Duh. Opgelost, slotje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:56 schreef Piovan het volgende:
hopelijk zijn deze mensen niet zo opgevoed en doen ze alleen maar "stoer" achter hun beeldscherm.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:10 schreef Piovan het volgende:
Ik had gehoopt dat de meeste users hier eens tot bezinning komen en goed nadenken.
Ten eerste omdat hun taalgebruik veel te ver gaat en niet hoort in deze maatschappij en ten tweede als ze dit normaal gaan vinden zullen ze geen goede plek vinden in de maatschappij.
Respecteer je medemens gewoon en heb vrede met iets dan een ander doet, als hij maar gelukkig is/wordt.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
En jij bent het probleemkindje hier, had je moeder maar die ziekte, dan deed je niet zo dom.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:10 schreef Piovan het volgende:
Respecteer je medemens gewoon en heb vrede met iets dan een ander doet, als hij maar gelukkig is/wordt.
1 van mijn vrienden heeft kanker gehad.. als je aanstoot neemt aan 't woord kanker omdat je dat zelf/iemand anders die je kent heeft ben je gewoon een aandachtshoer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:14 schreef Piovan het volgende:
[..]
En jij bent het probleemkindje hier, had je moeder maar die ziekte, dan deed je niet zo dom.
Wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:33 schreef Piovan het volgende:
Iemand die te pas en te onpas kanker roept, respecteer ik niet nee, dan zeg ik er wat van.
Want van kanker roepen wordt je nou bepaald niet gelukkig.
Misschien worden zij er wel gelukkig van. Van het Kanker roepen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:33 schreef Piovan het volgende:
Iemand die te pas en te onpas kanker roept, respecteer ik niet nee, dan zeg ik er wat van.
Iemand die mij niet respecteerd respecteer ik ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:33 schreef Piovan het volgende:
Hoi spuit11quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hou je bek graftak !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |