quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:08 schreef Ricky_ het volgende:
Boeiend, die neger-hype is over een paar jaar toch weer voorbij.
dan zijn het de moslims,maar ook in een bier reclame???????quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:08 schreef Ricky_ het volgende:
Jij denkt dat moslims geen bier drinken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:10 schreef rollator_GSI het volgende:
[..]
dan zijn het de moslims,maar ook in een bier reclame???????
ik hoop dat je geen neger bent, want dat zou betekenen dat je erg voorspelbaar bent hahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:23 schreef Syd het volgende:
TS is gewoon een triest kutventje dat die zich daar druk om maakt
Die linker is toch die meid van Idols? Wie is die andere?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:48 schreef Samcali het volgende:
Het is natuurlijk ook het toppunt van politieke correctheid dat in alle talentenjachten tegenwoordig een donkere vrouw wint![]()
[afbeelding][afbeelding]
Ik dacht die dommequote:Op zondag 27 augustus 2006 11:55 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Die linker is toch die meid van Idols? Wie is die andere?
ik constateer alleen,maar jij bent vast de excuusneger van Fok!quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:23 schreef Syd het volgende:
TS is gewoon een triest kutventje dat die zich daar druk om maakt
Omdat negers cool zijn brotha'quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:05 schreef rollator_GSI het volgende:
in advertenties,op TV,er zit altijd wel een neger tussen.
zie je een stel vrienden die een biertje drinken,met zn allen op de bank,zit er een neger tussen.
ik zie nooit 5 negers en 1 blanke er tussen die een biertje drinken.
zit je naar sesamstraat te kijken,zit er een negerin tussen,
zouden ze er in de surinamse sesamstraat 1 blanke tussen hebben zitten?? denk het niet.
de soaps op tv,weer een neger er tussen,soms ook een marokkaan en een turk.
Big Brother,precies hetzelfde,Bij BB1 zag ik geen negers hoor en ook geen marokkaan,en nu een negerin en een marokkaan,waar gaan we naar toe ????
vroeger had je dat niet op tv een neger,de ellende is begonnen met robinson crusoe met die vrijdag.
hoe lang duurt het voor er een serie komt met alleen maar negers,en dan een marokkaan er tussen??
Ja, want wat weten negers nou van ijs. Zo is de natuur.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:12 schreef Henny_Huisman het volgende:
Die donkere meneer van de lpf werd trouwens wel als eerste uit Sterrendansen op het ijs gekegeld.
Inderdaad..zap-de-neger is al lang geen kunst meerquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:05 schreef rollator_GSI het volgende:
in advertenties,op TV,er zit altijd wel een neger tussen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, want wat weten negers nou van ijs. Zo is de natuur..
En de andere 90% ligt in de goot, ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Omdat negers cool zijn brotha'
Uit een recentelijk onderzoek is ook gebleken dat negers over het algemeen een succesvoller leven hebben.
Ze neuken meer, ze hebben goede banen en een dikke SLK.
ohja er was laatst nog een onderzoek. 90 % van die statistieken zijn verzonnenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:38 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
En de andere 90% ligt in de goot, ja.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Uit een recentelijk onderzoek is ook gebleken dat negers over het algemeen een kut leven hebben.
Ze neuken meer met blonde dellen, ze hebben een goede baan als vuilnisman en een dikke SLK gestolen.
Hey, dat was de oorspronkelijke tekst niet !quote:
zoquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Uit een recentelijk onderzoek is ook gebleken dat negers over het algemeen een succesvoller leven hebben.
Geef eens een bronvermelding van het onderzoekquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hey, dat was de oorspronkelijke tekst niet !
Oorspronkelijke tekst
[..]
zo![]()
euuh.. wat bedoel je, het staat er tog?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:14 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Geef eens een bronvermelding van het onderzoek![]()
Wel eens van adoptie gehoord?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:32 schreef rebel6 het volgende:
Helemaal eens met TS.
Moet je het HEMA-foldertje van afgelopen week erbij pakken.
Daar is het helemaal erg.
Veel zwarte vrouwen en als je al een blanke ziet dan in gezelschap van een zwarte "vriendin".
En bij het speelgoed ofzo:
zie je een mooie blanke vrouw en dan half achter haar zo'n pikzwart kind erbij, ook lekker realistisch.
en nee, kan niet van haarzelf zijn want dan zou het wel zo'n mengelmoes kleur hebben
Komt voor ja, maar als je sommige reclamefoldertjes moet geloven is dat bij 1 op de 3 gezinnen.quote:
Waarom zou je voor een neger betalen? En al helemaal niet voor zo'n negerkind, die kan niet bij het aanrecht en weet niet eens hoe de stofzuiger aan moetquote:
Bij Star Trek zit er ook altijd een excuusneger tussen... Uhura in The Original Series, La Forge in The Next generation, Tuvok in Voyager, Sisko in Deep Space Nine, en Mayweather in Enterprisequote:Op zondag 27 augustus 2006 13:22 schreef der_Otto het volgende:
Heb ooit wel eens een discussie gevoerd of Lando Calrissian in Star Wars al dan niet een excuusneger was.
Pff.. maar eigenlijk laat het me verder koud hoor.
teveel tmf gekeken knaap ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Amen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:22 schreef Ivatje het volgende:
Negers zijn ook mensen, ik zie geen verschil tussen blanken en negers alleen de huidskleur maar dat ik zo onbelangrijk!![]()
[afbeelding]
quote:
Het moet niet veel erger wordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:05 schreef rollator_GSI het volgende:
Big Brother,precies hetzelfde,Bij BB1 zag ik geen negers hoor en ook geen marokkaan,en nu een negerin en een marokkaan,waar gaan we naar toe ????
In een clip van zo'n rapper zie je niet eens een blanke, dus wat maakt het nog uitquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:26 schreef jna het volgende:
Over een paar jaar zijn er toch meer allochtonen dan autochtonen dus dan mag je blij zijn als er nog blanken in een reclame zitten![]()
Das knap gezien minstens 90% van Nederland blank isquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:26 schreef jna het volgende:
Over een paar jaar zijn er toch meer allochtonen dan autochtonen dus dan mag je blij zijn als er nog blanken in een reclame zitten![]()
Afgezien van het bovenstaande, want dat is echt te belachelijk voor woordenquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:05 schreef rollator_GSI het volgende:
Hoho, vroeger hadden we Webster.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:05 schreef rollator_GSI het volgende:
vroeger had je dat niet op tv een neger,de ellende is begonnen met robinson crusoe met die vrijdag.
Zo schattig zag deze negert er vroeger ook vast uitquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoho, vroeger hadden we Webster.
[afbeelding]
Wheheheh nee, die bagger kijk al 6 jaar niet meerquote:
Hitler me reet gek, als hij nog leefde zou ik em ff anaal uitwonen met een knuppel. Psycho met een snor die mofoquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:18 schreef 7th_wave het volgende:
hitler heeft het niet zo gewildariers uber alles enzo
Doe jij eens even normaal!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:22 schreef Ivatje het volgende:
Negers zijn ook mensen, ik zie geen verschil tussen blanken en negers alleen de huidskleur maar dat ik zo onbelangrijk!![]()
[afbeelding]
Jair? Als in, Jairzinho uit Groningen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:26 schreef jna het volgende:
Die hype is al een paar decennia aan de gang hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:08 schreef Ricky_ het volgende:
Wees blij, had jij liever tussen de keppeltjes gelopen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:19 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hitler me reet gek, als hij nog leefde zou ik em ff anaal uitwonen met een knuppel. Psycho met een snor die mofo
Ben je chinees ofzo? Doe je ogen openquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:37 schreef rollator_GSI het volgende:
op de 2e plaats in deze wereld?? en condoleeza rice dan?? is dat de amerikaanse excuusnegerin dan ??? of zit ze er omdat ze het zo goed kan ??
komt will smith ook op het 2e plan dan in zn films???
wie zijn die populaire negers in JOUW omgeving dan ??
Allemaal opsluiten die criminelen !!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:40 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Die ene wittige lijkt een beetje op Michael Jackson.
Wel met negerinnen (van die echte zwarte dan)quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:56 schreef Jett het volgende:
Niks mis met negers.
Precies.quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:08 schreef Kurk het volgende:
Ja, of bij het jeugdjournaal gaan ze alleen maar naar allochtone scholen toe om te interviewen.
Shit!quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Vooral tijdens de sex!quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:48 schreef SHE het volgende:
ik vind het zelf ook wel een beetje obvious, zoals men in NL een verdwaalde neger tussen een zooi blanken propt. Puur politiek correcte reclame. Ik hou er niet zo van, alsof de neger een soort charme offensief is. We zijn hopelijk toch die middeleeuwse opvatting ontgroeid dat een neger of aziaat nog iets bijzonders is?
Overigens vind ik de benetton reclames wel altijd mooi, maar dat vind ik omdat een blanke en negroide huid zo mooi contrasteren![]()
Ik moet dan altijd denken aan die kok uit Pearl Harbor. Twee hoofdrolspelers (blank) en dan nog een (helden)bijrol voor die negert.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:54 schreef misantropia het volgende:
Dat zijn domme excuus negertjes
het valt me trouwens heel erg op dat je geen excuus Hindoes, excuus Chinezen, excuus Japanners heb, alleen maar excuus negers
In Amerika gaan ze racisme scheeuwen als er geen neger in de nieuwe film zit, maar ik hoor niemand racisme scheeuwen als er geen, Chinees, Japanner, Hindoe in de film zitten, heel erg hypocriet
Aldus de man die nog moeite heeft om een meisje te zoenen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:56 schreef a-child-in-chains het volgende:
En al die negers tegenwoordig die die rap-gangster zooi bekrachtigen zijn ook excuus-negers?
(ja ik vind van wel)
Wat blijft er nog van die negers over als die hele show wegvalt?
Ja precies, negers, dom, LBO, altijd met een accent en komen niet zo heel bijster intelligent over.
Bron...?!?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahaha jaa hoe kan het ook anders, ik zat te twijfelen tussen The Box en MTV. Laat je bron maar eens zien dan.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:14 schreef Fetai het volgende:
[..]
Hahaha jaa hoe kan het ook anders, ik zat te twijfelen tussen The Box en MTV. Laat je bron maar eens zien dan.![]()
Wat een negerstreek van jequote:Op zondag 27 augustus 2006 21:57 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Aldus de man die nog moeite heeft om een meisje te zoenen.![]()
Eet jij dieren ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:29 schreef ThijsThijs het volgende:
Iedereen in zijn normen en waarden laten! iedereen is gelijk en niemand is minder vanwege een andere huidskleur!
Maar geen blanken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Zelfs Lego heeft een neger!
Ik zie geen neger?quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoho, vroeger hadden we Webster.
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:28 schreef Djeez het volgende:
Naomi Campbell is een vieze excuusnegerin-fotomodel. Ze hadden in de jaren tachtig een zwart fotomodel nodig, want ja, zwarten kunnen toch ook mooi zijn ? Dus hebben ze de eerste de beste van de straat geplukt. Wat een lelijke, aroogante negerin met haar lelijke prutbek!
quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:22 schreef 2dope het volgende:
Ik zou campbell wel doen maar ze is m.i. wel overrated, ik heb dan liever een Halle Berry of Tyra Banks![]()
Je bent een T vergeten!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:01 schreef remlof het volgende:
TS komt uit Urk?
Die titel!quote:
Oh kom op er zijn toch veel mooiere bekende negerinnen. Om maar wat te noemen:quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:22 schreef 2dope het volgende:
Ik zou campbell wel doen maar ze is m.i. wel overrated, ik heb dan liever een Halle Berry of Tyra Banks![]()
Dat komt gewoon omdat bepaalde groeperingen gewoon lekker rustig op de achtergrond blijft en niet constant overal tussen moeten en zich meteen buitengesloten voelen als ze ergens niet in voor komen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:54 schreef misantropia het volgende:
Dat zijn domme excuus negertjes
het valt me trouwens heel erg op dat je geen excuus Hindoes, excuus Chinezen, excuus Japanners heb, alleen maar excuus negers
In Amerika gaan ze racisme scheeuwen als er geen neger in de nieuwe film zit, maar ik hoor niemand racisme scheeuwen als er geen, Chinees, Japanner, Hindoe in de film zitten, heel erg hypocriet
quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:49 schreef longinus het volgende:
Tja, Zwart wit TV komt weer terug he
OMG, dat je dat soort films kijkt zegt meer over jou dan over negers.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:23 schreef Mhjoezick het volgende:
Ik vond het wel erg typerend toen ik naar The fast and the furious Tokio Drift keek.
Een jongen zit op een japanse school, en wie komt er als eerst naast hem zitten en blijft zijn sidekick voor de rest van de film..
Een gestollen spullen dealende neger met een pimp mobiel.![]()
![]()
_!
Token, you're black, you can play bass...quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:01 schreef switchboy het volgende:
Nooit gehoord van "Token"
oftwel de excuus-neger
[ afbeelding ]
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ghvglTkHWV0quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:12 schreef jna het volgende:
[..]
Token, you're black, you can play bass...
In de Sugababes zit zelfs een negerin én een Marokkanerin.quote:Op woensdag 23 januari 2008 03:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Oh kom op er zijn toch veel mooiere bekende negerinnen. Om maar wat te noemen:
[ afbeelding ]
Jessica Lucas uit Cloverfield
[ afbeelding ]
Kerry Washington uit Fantastic Four en Last King Of Scotland
[ afbeelding ]
Keisha van de Sugababes
ik zie het verschil niet, voor mij is dat net zo goed een neger!quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:49 schreef PastorOfMuppets het volgende:
In de Sugababes zit zelfs een negerin én een Marokkanerin.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |