SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:47 schreef Bierbroeder het volgende:
Het is rood en vliegt door de 2e kamer?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 - 28 februari Thailand O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem je dromen eens mee de dag in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:49 schreef roque79 het volgende:
wat is blauw en niet zwaar?Moest weer lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 - 28 februari Thailand O+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lopen 2 zandkorrels door de woestijn. Zegt de een tegen de ander: Mag ik in het middel lopen?
Komt een Marokkaan bij de kassa...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem je dromen eens mee de dag in..
er komt nooit een marokkaan bij de kassaquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:57 schreef leolinedance het volgende:
Komt een Marokkaan bij de kassa...
ken je die vrucht ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:02 schreef Sebasser het volgende:
zeg ken jij dat gehucht?
welk gehucht?
CITRUSVRUCHT!!!
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:09 schreef kaat17 het volgende:
Naar de hemel?
De juf vraagt:
"Kinderen, wie weet hoe we naar de hemel gaan? "
Jantje steekt zijn vinger op en zegt:
"Met je benen omhoog juf. "
"Maar Jantje, " zegt de juf, "hoe kom je daar nou bij? "
"Nou, " antwoord Jantje, "ik keek gister door het sleutelgat van de slaapkamer van mijn vader en moeder. Mijn moeder lag met haar benen omhoog en riep: 'oh God, ik kom.'
Maar goed dat mijn vader er op lag anders was ze mooi weg geweest."
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:11 schreef leolinedance het volgende:
kaat, je 1e grapje was leuk. Daarna waren ze te moeilijk enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How you play the cards you are dealt is all that matters.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How you play the cards you are dealt is all that matters.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:14 schreef Skazminko het volgende:
Epel, epel, epel, soep eet je met een...flesje maggi naast je soepkom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
een kind een hond en een vrouw daar verslik jij je voor ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:10 schreef Sebasser het volgende:
Ik vind het fotoboek van de TS veel lachwekkender
Ik verslikte me zelfs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de laatste
Hattrick --> Fc Kaat (508888) VI.364
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |