Ik heb er zelfs 3quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat doe je hier dan![]()
tyft lekker op naar het toetsenisten topic
Mooi die non profit dingen lekker goedkoopquote:
Hmmmmm twijfelgevalletje, blijf nog maar ff zitten dan.quote:
Heb nog wel een mooie VOX Wah te koop voor je.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:27 schreef Hammet het volgende:
Ik ga maar denk ik eens die Toneport kopen, ik heb al ruim anderhalf jaar niets meer aan mijn GAS gedaan
Een wah in de vorm van een gele kikkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:34 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Heb nog wel een mooie VOX Wah te koop voor je.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef Desensitized het volgende:
En dat bestand is dus groter dan 300KB. Last van dyslexie of ben je gewoon dom?
How Rude!![]()
www.tinypic.comquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef Desensitized het volgende:
En dat bestand is dus groter dan 300KB. Last van dyslexie of ben je gewoon dom?
How Rude!![]()
10 euro geboden !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef Hammet het volgende:
Ik heb al een wah (die ik eigenlijk nooit gebruikt)
Een wahquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:01 schreef Thomzzzzz het volgende:
127,50 geboden(waar hebben we het over?)
TerugVindPlectrum
VERKOCHT!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:01 schreef Thomzzzzz het volgende:
127,50 geboden(waar hebben we het over?)
TerugVindPlectrum
Try this one! zal je echt niet tegenvallen! Ik heb hem alleen nog nooit in NL gezien.. zal er vast zijn hoor, daar niet van..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:14 schreef Hammet het volgende:
Cool, ik zoek ook nog een steelstring in die prijscategorie namelijk. Tot nu valt alles waar ik op heb gespeeld tegen.
waar staat ie? En is hij in perfecte staat? Wat was het type ook alweer?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:15 schreef Desensitized het volgende:
Die wah van mij staat op 100 euro. Nette prijs toch?
Probeer eens een instap model van Martin of Taylor... goede gitaren, zeer betaalbaar!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:14 schreef Hammet het volgende:
Cool, ik zoek ook nog een steelstring in die prijscategorie namelijk. Tot nu valt alles waar ik op heb gespeeld tegen.
Dat zeker.. ook hele mooie gitaren alleen die martin's in die prijsklasse zien er mij te nieuw uit, klinkt dat gek? Die Taylors zijn prachtig in die prijsklassequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:19 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Probeer eens een instap model van Martin of Taylor... goede gitaren, zeer betaalbaar!
Zien je er te nieuwe uit... leg effe uit, you kinda lost me here...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dat zeker.. ook hele mooie gitaren alleen die martin's in die prijsklasse zien er mij te nieuw uit, klinkt dat gek? Die Taylors zijn prachtig in die prijsklasse
Die body ziet er zo licht uit het is geen donkere lak wat erop zit. Die echte duurdere martin's (die donker bruine modellen en die echte western modellen met lichtbruin hout) hebben mooie kleuren maar die goedkopere vallen tegen alhoewel het geluid alles behalve tegenvalt.. Tussen die 2 gitaren in die prijsklasse zou ik voor de taylor gaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:21 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Zien je er te nieuwe uit... leg effe uit, you kinda lost me here...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |