Dat is snel!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:06 schreef de.mrs het volgende:
dank voor het filmpjedag iedereen
en vooral duderinnetje, je roepte het hardste
We hebben daar zeven uur lang gezeten!quote:
Leuk hoor!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:16 schreef de.mrs het volgende:
ja mmach stuurde het meteen door :p
Je hebt een boel gezelligeheid gemist Sijp!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:55 schreef Cybersijp het volgende:
Ben benieuwd wat ik gemist heb
Nee kon echt niet, maar dat was wel duidelijk geloof ikman man wat een boel eters vandaag weer zeg, maar om het een bitje goed te maken dat deze kok geen acte de presence heeft gegeven een borrel op lokatie.
Kom maar op met filmpjes pics etc
Ja dank dank dank, dacht dat het wel een leuk idee zou zijn.... Leuk dat t in de smaak viel zak maar zeggen. ik moet wel Mars effe over zijn bolletje aaien , zonder hem had ik het niet kunnen uitvoeren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Je hebt een boel gezelligeheid gemist Sijp!
Mmach en Tnimble waren de cameracrew vanavond, dus het wachten is op hun uploads
Nogmaals top dat je dat rondje geregelt had! Echt hartstikke leuk!!!
Dat had je goed verstaan, ik heb uiteindelijk bij de Mc bij Breda ff gepinkeld en een Mc Kroket en een cola gehaaldquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Leuk hoor!
Marsepein heb ik net gebeld en die zat bij Antwerpen (als ik dat goed verstaan heb) , dus hij is nog wel ff aan het rijden![]()
Ah, nog een leuke dag ervan gemaakt! Leuk hoor. Viel de eigenaar ('Heb jij d'r nou zin in?') van de tuinkamer nog mee?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Thuis!
De meet was ontzettend leuk mensen
Wij hebben vanochtend heerlijk in de tuin ontbeten en zijn nog wat rond gaan toeren in de omgeving (o.a. Automuseum in Raamsdonksveer bezocht). Een late lunch in Breda en nu thuis.
Ik heb een deel van mijn zondagavond besteed aan het schoonmaken van de auto.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:57 schreef tnimble het volgende:
@Sanger hebben ze op het werk nog wat gezegt over de modder op de auto. Is zelfs meer dan zo bij het uitstappen opviel!
De navigatie zei dan wel "volgende straat rechts af" maar straat?!?
Ohjaquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:18 schreef tnimble het volgende:
Je moet je sig nog aanpassen Sanger
De electroboogie Meet ozoietsquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef Vonkenboer het volgende:
Ziet er gezellig uit![]()
Naja volgende keer beter he; anders moet ik maar een meet organiseren ofzo![]()
Dat zijn berichtenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben overtuigd, de volgende meet kom ik ook
dat is wel iets voor Biancavia!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben overtuigd, de volgende meet kom ik ook
Trouwens er zit een TTK-meet aan te komen.., maar iedereen is welkom natuurlijk
TTK MEET ( Vraagteken. )
sanger, aan de binnenkant van je achterklep zit een handvat waarmee je hem dicht kan trekken. Scheelt je vieze vingersquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:33 schreef sanger het volgende:
Dan zal ik ook nog maar wat fotootjes spammen
Zoals al werd gezegd waren de navigatiesystemen redelijk in de war bij het invoeren van het adres in DrimmelenEerst stuurde hij ons naar lage Zwaluwen (gemeente Drimmelen) ongeveer 11 km verderop.
Om vervolgens toch te geraken waar we wilden was er een heuze rallytocht nodigOver een weggetje door de weilanden was nog niet zo erg. Het karrenspoor waar het gras hoger was dan de voorbumper van de auto viel ook nog wel mee. De diepe plassen en blubberzooi aan het einde van dit weggetje was werelds
(helemaal toen ik de Traction Control even uitzette).
De auto was schoon toen ik hem meenam. Dit is hoe hij er uitzag de volgende ochtend thuis. Ik heb hem maar even gewassen voordat ik hem mee terugnam naar het werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |