Ten eerst beschadigen gebeurt alleen als je er als een debiel mee over een podium rent en dan tegen de muur knalt...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:51 schreef Even het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo'n dure gitaar zou willen hebben eerlijk gezegd.. T klinkt natuurlijk wel heel stoer; ik heb een gitaar/versterker xxxx euro, maar ik zou echt bang zijn om em te beschadigen denk ik....
Mijn gitaar was 650 euro, ik heb em al 5 maanden maar ben nog steeds "bang" om em te beschadigen moet je voorstellen als ie 4 keer zo duuur zou zijn![]()
Mja als je hem nieuw hebt wil je dat ding natuurlijk in die staat houden, maar als er eenmaal een paar krassen en deukjes inzitten zal je er toch iets makkelijker mee omgaan als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:06 schreef Desensitized het volgende:
Ik vind een goedkopere gitaar ook veiligerBen nogal iemand die graag wat loopt te springen en te gek doen. Dan heb ik liever dat ik mijn Epi van 200 laat flikkeren dan een dure echte LP van 2000 euro
Okeequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:10 schreef Jorikjet het volgende:
metaal in me reet?
en dribbel, ik moet nog ffkes wachten op die vriend van me, maar laat het je zo snel mogelijk weten!
Dat lijkt me ook tof om ooit eens te doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:09 schreef Desensitized het volgende:
Ik begrijp het zeker
Daarom ga ik straks ook zelf gitaren bouwenEerst voor de band en dan op bestelling. Kan ik tenminste mijn eigen spul slopen
Daarvoor heb je straplocks.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:06 schreef Desensitized het volgende:
Ik vind een goedkopere gitaar ook veiligerBen nogal iemand die graag wat loopt te springen en te gek doen. Dan heb ik liever dat ik mijn Epi van 200 laat flikkeren dan een dure echte LP van 2000 euro
Ik ben nu bij m'n ma en heb m'n acoustiche mee genomenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik baal dat ik m'n gitaar niet heb meegenomen naar m'n ouders![]()
Ik kwam nog langs meppelquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ben nu bij m'n ma en heb m'n acoustiche mee genomen
Metallicaquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kwam nog langs meppel![]()
Maarja ik ga vanavond weer terug, en dan nog ff bedenken wat ik eens zal gaan spelen![]()
Ik ben nu in Nieuw Leusenquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kwam nog langs meppel![]()
Maarja ik ga vanavond weer terug, en dan nog ff bedenken wat ik eens zal gaan spelen![]()
Een gitaar is bedoeld om op te spelen, waar, wanneer en met wie je dat doet is irrelevant, pure bijzaak...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:19 schreef --H-I-M-- het volgende:
Van de andere kant vin ik het ontzettend zonde om je dure gitaar alleen op de slaapkamer te houden. Een gitaar is IMO bedoeld om lekker mee in een band te kunnen rammen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |