijzingen van de KNVB niet
opgevolgd,dan volgt puntenaftrek.
Na drie verliesgevende seizoenen heeft
Feyenoord een negatief eigen vermogen
van 16,1 miljoen euro.De verkoop van de
spitsen Kuyt en Kalou heeft 20 miljoen
opgeleverd,maar daarvan zal ook een
nieuwe aanvaller betaald moeten worden.
Feyenoord-voorzitter Van den Herik wijt
de penibele situatie aan een gebrek aan
inkomsten uit Europees voetbal en het
falen van de club op de transfermarkt.
Dat is te wijten aan jouw lamlendige optreden, schaamluis.quote:Feyenoord-voorzitter Van den Herik wijt
de penibele situatie aan een gebrek aan
inkomsten uit Europees voetbal en het
falen van de club op de transfermarkt.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:13 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ben hem niet hoor.Wie is die daan dan ?
Daaan ken je niet , maar Doopy-X wel.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:14 schreef NickFeyR het volgende:
[..]
Ken je Doopy X nog ? Dat was een van de ergste ajacieden,en die kwam hier altijd trollen.Dus tyf nou maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |