Ik heb er zelfs 3quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat doe je hier dan![]()
tyft lekker op naar het toetsenisten topic
Mooi die non profit dingen lekker goedkoopquote:
Hmmmmm twijfelgevalletje, blijf nog maar ff zitten dan.quote:
Heb nog wel een mooie VOX Wah te koop voor je.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:27 schreef Hammet het volgende:
Ik ga maar denk ik eens die Toneport kopen, ik heb al ruim anderhalf jaar niets meer aan mijn GAS gedaan
Een wah in de vorm van een gele kikkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:34 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Heb nog wel een mooie VOX Wah te koop voor je.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef Desensitized het volgende:
En dat bestand is dus groter dan 300KB. Last van dyslexie of ben je gewoon dom?
How Rude!![]()
www.tinypic.comquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef Desensitized het volgende:
En dat bestand is dus groter dan 300KB. Last van dyslexie of ben je gewoon dom?
How Rude!![]()
10 euro geboden !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:47 schreef Hammet het volgende:
Ik heb al een wah (die ik eigenlijk nooit gebruikt)
Een wahquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:01 schreef Thomzzzzz het volgende:
127,50 geboden(waar hebben we het over?)
TerugVindPlectrum
VERKOCHT!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:01 schreef Thomzzzzz het volgende:
127,50 geboden(waar hebben we het over?)
TerugVindPlectrum
Try this one! zal je echt niet tegenvallen! Ik heb hem alleen nog nooit in NL gezien.. zal er vast zijn hoor, daar niet van..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:14 schreef Hammet het volgende:
Cool, ik zoek ook nog een steelstring in die prijscategorie namelijk. Tot nu valt alles waar ik op heb gespeeld tegen.
waar staat ie? En is hij in perfecte staat? Wat was het type ook alweer?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:15 schreef Desensitized het volgende:
Die wah van mij staat op 100 euro. Nette prijs toch?
Probeer eens een instap model van Martin of Taylor... goede gitaren, zeer betaalbaar!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:14 schreef Hammet het volgende:
Cool, ik zoek ook nog een steelstring in die prijscategorie namelijk. Tot nu valt alles waar ik op heb gespeeld tegen.
Dat zeker.. ook hele mooie gitaren alleen die martin's in die prijsklasse zien er mij te nieuw uit, klinkt dat gek? Die Taylors zijn prachtig in die prijsklassequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:19 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Probeer eens een instap model van Martin of Taylor... goede gitaren, zeer betaalbaar!
Zien je er te nieuwe uit... leg effe uit, you kinda lost me here...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dat zeker.. ook hele mooie gitaren alleen die martin's in die prijsklasse zien er mij te nieuw uit, klinkt dat gek? Die Taylors zijn prachtig in die prijsklasse
Die body ziet er zo licht uit het is geen donkere lak wat erop zit. Die echte duurdere martin's (die donker bruine modellen en die echte western modellen met lichtbruin hout) hebben mooie kleuren maar die goedkopere vallen tegen alhoewel het geluid alles behalve tegenvalt.. Tussen die 2 gitaren in die prijsklasse zou ik voor de taylor gaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:21 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Zien je er te nieuwe uit... leg effe uit, you kinda lost me here...
Mooie koop, Prep!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:10 schreef Prep2Fight het volgende:
Mn nieuwe gitaar:
[afbeelding]
geweldig ding!
Rocktime deel 2, om verder te gaan met het notenschrift leren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:18 schreef Desensitized het volgende:
Welke?
Beetje kansloos, vind je niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:51 schreef Jorikjet het volgende:
en ik ben vanmorgen marktplaats langs gegaan en op allerlei telecasters 300 geboden, ookal zijn ze meer waard![]()
Kan je eens iets opnemen met zo'n ding?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:36 schreef Thomzzzzz het volgende:
En ik heb zojuist de Ebow van een vriend geleend... heb net al zitten klooien Ebow + delay = echt vet!
Om maar even met Will Smith in Independence Day te spreken: I have got to get me one of these!
[afbeelding]
Ja maar dat red ik vandaag niet meer, morgen ben je de eerstequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Kan je eens iets opnemen met zo'n ding?
die samples klinken bagger, maar het klinkt wel alsof je er coole dingen mee kunt doen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef Neidropje het volgende:
ebow samples: http://www.ebow.com/ebow/sounds.htm
(van de site) op die oefentape (ja je krijgt er een BANDJE bij) die ergens op internet staat maar die ik neit meer kan vinden staan mooiere
Zo! Mensenhandel is dus eindelijk weer legaalquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef Neidropje het volgende:
(ja je krijgt er een BANDJE bij)
Ik weet het niet. Guitarport kun je proberen, maar daar heb je ook extra hardware voor nodig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef imported_sphinx het volgende:
zijn er nog meer programmaatjes zoals Guitar Rig die misschien iets simpeler zijn?
(amplitube is al van het lijstje) want Guitar rig werkt voor geen meter op 3 pc's die ik heb geprobeerd..
Any suggestions?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:16 schreef Even het volgende:
Wat is nou het beste Overdrive pedaal wat je kan kopen? Met max 3 knoppenHeb nu namelijk ook Metal met 6 draaiknopjes maar word veel te ingewikkeld..
Ik wil gewoon een knop voor de Level, 1 voor Tone en 1 voor Gain...
Owja en hij moet niet te veel richting distortion gaan ik heb al distortion pedaal
I don't thinks it funny tralalalalalaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Guitarport kun je proberen, maar daar heb je ook extra hardware voor nodig.
Ik denk bij de TT trouwens de hele tijd 'it's all about the dumdumdududumdum...'![]()
Dat is echt zo'n kutnummer dat blijft hangenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Svyatagor het volgende:
Ik denk bij de TT trouwens de hele tijd 'it's all about the dumdumdududumdum...'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Ik ken het nummer nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je het hoort wel. Maar dat moet je dus effe zien te voorkomenquote:
quote:It's all about the money
It's all about the dum dum du du du dum
I don't think it's funny
To see us fade away
It's all about the money
It's all about the dum dum du du du dum
And I think we got it all wrong anyway
gast die is echt flauwquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:43 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Zo! Mensenhandel is dus eindelijk weer legaal
* NASDAQbastardo begint snel een business
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je het hoort wel. Maar dat moet je dus effe zien te voorkomen![]()
[..]
Ja en bedankt hequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als je het hoort wel. Maar dat moet je dus effe zien te voorkomen![]()
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef Jorikjet het volgende:
goedemiddag! het is lekker weer, rond de 20 graden, zonnetje schijnt, en het is een mooie dag om weer gitaar te spelen
Gast ik heb patent op die welkomstekstquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:14 schreef Jorikjet het volgende:
goedemiddag! het is lekker weer, rond de 20 graden, zonnetje schijnt, en het is een mooie dag om weer gitaar te spelen
hoe ziek dan wel?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:55 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Gast ik heb patent op die welkomstekst![]()
Niet dat het hier erg goed gaat ik ben ziek![]()
En niet zo'n beetje.
Jahquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hoe ziek dan wel?
ingewanden uitgekotst enzo?
dan speel ik wel wat meer om het te compenserenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Jah![]()
Gelukkig staat mijn pc naast mijn bed, maar van gitaarspelen zal niet heel veel komen vandaag.
Ibanezquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:08 schreef Elmo1608 het volgende:
Ik heb toch besloten om m'n eerste gitaar niet 2e hands te kopen. Ben wat rond gaan kijken bij verschillende winkels en nu is m'n vraag: Wat vinden jullie van de Ibanez GRG170DX als beginnersgitaar? linkje: http://www.ibanez.co.jp/eg_page.php?AREA_ID=3&PAGE_ID=474&COLOR=CL01&MODEL_NO=GRG170DX
VaderJackob beterschap!
maar, het is wel een compleet andere gitaar. deze is een stuk minder puntig enzo en het ligt er maar net aan wat je mooi vindt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:17 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ibanez![]()
Als ik me niet vergis is dat het instapmodel van ibanez, prijs kwaliteit zit wel oke!
Persoonlijk zou ik dan voor de sa 120 bk gaan. kost je 250 euro maar de kwaliteit is al gelijk zo veel beter (qua spelen echt heel veel). dunne body waardor hij gewoon heel lekker ligt dunne hals wat erg lekker speelt. en de snaren echt lekker dicht op de frets dat je ze met minimale inspanning kan indrukken. (en de kop is gewoon de mooiste kop van alle Ibanezzen)
Dankjewel![]()
Dat is waar. Maar ik heb zelf erg goede ervaringen met de sa 120, hij speelt lekker en hij klinkt goed. Is wat duurder dan een instapgitaar maat het geld zeker waard, aangezien je er als beginner denk ik wel een paar jaartjes mee vooruit kan (iets wat ik bij sommige instapgitaren betwijfel).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar, het is wel een compleet andere gitaar. deze is een stuk minder puntig enzo en het ligt er maar net aan wat je mooi vindt.
Vind het allebei wel wat hebben...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar, het is wel een compleet andere gitaar. deze is een stuk minder puntig enzo en het ligt er maar net aan wat je mooi vindt.
Je moet kijken naar de series, en dan komt de SA serie er het beste uit.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:39 schreef Elmo1608 het volgende:
[..]
Vind het allebei wel wat hebben...![]()
Voor die ¤250 heb je ook een GRG 270.
Welke is nu beter?
Aangezien die GRG270 H-S-H heeft en die SA120 H-H, of maakt dat niets uit?
Hoeveel wil je max uitgeven ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:39 schreef Elmo1608 het volgende:
[..]
Vind het allebei wel wat hebben...![]()
Voor die ¤250 heb je ook een GRG 270.
Welke is nu beter?
Aangezien die GRG270 H-S-H heeft en die SA120 H-H, of maakt dat niets uit?
Dan zou ik persoonlijk ook voor de ibanez SA gaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:54 schreef Elmo1608 het volgende:
Ik bedoelde idd 250 voor de gitaar. Dus versterker en kabels komen daar nog bij...
Dan zou ik zeker voor de SA gaanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:54 schreef Elmo1608 het volgende:
Ik bedoelde idd 250 voor de gitaar. Dus versterker en kabels komen daar nog bij...
Geloof me dat je binnen die tijd allang een andere gitaar wil, niet omdat deze niet goed genoeg is maar gewoon omdat je meer erbij wil hebbenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:57 schreef Elmo1608 het volgende:
Kan ik hier dan wel een jaar of 2-3 mee spelen?
Helemaal waarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geloof me dat je binnen die tijd allang een andere gitaar wil, niet omdat deze niet goed genoeg is maar gewoon omdat je meer erbij wil hebbenDaar kan iedereen hier wel over mee praten
Maar hier kan je wel de eerste 2-3 jaar mee vooruit hoor![]()
gekquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb zeker tien jaar met maar één gitaar gespeeld![]()
Als beginner moet je echt geen Floyd hebben op je gitaarquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan zou ik persoonlijk ook voor de ibanez SA gaan
http://www.feedback.nl/?id=55&b=SA120BK
zeer goed voor de prijsklasse
Tis geen floyd he, maar dat is misschien wel een nadeel maar het is gewoon een fijne gitaar om op te spelen in die prijsklasse.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:38 schreef Even het volgende:
[..]
Als beginner moet je echt geen Floyd hebben op je gitaarHeb je helemaal niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |