Je mag het huis wel eens uit. Dan heb je geen last meer van je moeder.quote:Geboortedatum: 1986-12-11
Nee, ik weet niet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:44 schreef slaapkamermug het volgende:
je weet
4 biertjes is toch niet indrinken mafkees.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:34 schreef IceHeat het volgende:
Ik ga straks om 0:45 ofzo de stad in.
Maar nu heb ik al 4 bier op en wil ik nog eentje pakken want dat durf ik niet omdat mijn moeder dan begint te zeiken: "Ben je wel voorzichtig met drinken?"
Indrinken met moeders in de buurt is klote
U wilt ook een ban? Ik ben op dreef vandaag dus zeg het maar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:46 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik heb alleen bruine boxershorts zodat de remsporen minder opvallen.
Wat zal mijn moeder daar van vinden!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:47 schreef vosss het volgende:
[..]
4 biertjes is toch niet indrinken mafkees.
Een bak met zn 2 is indrinken
okay.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:48 schreef nikky het volgende:
[..]
U wilt ook een ban? Ik ben op dreef vandaag dus zeg het maar.
Of normaal meeposten in de topics of wegwezen.
I second thatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:50 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
okay.
onbegrijpelijk dat je op die leeftijd nog zo'n moederskindje bent TS.
(zo goed?)
Damn TS... get a freaking life zeg....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:48 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Wat zal mijn moeder daar van vinden!![]()
En de Whiskey dan? Tequila? Dropshot?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:56 schreef NanKing het volgende:
Wanneer wordt de navelstreng doorgeknipt?
Kunnen we een bierfeestje gaan houden.
Dat is het grotere werk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:59 schreef IceHeat het volgende:
[..]
En de Whiskey dan? Tequila? Dropshot?
Nee want uitgaan is dé definitie van een leven hebbenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:56 schreef IceHeat het volgende:
Ik heb een life... anders ging ik toch niet uit??![]()
Moet je eerst even aan je mama vragen toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:59 schreef IceHeat het volgende:
[..]
En de Whiskey dan? Tequila? Dropshot?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |