Zou lullig zijn als hij er op deze manier uit moet. En trouwens iedereen zei ook tegen hem: "Egbert neem 'm maar op."quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:10 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind het echt een stunt
Eerst de hele tijd zeggen dat die bang is voor dat ding
Zeggen dat hij hem niet gaat opnemen..
En wat doet die..
neemt die op!![]()
![]()
En dan zeggen die mensen daar ook nog dat niemand hem eruit wil hebben..
Hoe weten ze dat nou?
Hoop dat hij eruit moet
Ik zou er niet mee zitten als hij eruit moet..quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als hij er op deze manier uit moet. En trouwens iedereen zei ook tegen hem: "Egbert neem 'm maar op."
Daar woont hijquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:15 schreef ThaSandman het volgende:
What the hell is Abbekerke.
ja lekker slim, de rest neemt dat ding echnie op... was domme actie van hem..quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als hij er op deze manier uit moet. En trouwens iedereen zei ook tegen hem: "Egbert neem 'm maar op."
Waarom?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:17 schreef arneaux het volgende:
Godver, ik wil de Semih stream.
Ja was dat alleen maar ja/nee gedoe? Of nog iets meer?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:16 schreef natronic het volgende:
Denk dat het wel losloopt... weten jullie nog het ja/nee spelletje afgelopen jaar met Rob uit bb5?
Ik ken veel plaatsnamen, maar deze is nieuw voor mij.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:17 schreef Jappie het volgende:
Abbekerk
Gemeente Noorder-Koggenland
Inwoners gemeente: 10.501
Van mij mag Eggie er nog wel even inblijven.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee zitten als hij eruit moet..
Vind hem te fanatiek.. hij is ZO met het spel bezig.. dat vind ik niet meer leuk
Juist als hij zo doet denken mensenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:18 schreef intoyou het volgende:
Wat is Egbert aan het stressen zeg.. jezus doe rustig, straks krijg je nog een hartaanval.
Ja, genaai vond ik dat! Was hij er eindelijk uit, mocht hij er alsnog in blijven.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja was dat alleen maar ja/nee gedoe? Of nog iets meer?
Marlies en Smih zijn ook al genomineerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:19 schreef rubstar het volgende:
dus als ik het goed begrijp dan is het tijdens de Live Uitzending morgen stemmen of ie eruit moet of niet?
Ja maar hij weet NIET dat die andere ook genomineerd zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:19 schreef KlootMajoor het volgende:
Te fanatiek!! VEEL te fanatiek
Hij vergeet even dat er 2 andere mensen er ook in zitten , die dezelfde shit boven het hoofd hangt
...en kijk eens hoe hij bezig is
vreselijke man, heel erg egoistisch!!!
Hij moet er uit!
Correct maar Egbert's hersentjes maken overuren en dit is een van de ontsnappingsclausules die hij voor zichzelf bedacht heeft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:18 schreef Gert het volgende:
Wat lopen ze nou weer theorien te verzinnen..
Dat is toch helemaal niet gezegd, dat er evt iemand anders in de plaats van Egbert uit zou moeten?
quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:18 schreef arneaux het volgende:
Egbert ga maar weg want ik ben je gezeik helemaal kotsbeu.
Stiekem vindt ze het niet zo erg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Egbert eruit.. en Hup! Marcia knipt gelijk haar rok af tot 2 cm onder de billen ; -)
Maar het gaat erom of Egbert er morgen direct uitmoet... voor Marlies en Semmie mag een week gestemd worden...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:20 schreef frankium het volgende:
[..]
Marlies en Smih zijn ook al genomineerd
Hij weet toch niet van die 2 anderen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:19 schreef KlootMajoor het volgende:
Hij vergeet even dat er 2 andere mensen er ook in zitten , die dezelfde shit boven het hoofd hangt
Hij moet er uit!
Nee ze verzinnen gewoon zelf wat erbij..quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:21 schreef CobusNet het volgende:
Het getal '24' is toch helemaal niet door die telefoon gekomen.....toch?
ja ok.. maar dat weet niemand toch? En er wordt dus alleen tijdens die uitzending gestemd? dus binnen een uurtje ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:20 schreef frankium het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat vergeten als hij het niet eens weet ? Of heb ik iets belangrijks gemist ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:19 schreef KlootMajoor het volgende:
Hij moet er uit!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:20 schreef Gert het volgende:
"Waarom souden mensen anders op me stemmen dat ik weg moet, as d'r niks tegenover staat.."
Gewoon, om je te zien lijden, kale zeveraar.
En als ie nu nog één keer "Het Nederlandse publiek" zegt dan ga ik nog écht bellen ook.![]()
Moet ie inderdaad maar niet doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:21 schreef Scrupules het volgende:
hahahahahaha marcia raad em af om nu ineens in zn nakie te gaan staan om de internet kijkers te lijmen
Ik hoop ook dat het om hun 3 gaat en dat het geen slappe zaak wordt van ja/nee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:20 schreef frankium het volgende:
[..]
dit is geen leuk grapjequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:22 schreef arneaux het volgende:
Wat stelt hij zich aan zeg. Hij doet net alsof ie net te horen heeft gekregen dattie kanker heeft.
Dat idee heb ik nu ook vanwege het feit dat Marleis en Semih de telefoon niet op mochten nemen las ik ergens en dan hoop ik van harte dat Semih eruit moet. Niet vanwege zijn uiterlijk maar vanwege dan Micheline "vrij"is. en ik ben benieuwd hoelang het dan duurt dat Tijn op micheline ligt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, Tele2 in Apeldoorn viel uit van 1655 tot 1702
Morgen is het dus Egbert ja/ nee.
Of zou het toch Egbert - Marlies - Semih zijn.
En die overtuiging in huis dat Egbert zou mogen blijven, vind ik grappig.
Whehehequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:23 schreef Rica het volgende:
"Ik neem hem nooit meer op"
Dat klopt Egbert![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bron: NOS
- Telefoonverkeer rond Abbekerk (NH) door nog onverklaarbare reden totaal overbelast. Alle 6 abbonees zijn in paniek de straat op gerend.
Omdat ze zo allejezus lang is. Goeiemorgen man.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:24 schreef LuQas het volgende:
Waarom is Marlies ook alweer genomineerd?
Doordat ze een envloppe had gelezen zonder dat BB haar daar opdracht voor had gegeven en daarin stond dat Semih genomineerd wasquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:24 schreef LuQas het volgende:
Ze liep met een brief van BB de dagboekkamer uit...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:24 schreef LuQas het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:24 schreef Kinga het volgende:
ER STAAT NIKS TEGENOVER, jezus christus...
briefgeheimquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:24 schreef LuQas het volgende:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omdat ze zo allejezus lang is. Goeiemorgen man.
Ja vannacht, als die niet kan slapenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:25 schreef ThaSandman het volgende:
Ik voorzie nog een huilbui van Egbert.
Dat nerveuze lach, dat heen en weer gedrentel, dat vragen om aandacht, theorieen verzinnen. ARGH.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:24 schreef frankium het volgende:
Jemig, waarom gaat die gast niet normaal doen?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bron: NOS
- Telefoonverkeer rond Abbekerk (NH) door nog onverklaarbare reden totaal overbelast. Alle 6 abbonees zijn in paniek de straat op gerend.
Ze had een brief gelezen in de dbk die niet voor haar bedoeld was! Sanctie!quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:24 schreef LuQas het volgende:
Hmmmm...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:18 schreef CobusNet het volgende:
Een gesprek in de keuken met o.a. Semih en Micheline.
Monique en Sabrine sturen Semih en Michelin aan op het maken van een kindje in het huis.
Semih loopt meteen weg en de stream verplaatsen zich van de keuken naar hat zwembad en de Lounchruimte.....Mmmmmm......
Zou het waar zijn....??.....??
Voer voor de psychologenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:25 schreef ThaSandman het volgende:
Ik voorzie nog een huilbui van Egbert.
Echt relativeren is er niet bij nee...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:26 schreef Jappie het volgende:
Hoe dacht die malloot eik in vredesnaam dit spel te gaan winnen als ie al zo in paniek raakt na 1 keer voor de leeuwen te worden geworpen![]()
Nog niet eens, hij doet alsof het erger isquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:22 schreef arneaux het volgende:
Wat stelt hij zich aan zeg. Hij doet net alsof ie net te horen heeft gekregen dattie kanker heeft.
Heb ik ook niet gehoordquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:29 schreef cpuntb het volgende:
Niet eens gehoord:
[..]
volgens Talpa...
Net als d'r moederquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:29 schreef rubstar het volgende:
die Marcia die rookt zichzelf echt helemaal de tyfus..
Dat zijn Milica en Hilde.quote:
hahahahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb het wel gehoord...ze stond hem enigzins aan te moedigen..
![]()
![]()
En ook voor zeug Hitler.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:31 schreef itsme het volgende:
Hmm . egbert nam de telefoon op?
Is helaas goed voor de Sjonnies en Yvonnes.![]()
Ze zei zelf ook dat ze het had gezegd, toen ze na het telefoontje met Eggie op de bank zat een sigaret te roken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:29 schreef cpuntb het volgende:
Niet eens gehoord:
[..]
volgens Talpa...
http://www.talpa.tv/web/s(...)369/typeofpage=51230quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:31 schreef Inca het volgende:
Vreemd dat er nog niks op talpa site staat
Yep! Mijn mening! Marcia krijgt de kans om zichzelf te laten zien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Egbert eruit.. en Hup! Marcia knipt gelijk haar rok af tot 2 cm onder de billen ; -)
Als hij idd gewoon nu relaxend had gedaan hadden meer mensen respect voor hem gehad denk ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:32 schreef rubstar het volgende:
als Egbert gewoon relax had gereageerd en nu gewoon ff lekker was gaan zwemmen en zich gewoon normaal gedroeg had dat zijn positie een stuk versterkt. Dit gedoe sleurt hem alleen maar het huis uit..
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:32 schreef Bluezz het volgende:
Hij gaat er in ieder geval knap geschoren naar buiten
Dat is juist leuk..quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
Misschien komen er alleen maar kutberichten door de telefoon en dat dáárom er een tijdslimiet is. Als er af en toe goede dingen op de telefoon komen zijn mensen sneller geneigd op te nemen.
als ik Marcia zo zie wordt ze echt niet heel veel losser dan dat ze nu is hoor.. volgens mij brokkelt die helemaal af..quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:33 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Yep! Mijn mening! Marcia krijgt de kans om zichzelf te laten zien.![]()
Egbert eruit!
Geen foon nummer toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:33 schreef cpuntb het volgende:
[..]
http://www.talpa.tv/web/s(...)369/typeofpage=51230
Ze heeft iig wel wat preutse uitspraken gedaan: dat ze niet met iemand op de bank wil liggen, omdat ze daarmee haar vriend beschadigd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:35 schreef rubstar het volgende:
[..]
als ik Marcia zo zie wordt ze echt niet heel veel losser dan dat ze nu is hoor.. volgens mij brokkelt die helemaal af..
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:35 schreef BB-King het volgende:
En maar zuipen en peukies opsteken.
Mentaal helemaal de weg kwijt.
Ja, ga het op een zuipen zetten. Maakt het uit, morgen lig je er toch, en het levert misschien nog wat leuke beelden opquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:35 schreef BB-King het volgende:
En maar zuipen en peukies opsteken.
Mentaal helemaal de weg kwijt.
Wat gaan we stemmen mensen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:38 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Nee, je kan nog niet bellen of smsen![]()
Dat kan volgens mij alleen morgen even een uurtje tijdens de live-uitzending.quote:
Ik ga er nog even een rustig en ontspannen nachtje over slapenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:38 schreef Krimp het volgende:
[..]
Wat gaan we stemmen mensen?
Egbert blijft of Egbert gaat weg?
Egbert gaat wegquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:38 schreef Krimp het volgende:
[..]
Wat gaan we stemmen mensen?
Egbert blijft of Egbert gaat weg?
Ik heb dat ook gedaan en dat stelt geen ruk voor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:41 schreef arneaux het volgende:
Heeft Sabrina nou een BHV cursus gedaan? Dat verwacht je ook niet.
Bij mij de hele dag al perfectquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:43 schreef Canisfire het volgende:
Bij mij doen de stream het niet of nauwelijks.... ?
Dan ligt het aan wat anders...hier doen ze het perfect.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:43 schreef Canisfire het volgende:
Bij mij doen de stream het niet of nauwelijks.... ?
Ja ze denkt dat het al bijna middernacht is hahahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:45 schreef -Myrt- het volgende:
hilde denkt dat t middernacht is hahahhaa
Hij hoeft niemand aan te wijzen, dat hebben ze zelf verzonnen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:44 schreef SkeeZ het volgende:
Egbert heeft van Hilde verloren vandaag, morgen wijst hij haar aan denk ik...hoop ik.
Monique bedoel je.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:45 schreef arneaux het volgende:
Wel lief wat Sabrina nu doet. Een heel verhaal ophangen over iets totaal onbelangrijks. De gedachten van Egbert een beetje verzetten.
Ja, die.quote:
ja meerdere zeiden, Egbert neem hem maar, pak hem dan, neem maar op enzquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:46 schreef Canisfire het volgende:
Ooh een keer f5 en het werkt weer prima.
Maar goed toen ik film aan het kijken was heeft Egbert de telefoon opgepakt en Janine liep te hijgen neem hem dan neem hem dan.
ooooooooooo, jammerquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hij hoeft niemand aan te wijzen, dat hebben ze zelf verzonnen.
doe dan doe dan.. neem hem op dan.. mag wel neem jij hem maar doe dan doe dan..quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:47 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ja meerdere zeiden, Egbert neem hem maar, pak hem dan, neem maar op enz
euuh ja vaaagheidquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:47 schreef Inca het volgende:
Uit de streamverslagen van morgen en de live show:
Bridget meldt dat er een enveloppe in de voorraadkamer ligt en verzoekt Tijn deze te gaan halen. Tijn opent de enveloppe en leest voor:
"Zoals jullie weten duurt voor een aantal van jullie Big Brother zo'n 100 dagen, en voor een aantal korter. Maar jullie verblijf zonder enige vriend of familielid in een afgesloten huis kán voor drie van jullie nog minimaal een jaar gaan duren. Drie van de bewoners mogen namelijk vanavond nog verhuizen naar de villa die in gebruik wordt genomen voor het TV programma de Gouden Kooi om daar deel te gaan nemen aan een programma waar je een veel hogere prijs kan winnen, namelijk een villa van meer dan een miljoen euro als je als langste in dat huis daar het uithoudt. Jullie krijgen nu vijf minuten om na te denken en dan wil Big Brother van jullie elk in de dagboekkamer horen wie er wel of niet wil gaan. Zijn er meer dan drie mensen die aangeven te willen, dan maakt het publiek in de huiskamer een keuze. De vijf minuten gaan nu in"
http://bigbrotherinsite.punt.nl/
Tel je zegeningenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:49 schreef XiChico het volgende:
Ik heb nu een paar x die streams gevolgd (gisternacht na uitgaan nog ff, waren ze aan het pitten, alleen die wat oudere man was aan het afwassen)
Maareh ligt het aan mij of zijn het altijd dezelfde die je ziet op de streams, bijvoorbeeld janine & micheline die zie ik nooit.
die zijn aan het berekenen hoeveel kans ze makenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:17 schreef frankium het volgende:
Maar hij is toch niet als enige genomineerd. En Marlies, Semmie en Milca weten dat.
Toen moesten ze toch naar de dagboekkamer een voor een en ze mochten niks zeggen wat er daar gebeurde.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:47 schreef Inca het volgende:
Bridget meldt dat er een enveloppe in de voorraadkamer ligt en verzoekt Tijn deze te gaan halen. Tijn opent de enveloppe en leest voor:
"Zoals jullie weten duurt voor een aantal van jullie Big Brother zo'n 100 dagen, en voor een aantal korter. Maar jullie verblijf zonder enige vriend of familielid in een afgesloten huis kán voor drie van jullie nog minimaal een jaar gaan duren. Drie van de bewoners mogen namelijk vanavond nog verhuizen naar de villa die in gebruik wordt genomen voor het TV programma de Gouden Kooi om daar deel te gaan nemen aan een programma waar je een veel hogere prijs kan winnen, namelijk een villa van meer dan een miljoen euro als je als langste in dat huis daar het uithoudt. Jullie krijgen nu vijf minuten om na te denken en dan wil Big Brother van jullie elk in de dagboekkamer horen wie er wel of niet wil gaan. Zijn er meer dan drie mensen die aangeven te willen, dan maakt het publiek in de huiskamer een keuze. De vijf minuten gaan nu in"
Hoe betrouwbaar is die site?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:47 schreef Inca het volgende:
is dat in de toekomst kijken????....morgen???quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:47 schreef Inca het volgende:
Vermoedelijk volstrekt onbetrouwbaar.quote:
Onbetrouwbaar lijkt mij.quote:
Nee het is niet meer met wegpestenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:53 schreef Canisfire het volgende:
Ik geloof het niet. Dat Gouden kooi gedoe is toch met die mensen die elkaar weg pesten?;
Lijkt me een totaal ander concept dan Big Brother en ik zie niet wie er uit bb is opgewassen tegen dat vervelende gedoe.
Dus dan is het gewoon big brother dat jaren lang duurt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
NeeHet gaat niet over pesten, maar de media heeft dat erbij verzonnen zodat ze een leuk verhaal hebben. Pesten is zover ik weet zelfs verboden
Ja van de week was er nog een stuk in de metro/spits dat ze nog hard bezig warenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:54 schreef Bommel12 het volgende:
ik geloof het ook niet...de villa is amper klaar!!..
Ze hebben 30.000 euro in de kluis liggenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dus dan is het gewoon big brother dat jaren lang duurt?
Maar dan nog die normale bewoners hebben toch een flinke som geld moeten betalen om er in te mogen komen ?, lijkt me dan niet dat drie bb bewoners dan gratis mogen mee doen.
Dat bepaal jij?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:56 schreef Peter6000 het volgende:
Die discussie over die HOAX lijkt me wel afgerond
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:59 schreef nodisch18 het volgende:
Al de vrienden van Janine gaan voor egbert stemmen, volgens Janine, en ze heeft er heel veel!
Whehehequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:59 schreef -Myrt- het volgende:
janine dommme doooos!!!!
monique lijd egbert lekker af! komt janine het er weer inwrijven
goed zoquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:59 schreef -Myrt- het volgende:
janine dommme doooos!!!!
monique lijd egbert lekker af! komt janine het er weer inwrijven
als het zo zou zijn zou ik het in ieder geval proberen ,niet geschoten is altijd mis tochquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:56 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze hebben 30.000 euro in de kluis liggen
Maar dat klopt, het is gewoon BB zonder nominerenEn ze moeten 10.000 euro inleggen om mee te doen, dus dat zou inderdaad niet eerlijk zijn.
Zeg eens eerlijk, denk je nou echt dat die fanatieke Kojak 1 minuut zijn gedachte af laat dwalen van zijn telefonisten-actie?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:09 schreef rubstar het volgende:
Monique is opzich wel aardigeen beetje zorgen dat Egbert zich goed voelt enzo door met hem te praten.. die zusjes zijn zo erg nog niet..
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:11 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, denk je nou echt dat die fanatieke Kojak 1 minuut zijn gedachte af laat dwalen van zijn telefonisten-actie?
Geef eens een top 5 redenlijstje waarom Oom Egbert er niet uit mag? En niet alleen omdat het jouw oom is. Wat is er zo speciaal aan hem?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:14 schreef sherrytje het volgende:
GVD ben ik ff weg en net it het ziekenhuis, gebeurt dit ..
me oompje mag er niet uit
Dat gaat de kijker bepalenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:14 schreef sherrytje het volgende:
denk het niet.. maar toch wel aardig van Monique. Sabrina doet ook haar bestquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:11 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, denk je nou echt dat die fanatieke Kojak 1 minuut zijn gedachte af laat dwalen van zijn telefonisten-actie?
1. zegt wat hij denkt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geef eens een top 5 redenlijstje waarom Oom Egbert er niet uit mag? En niet alleen omdat het jouw oom is. Wat is er zo speciaal aan hem?
6 hij wil haantje de voorste zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:18 schreef sherrytje het volgende:
[..]
1. zegt wat hij denkt.
2. is eerlijk.
3.denkt meer door met het spel, hoe het in elkaar gaat zitte.
4. past goed bij de groep.
5. is open , een staat open voor iedereen
denkt VEEL te veel over het spel, het gaat altijd over het spel en het geld, en hoe hij BB volgt op de PC dit dat..quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:18 schreef sherrytje het volgende:
[..]
3.denkt meer door met het spel, hoe het in elkaar gaat zitte.
4. past goed bij de groep.
8. Hij gaat voor winnen, en zal over lijken gaan als het er op aankomtquote:
Ja zou kunnen maar de mensen zien hem nu zo.. dus daar heeft hij niet echt veel aanquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:28 schreef ThaSandman het volgende:
Misschien wordt dat wel minder in de loop der tijd.
Hij blijft toch erin. Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja zou kunnen maar de mensen zien hem nu zo.. dus daar heeft hij niet echt veel aan
dan zou ik maar eens snel op de noodtrom van abbekerk gaan slaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:14 schreef sherrytje het volgende:
De klokkenluider van Abinkerke.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:30 schreef Scrupules het volgende:
[..]
dan zou ik maar eens snel op de noodtrom van abbekerk gaan slaan
Ja ff met flyers op de kermis gaan staan Egbert moet blijvenquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:30 schreef Scrupules het volgende:
[..]
dan zou ik maar eens snel op de noodtrom van abbekerk gaan slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |