en daarom vind ik het nog steeds zeer!!! matig van Kuijt om 1 dag voor het begin van de competitie je club te verlaten, de club waar je zogenaamd zoveel van houdt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alle spitsen op het lijstje waren niet meer beschikbaar of wilden niet zei ie gisteren toch.
Precies, het ligt er natuurlijk maar net aan op welke manier je risico neemt. Blijkbaar is het erg moeilijk te begrijpen dat er niet bedoeld werd dat er allemaal tweederangs spelers moesten komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef Erasmusch het volgende:
Ook mooi dat Jorien nog ff de supporters de schuld geeft. Want ja 'het Legioen wilde dat er meer risico werd genomen'.... pfffff
En die reden niet vertellen van wotte, is toch omdat die de secretaresse neuktenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:22 schreef Erasmusch het volgende:
Ook mooi dat Jorien nog ff de supporters de schuld geeft. Want ja 'het Legioen wilde dat er meer risico werd genomen en als dat niet goed uitpakt zeggen wij: tot hier en niet verder!'.... pfffff![]()
En hem 1maand eerder nog een contractverlenging aanbiedenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En die reden niet vertellen van wotte, is toch omdat die de secretaresse neukten
er waren afspraken over gemaakt dat als Kuyt's droomclub zou komen en het bedrag zou betalen dat ie verkocht zou worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
en daarom vind ik het nog steeds zeer!!! matig van Kuijt om 1 dag voor het begin van de competitie je club te verlaten, de club waar je zogenaamd zoveel van houdt.
Maar goed die discussie is volgens mij al gevoerd.
Volgens mij al gekocht door Bayer Leverkussen... Had ik ook wel een goede gevonden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef the_undertaker het volgende:
Feyenoord moet Kiessling halen!! Topspits in wording
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.championslounge.nl/menu/participants.html?uShowCat=8
die Michel Perridon zal het niet worden denk ik
Mwah, denk niet dat je Kuijt dit kwalijk mag nemen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
en daarom vind ik het nog steeds zeer!!! matig van Kuijt om 1 dag voor het begin van de competitie je club te verlaten, de club waar je zogenaamd zoveel van houdt.
Maar goed die discussie is volgens mij al gevoerd.
Als hij echt zo´n Feijenoorder is als dat hij zegt dat hij is dan was hij niet weggegaan op het laatste moment voor het begin van de competitie, maar goed dat is mijn mening en ik weet dat veel mensen het daar niet mee eens zijn want oh god als je toch aan Kuijt komt dan heb je het gedaan hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat je Kuijt dit kwalijk mag nemen.
Qua sfeer zal het niks schelenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag wordt er niks meer gehaald. Heb je alleen nog maar Dinsdag,Woensdag,Donderdag.
Als er niks goeds komt,
Zeg ik. tribune weer leeghouden en dan gewoon een hele helft
Heeft weinig zin, een spits kan dan toch niet meer komen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Vandaag wordt er niks meer gehaald. Heb je alleen nog maar Dinsdag,Woensdag,Donderdag.
Als er niks goeds komt,
Zeg ik. tribune weer leeghouden en dan gewoon een hele helft
Kon hij weinig aan doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Als hij echt zo´n Feijenoorder is als dat hij zegt dat hij is dan was hij niet weggegaan op het laatste moment voor het begin van de competitie, maar goed dat is mijn mening en ik weet dat veel mensen het daar niet mee eens zijn want oh god als je toch aan Kuijt komt dan heb je het gedaan hoor.
Maar begrijp me niet verkeerd ik vind het niet erg dat hij weg is, maar het gaat om het moment waarop hij weg ging
glazen huis en stenen enzoquote:
Als je zelf maar gevoel heeft dat het een beetje zin heeft, gister ook weet niet of jullie nog naar Maasgebouw waar gegaan ? Stonden iets van 50-100 mensen nog, Maar gelijk veel ME busjes er bij. Het enige wat je zag was Coen Moulijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, een spits kan dan toch niet meer komen.
De centen van de seizoenkaarten hebben ze nu toch al binnen dus het zal Jorien wat uitmaken of we er wel of niet zittenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als je zelf maar gevoel heeft dat het een beetje zin heeft, gister ook weet niet of jullie nog naar Maasgebouw waar gegaan ? Stonden iets van 50-100 mensen nog, Maar gelijk veel ME busjes er bij. Het enige wat je zag was Coen Moulijnen ivo
![]()
het bedrag wat Liverpool betaald heeft, had je bij een latere verkoop niet gekregenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:42 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Als hij echt zo´n Feijenoorder is als dat hij zegt dat hij is dan was hij niet weggegaan op het laatste moment voor het begin van de competitie, maar goed dat is mijn mening en ik weet dat veel mensen het daar niet mee eens zijn want oh god als je toch aan Kuijt komt dan heb je het gedaan hoor.
Maar begrijp me niet verkeerd ik vind het niet erg dat hij weg is, maar het gaat om het moment waarop hij weg ging
ben er meteen na de wedstrijd langs gelopen, op een ME bus na niets gezienquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Als je zelf maar gevoel heeft dat het een beetje zin heeft, gister ook weet niet of jullie nog naar Maasgebouw waar gegaan ? Stonden iets van 50-100 mensen nog, Maar gelijk veel ME busjes er bij. Het enige wat je zag was Coen Moulijnen ivo
![]()
Dat snap ik en daarom is het ook niet erg dat hij weg is alleen zoals ik al zei het moment is gewoon kut voor ons en dat vind ik matig van hem.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het bedrag wat Liverpool betaald heeft, had je bij een latere verkoop niet gekregen
[..]
Maar Liverpool had het geld nog niet. En beter nu zo laat verkopen dan over een jaar voor6mln minder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:49 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[quote]Op maandag 28 augustus 2006 15:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kon hij weinig aan doen.
[..]
Hij tekent dat contract toch dacht ik zo?
Maar goed maakt verder ook niet uitals er nog maar een nieuwe spits komt, de dag is nog lang dus wie weer
het is matig van Feyenoord dat er geen vervanger isquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:55 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Dat snap ik en daarom is het ook niet erg dat hij weg is alleen zoals ik al zei het moment is gewoon kut voor ons en dat vind ik matig van hem.
Klopt, tuurlijk en het geld was hard nodig, blijkt, maar ik blijf erbij dat ik het gewoon matig van hem vind.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Maar Liverpool had het geld nog niet. En beter nu zo laat verkopen dan over een jaar voor6mln minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |