O, ik heb ook weer zo'n lekker Belgja leren kennen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Woon op een knooppunt , i.v.m. de openingstijden tussen 10. en 8 stikt het hier van de Belgjes.
De ontopicpolitiequote:Op zondag 27 augustus 2006 05:13 schreef Isabeau het volgende:
Was dat een blote Egbert onder de douche?
kutwerkquote:Op zondag 27 augustus 2006 05:15 schreef Isabeau het volgende:
ik moest verdorie nog werken op mijn werk ook
quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:14 schreef Coos het volgende:
( * Loedertje kijkt naar haar eigen naam...klopt!
a op het eind = spaans voor vrouwelijk)
Er kunnen op dit moment best vrouwen kampen met een kutprobleem die daardoor met speod op de EHBO terecht komen..quote:
Of hij weet het nog niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:18 schreef Isabeau het volgende:
Jeroen heeft jeukMaar die heeft geen kut.
Volgens mij moet hij er ook geen.quote:
Dacht al, toch niet ook..quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:24 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zei ik steeds Jeroen? Het zal het tijdstip zijn. Het is Rik.
Mijn wekker ging net afquote:Op zondag 27 augustus 2006 05:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop toch zo dat die haan over 3 uurtjes gaat kraaien.
En dan een uur voor de uitzending roepen dat ze al hun make up moeten inleveren nadat ze kopje onder zijn geweest in het zwembad.quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:33 schreef Isabeau het volgende:
Mooi tijdstip inderdaadDan gaan ze vanavond in ieder geval vroeg naar bed omdat ze bekaf zijn; zijn ze tijdens de live uitzending een beetje bij de tijd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |