Je mag het huis wel eens uit. Dan heb je geen last meer van je moeder.quote:Geboortedatum: 1986-12-11
Nee, ik weet niet?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:44 schreef slaapkamermug het volgende:
je weet
4 biertjes is toch niet indrinken mafkees.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:34 schreef IceHeat het volgende:
Ik ga straks om 0:45 ofzo de stad in.
Maar nu heb ik al 4 bier op en wil ik nog eentje pakken want dat durf ik niet omdat mijn moeder dan begint te zeiken: "Ben je wel voorzichtig met drinken?"
Indrinken met moeders in de buurt is klote
U wilt ook een ban? Ik ben op dreef vandaag dus zeg het maar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:46 schreef Mustard_Man het volgende:
Ik heb alleen bruine boxershorts zodat de remsporen minder opvallen.
Wat zal mijn moeder daar van vinden!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:47 schreef vosss het volgende:
[..]
4 biertjes is toch niet indrinken mafkees.
Een bak met zn 2 is indrinken
okay.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:48 schreef nikky het volgende:
[..]
U wilt ook een ban? Ik ben op dreef vandaag dus zeg het maar.
Of normaal meeposten in de topics of wegwezen.
I second thatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:50 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
okay.
onbegrijpelijk dat je op die leeftijd nog zo'n moederskindje bent TS.
(zo goed?)
Damn TS... get a freaking life zeg....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:48 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Wat zal mijn moeder daar van vinden!![]()
En de Whiskey dan? Tequila? Dropshot?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:56 schreef NanKing het volgende:
Wanneer wordt de navelstreng doorgeknipt?
Kunnen we een bierfeestje gaan houden.
Dat is het grotere werk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:59 schreef IceHeat het volgende:
[..]
En de Whiskey dan? Tequila? Dropshot?
Nee want uitgaan is dé definitie van een leven hebbenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:56 schreef IceHeat het volgende:
Ik heb een life... anders ging ik toch niet uit??![]()
Moet je eerst even aan je mama vragen toch?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:59 schreef IceHeat het volgende:
[..]
En de Whiskey dan? Tequila? Dropshot?
Ja dat heb ik ook een keer gedaan...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:02 schreef L-IS het volgende:
hé, indrinken doe je met vrienden.
Dan koop je zelf bier?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:03 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een keer gedaan...
Toen had ik 2 biertjes op en mijn maat de rest van het kratje... Keek mijn PA mij aan![]()
Indrinken is zo 2005!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:34 schreef IceHeat het volgende:
Maar nu heb ik al 4 bier op en wil ik nog eentje pakken want dat durf ik niet omdat mijn moeder dan begint te zeiken: "Ben je wel voorzichtig met drinken?"
ga je buiten zitten of schijt hebben aan je oudersquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:03 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een keer gedaan...
Toen had ik 2 biertjes op en mijn maat de rest van het kratje... Keek mijn PA mij aan![]()
Fiets >>> Nijmegenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:19 schreef Henny_Huisman het volgende:
Welke tent is er zo laat nog open in Wijchen?
Ligt aan de sfeer en de muziek.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:04 schreef NickW het volgende:
Je hebt toch geen alcohol nodig om het naar je zin te hebben jongeman?
Gewoon braaf 'ja' antwoorden. Kun je alsnog dat biertje pakken, je doet toch voorzichtig? Niet laten vallen dan, en niet je lul drin persen, dat is alchoholmisbruik!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:34 schreef IceHeat het volgende:
Ik heb enig momentum nodig.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:33 schreef ook_gek het volgende:
waarom indrinken. Zuipen kan je ook doen als je op stap bent. of ben je dan te veel geld kwijt
Welke tent in Nijmegen kom je zo laat nog in?quote:
Doornroosjequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:05 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
Welke tent in Nijmegen kom je zo laat nog in?
nee johquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:42 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Je mag het huis wel eens uit. Dan heb je geen last meer van je moeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |