Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een vuilnisbak onder een stoplicht?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*3 manne staan op de kerketoren en wedden dat ze hun horloge naar beneden kunnen smijten en het beneden terug opvangen. De eerste man smijt het, loopt vlug de trappen af, maar vind zijn horloge benedenkapot terug. Ook bij de 2e lukt het niet. De 3e smijt zijn horloge naar beneden en gaat heel rustig de trap af. Beneden gaat hij eerst nog naar het frietkot iet gaan eten, keert daarna terug naar de kerktoren en... vangt zijn horloge op ! De andere kijken verwonderd en vroegen hoe hij dat gedaan heeft. "Simpel", zegt hij. "Ik heb gewoon de tijd op mijn horloge een half uur teruggedraaid !"
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je een giraffe in de koelkast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de overeenkomst tussen een rode en een blauwe muur?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het verschil tussen een appel en een peer?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De leeuw roept alle dieren bij elkaar in het bos voor een vergadering. 1 dier is er niet, welk dier?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom duiken duikers altijd naar achter?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zegt een zwarte kip als hij tegen een paal loopt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom steekt een kip schuin de straat over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je zit op een eiland met alleen een palmboom, je wilt naar het vaste land maar in de rivier ertussen zwemmen krokodillen. hoe kom je veilig aan de overkant?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat bepaald de hoogte van een kerk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”
Komt een vis bij de dokter Dokter:"Ik zie het al, uit de kom"
Komt een man bij de dokter Dokter: "Ruim je het zelf even op"
Staat een Belg een gat te maken in het ijs Roept een stem van boven "Hee, hou daar eens mee op!" Belg: "Bent u God?" Stem: "Nee, de omroeper van het Thialf studium"
Staat een vent op de bus te wachten Buschauffeur: "Kom daar eens vanaf!"
Het is wit en komt van 2 kanten op je af
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het heeft 2 ogen en 50 tanden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het heeft 50 ogen en 2 tanden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zit in de boom en het tikt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wit en als je het tegen de muur gooit, gaat de telefoon
SPOILER
ik ben de dorpsgek Met een lange jas aan en geen onderbroek. Loituma
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt je bang en groeit in het bos
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is heet en darteld door het bos
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is bruin harig en is altijd bang
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is groen zurig en zit op de maan?
SPOILER
by the power of my zilions brothers we hold the PAPER! whats that... its... its... STAPLEMAN!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het woont in het bos, heeft een BMW, een Porsche en een Ferrari?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt een kip van het dak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt een kikker van het dak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt een Turk van het dak
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt een Marokkaan afrekenen bij de kassa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Springt een belg van een flat af, springt ie mis.
Ligt een belg op de grond, valt ie er af.
Komt een man bij de bakker, vraagt ie aan de bakker: "Mag ik een pond gehakt?" Zegt de bakker: "Nee, hebben we niet." Reageert de man: "Och geeft ook niet, ik ben toch met de brommer."
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed. Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept. Ik doe m'n dans, zoek de balans. Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
Komt een man bij de bakker, vraagt ie aan de bakker: "Mag ik een pond gehakt?" Zegt de bakker: "Nee, hebben we niet." Reageert de man: "Och geeft ook niet, ik ben toch met de brommer."
ik moest lachen
wat is een turk in een vuilnisbak?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom vliegen vogels naar het zuiden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan welke kant heeft een paard het meeste haar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten twee Pinguins op een ijs-schots. Zegt de ene: zal ik je eraf duwen? Zegt de andere: nee!
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic! De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek... Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.