Zou lullig zijn als hij er op deze manier uit moet. En trouwens iedereen zei ook tegen hem: "Egbert neem 'm maar op."quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:10 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind het echt een stunt
Eerst de hele tijd zeggen dat die bang is voor dat ding
Zeggen dat hij hem niet gaat opnemen..
En wat doet die..
neemt die op!![]()
![]()
En dan zeggen die mensen daar ook nog dat niemand hem eruit wil hebben..
Hoe weten ze dat nou?
Hoop dat hij eruit moet
Ik zou er niet mee zitten als hij eruit moet..quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als hij er op deze manier uit moet. En trouwens iedereen zei ook tegen hem: "Egbert neem 'm maar op."
Daar woont hijquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:15 schreef ThaSandman het volgende:
What the hell is Abbekerke.
ja lekker slim, de rest neemt dat ding echnie op... was domme actie van hem..quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als hij er op deze manier uit moet. En trouwens iedereen zei ook tegen hem: "Egbert neem 'm maar op."
Waarom?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:17 schreef arneaux het volgende:
Godver, ik wil de Semih stream.
Ja was dat alleen maar ja/nee gedoe? Of nog iets meer?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:16 schreef natronic het volgende:
Denk dat het wel losloopt... weten jullie nog het ja/nee spelletje afgelopen jaar met Rob uit bb5?
Ik ken veel plaatsnamen, maar deze is nieuw voor mij.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:17 schreef Jappie het volgende:
Abbekerk
Gemeente Noorder-Koggenland
Inwoners gemeente: 10.501
Van mij mag Eggie er nog wel even inblijven.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee zitten als hij eruit moet..
Vind hem te fanatiek.. hij is ZO met het spel bezig.. dat vind ik niet meer leuk
Juist als hij zo doet denken mensenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:18 schreef intoyou het volgende:
Wat is Egbert aan het stressen zeg.. jezus doe rustig, straks krijg je nog een hartaanval.
Ja, genaai vond ik dat! Was hij er eindelijk uit, mocht hij er alsnog in blijven.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja was dat alleen maar ja/nee gedoe? Of nog iets meer?
Marlies en Smih zijn ook al genomineerdquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:19 schreef rubstar het volgende:
dus als ik het goed begrijp dan is het tijdens de Live Uitzending morgen stemmen of ie eruit moet of niet?
Ja maar hij weet NIET dat die andere ook genomineerd zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:19 schreef KlootMajoor het volgende:
Te fanatiek!! VEEL te fanatiek
Hij vergeet even dat er 2 andere mensen er ook in zitten , die dezelfde shit boven het hoofd hangt
...en kijk eens hoe hij bezig is
vreselijke man, heel erg egoistisch!!!
Hij moet er uit!
Correct maar Egbert's hersentjes maken overuren en dit is een van de ontsnappingsclausules die hij voor zichzelf bedacht heeft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:18 schreef Gert het volgende:
Wat lopen ze nou weer theorien te verzinnen..
Dat is toch helemaal niet gezegd, dat er evt iemand anders in de plaats van Egbert uit zou moeten?
quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:18 schreef arneaux het volgende:
Egbert ga maar weg want ik ben je gezeik helemaal kotsbeu.
Stiekem vindt ze het niet zo erg.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Egbert eruit.. en Hup! Marcia knipt gelijk haar rok af tot 2 cm onder de billen ; -)
Maar het gaat erom of Egbert er morgen direct uitmoet... voor Marlies en Semmie mag een week gestemd worden...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:20 schreef frankium het volgende:
[..]
Marlies en Smih zijn ook al genomineerd
Hij weet toch niet van die 2 anderen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:19 schreef KlootMajoor het volgende:
Hij vergeet even dat er 2 andere mensen er ook in zitten , die dezelfde shit boven het hoofd hangt
Hij moet er uit!
Nee ze verzinnen gewoon zelf wat erbij..quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:21 schreef CobusNet het volgende:
Het getal '24' is toch helemaal niet door die telefoon gekomen.....toch?
ja ok.. maar dat weet niemand toch? En er wordt dus alleen tijdens die uitzending gestemd? dus binnen een uurtje ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:20 schreef frankium het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat vergeten als hij het niet eens weet ? Of heb ik iets belangrijks gemist ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:19 schreef KlootMajoor het volgende:
Hij moet er uit!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:20 schreef Gert het volgende:
"Waarom souden mensen anders op me stemmen dat ik weg moet, as d'r niks tegenover staat.."
Gewoon, om je te zien lijden, kale zeveraar.
En als ie nu nog één keer "Het Nederlandse publiek" zegt dan ga ik nog écht bellen ook.![]()
Moet ie inderdaad maar niet doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:21 schreef Scrupules het volgende:
hahahahahaha marcia raad em af om nu ineens in zn nakie te gaan staan om de internet kijkers te lijmen
Ik hoop ook dat het om hun 3 gaat en dat het geen slappe zaak wordt van ja/nee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:20 schreef frankium het volgende:
[..]
dit is geen leuk grapjequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:22 schreef arneaux het volgende:
Wat stelt hij zich aan zeg. Hij doet net alsof ie net te horen heeft gekregen dattie kanker heeft.
Dat idee heb ik nu ook vanwege het feit dat Marleis en Semih de telefoon niet op mochten nemen las ik ergens en dan hoop ik van harte dat Semih eruit moet. Niet vanwege zijn uiterlijk maar vanwege dan Micheline "vrij"is. en ik ben benieuwd hoelang het dan duurt dat Tijn op micheline ligt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, Tele2 in Apeldoorn viel uit van 1655 tot 1702
Morgen is het dus Egbert ja/ nee.
Of zou het toch Egbert - Marlies - Semih zijn.
En die overtuiging in huis dat Egbert zou mogen blijven, vind ik grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |