quote:Ikzelf heb geen piercing. Vind tattoo's stijlvoller. Heb er 3.
Op zondag 30 december 2001 14:34 schreef TranceGirl het volgende:
Wat vind jij nou van piercings?
Heb je zelf een piercing? Zoja waar dan?
Bij vrouwen vind ik het wel mooi, mits bescheiden dus tig oorbellen hoeft niet
Bij kerels, vink geen suc6....
quote:doet dat niet onmogelijk veel pijn? zo'n piercing in je tepel?
Op zondag 30 december 2001 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
Dat weet iedereen zo onderhan dwel:
ik heb een piercing in mn rechtertepel
en ook nog eentje in mn neus, maar die is inmiddels dichtgegroeid...
quote:ik wist het nog niet, want ik ben nieuw
Op zondag 30 december 2001 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
Dat weet iedereen zo onderhan dwel:
ik heb een piercing in mn rechtertepel
en ook nog eentje in mn neus, maar die is inmiddels dichtgegroeid...
quote:Nee. Ik heb een hoge pijngrens. Anders moet je het zoiezo niet doen.
Op zondag 30 december 2001 14:37 schreef elgringo het volgende:[..]
doet dat niet onmogelijk veel pijn? zo'n piercing in je tepel?
quote:jajajajaja
Op zondag 30 december 2001 14:56 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Nee. Ik heb een hoge pijngrens. Anders moet je het zoiezo niet doen.
quote:Ik kan me voorstellen dat voor een man vooral piercings in de schaamstreek zoals lipringetjes en klitknopjes opwindend zijn, het is i.i.g. wel een enorme blikvanger. In het gezicht of mond vind ik het niet echt mooi, maar ieder zijn meug.
quote:dan geloof je me niet
Op zondag 30 december 2001 15:03 schreef elgringo het volgende:[..]
jajajajaja
quote:Tuurlijk geloof ik je.... maar de lage pijngrens betekend ook veer meer
Op zondag 30 december 2001 15:07 schreef SEMTEX het volgende:[..]
dan geloof je me niet
quote:ja? ik kan minder goed tegen pijn die lang aanhoudt of die m'n leven ontregelt. Bij die blaasontsteking is het zo dat bijv. slecht kan slapen of mn dagelijkse bezigheden verstoord worden. Dat vind ik veel erger en daar maak ik me meer druk om. De pijn voel ik eigenlijk amper.
Op zondag 30 december 2001 15:16 schreef elgringo het volgende:[..]
Tuurlijk geloof ik je.... maar de lage pijngrens betekend ook veer meer
![]()
dat blaasontsteking topic van je....
heb ik helemaal geen privacy meer...
quote:LOL
Op zondag 30 december 2001 14:57 schreef Dlocks het volgende:
Ik heb een kont-piercing.
Jackass...
quote:tellen oorbellen ook mee ?
Op zondag 30 december 2001 14:36 schreef elgringo het volgende:Bij vrouwen vind ik het wel mooi, mits bescheiden dus tig oorbellen hoeft niet
quote:kom op, Equilan heeft ook gewoon gezegd dat ze een verticale klitpiercing heeft
Op zondag 30 december 2001 14:41 schreef Knuffelbeertje het volgende:
de andere op een intiem plekje.
quote:Nee. Deed geen pijn.
Op zondag 30 december 2001 14:37 schreef elgringo het volgende:[..]
doet dat niet onmogelijk veel pijn? zo'n piercing in je tepel?
"Maar die piercing hoort bij mij...", yeah right.
Als het bij je zou horen was je er wel mee geboren.
quote:Net zoals je kleding en muziek zeker?
Op zondag 30 december 2001 20:42 schreef Megalodon het volgende:
Als het bij je zou horen was je er wel mee geboren.
quote:Kleding heb je nodig anders word je ziek in ons klimaat. Dus da's heel wat anders. En muziek is een smaak; niet iets tastbaars dat je door je lichaamsvlees penetreert.
Op zondag 30 december 2001 21:13 schreef X-Ray het volgende:[..]
Net zoals je kleding en muziek zeker?
Niet echt vergelijkbaar met een piercing, hoewel deze zaken wel allemaal met trends te maken kunnen hebben, da's waar.
Verder vind ik piercings meestal wel mooi, mits et bij de persoon past.
Zoals dit meisje heeft, alleen zie je bij het staafje niet zitten:
Piercing
Als je heel goed op mijn userpic kijkt, zie je hem zitten
quote:Ja en? Ik zeg het zo
Op zondag 30 december 2001 18:07 schreef Herald het volgende:[..]
kom op, Equilan heeft ook gewoon gezegd dat ze een verticale klitpiercing heeft
quote:ik heb ook een navelpiercing en ik had niet eens in de gaten dat er een naald doorheen ging
Op zondag 30 december 2001 15:06 schreef Kyara het volgende:
Ik heb een navelpiercing en ik vond het verdomd veel pijn doen hoor......
gelukkig
quote:nee ik heb geen piercing
quote:Hee ga slapen jij!
Op dinsdag 01 januari 2002 23:20 schreef brechtje het volgende:
??????????????
Zo een als deze maar dan van goud:
Deed niet echt veel pijn, ondanks m'n lage pijngrens , maar t werd verdoofd.. Nou hoorde ik hier dat t niet verdoofd mocht worden, maar ik heb geen idee waarom niet.. Er werd zo'n soort koudspray op gespoten.. Naja ik ben er blij mee en t is niet gaan ontsteken ofzo..
quote:Ik geloof dat deze spray wél toegestaan is. Maar een verdoving dmv een injectie is absoluut verboden!!!!
Op woensdag 02 januari 2002 15:03 schreef TripleM het volgende:
Ik heb een piercing in m'n linkertepel..Zo een als deze maar dan van goud:
Deed niet echt veel pijn, ondanks m'n lage pijngrens
, maar t werd verdoofd.. Nou hoorde ik hier dat t niet verdoofd mocht worden, maar ik heb geen idee waarom niet.. Er werd zo'n soort koudspray op gespoten.. Naja ik ben er blij mee en t is niet gaan ontsteken ofzo..
quote:Ahh!
Op woensdag 02 januari 2002 15:06 schreef moussy het volgende:
Ik geloof dat deze spray wél toegestaan is. Maar een verdoving dmv een injectie is absoluut verboden!!!!
Verder heb ik nog een gat in mn neus van een neuspiercing, hebbet ding al een jaar niet gedragen maar gaatje is volgens mij nog gewoon open, dr zit iig een flinke krater .
Verder vinnik navelpiercings wel iets hebben, maar ja ik heb mn navel al in geen jaaaaaaaaaaren gezien, dus dat zo nutteloss zijn
quote:Ehm.. Hoe moet ik me dat voorstellen? Het niet zien van je navel gedeelte dus..
Op donderdag 03 januari 2002 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Verder vinnik navelpiercings wel iets hebben, maar ja ik heb mn navel al in geen jaaaaaaaaaaren gezien, dus dat zo nutteloss zijn
quote:Door je lip doet eigenlijk vrij weinig pijn, het is de spanning die ervoor zorgt dat je het wat beter voelt
Op zondag 30 december 2001 23:57 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
..ik heb een piercing onder mijn lip..dus geen kinpiercing, maar een lippiercing... Het deed veel pijn, ondanks mijn hoge pijngrens... Misschien kwam het door het feir dat ik erg gespannen was ofzow..ik heb owk een neuspiercing gehad, maar das na een ongelukje gaan ontsteken
Ik heb dus een ringetje door m'n lip laten frutten... En volgens vele staat ie gewoon cool. Ik ben het met ze eens dus ik vind het best
Ik heb er 4.
Tong, tepel, navel, en nogwat daaronder. En het deed allemaal geen pijn, en het is ook niet gaan ontsteken.
En elke keer als ik er weer een bij had laten zetten, volgden er luttele bekenden. Piercings zijn dus niet cool.
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 01:23 schreef k_i_m het volgende:
en nogwat daaronder.
quote:belachelijk? Ik vind het juist enorm coole plaatsen!
Op vrijdag 04 januari 2002 01:23 schreef k_i_m het volgende:
(met het risico mezelf onstervelijk populair belachelijk te maken)Ik heb er 4.
Tong, tepel, navel, en nogwat daaronder. En het deed allemaal geen pijn, en het is ook niet gaan ontsteken.
quote:Vriendelijk dat je ook even verslag doet van mijn piercings knul
Op vrijdag 04 januari 2002 00:59 schreef GeonetiX het volgende:[..]
Door je lip doet eigenlijk vrij weinig pijn, het is de spanning die ervoor zorgt dat je het wat beter voelt
Ik heb dus een ringetje door m'n lip laten frutten... En volgens vele staat ie gewoon cool. Ik ben het met ze eens dus ik vind het best
Ik heb dus n navelpiercing (jaja, hoe origineel!) en n traguspiercing (n what?! n piercing in dat blubbetje naast je oor, tegen je hoofd aan..)
Ik heb ook n tattoo.. op mn onderrug.. op Lowlands laten zetten..
*post by Luna*
quote:Ik heb een tongpiercing! Wenkbrauwpiercing is niet mooi vind ik..Zo 1 door je onderlip zeg maar, ik geloof een labret-piercing, is ook erg stoer! Maarjah te opzichtig.
GreetZz Arjan..
quote:You go girl!
Op donderdag 10 januari 2002 21:35 schreef SEMTEX het volgende:
Als het allemaal doorgaat, wil ik dit weekend m'n 2e tepelpiercing laten zetten
en nog ff vraagje...wie weet er een site van tatoes...die komt er namelijk binnenkort zeker...
bij mannen staat btw een wenkbrauw en tong piercing mooi!!!
mijn x heb ze allebei-->
lekkerrrrr
Eitje, gewoon goed schoonhouden (warm water + eetlepel zout in een beker tegen je buik aanleggen).
Zorg wel dat je naar een goeie piercer gaat (die certificaten heeft enzo).
Good Luck
quote:..eeej..dat dacht ik owk
Op donderdag 10 januari 2002 22:29 schreef NaughtyAngel het volgende:
Tnx, ach voordat ik het doe duurt het toch nog wel even... eerst mijn buik nog maar eens flink trainen. Moet er natuurlijk wel mee kunnen prijken als ik er eentje heb
quote:Ik ken een meiske bij wie haar wenkbrauw piercing was gaan ontsteken, daar heeft ze wel kleine lidtekentjes aan over gehouden.
Op donderdag 10 januari 2002 21:51 schreef BitchyLady het volgende:
heb er geen een....wil misschien een wenkbrauw...zo'n staafje waar je alleen de balletjes ziet, maar geeft dateen litteken? khoor er veel verschillende verhalen over maar hij komt er alleen als je er geen litteken van krijgt...
en ofcouz de tattoos: 6 in totaal and still counting
quote:Eej, die heb ik ook
Op zondag 30 december 2001 18:07 schreef Herald het volgende:
Nu heb ik een tattoo tussen m'n schouderbladen en de volgende wil ik op m'n deltaspier (= bovenarm).
Tong
Tepel
Tepel
En misschien ooit nog een Clithood... maar dat vind ik wel eng-ig
Pijn: alleen achteraf
Ontstekingen: nope
Gevoeligheid: gestegen by life!!
prrr
quote:Leer jij al mijn posts uit je hoofd ofzo??
Op zondag 30 december 2001 18:07 schreef Herald het volgende:[..]
Ja inderdaad, ik heb drie piercings. Ik ben begonnen met een piercing in mn tong en dat deed totaal geen pijn. In het midden van je tong zitten geen zenuwen, dus je 'voelt' de naald er wel doorheen gaan, maar dat is eik alles.
Daarna heb ik dus die verticale klitpiercing laten zetten. Deed heel even pijn, toen de naald er door heen ging en daarna niet meer.
Als laatste heb ik een navelpiercing laten zetten. Ook die deed alleen even pijn toen de naald erdoor heen ging.
Als je een piercing wilt laten zetten, ga dan aub naar een goede zaak. Ga er eerst een paar keer heen om te praten, bekijk of de sfeer je bevalt en welke adviezen ze je geven.
Een van de adviezen bijvoorbeeld moet zijn dat je niet mag zwemmen of naar de sauna. Kom je ergens waar ze zeggen "ach, kan best" meteen weggaan en nooit meer terug komen.
Ja inderdaad het kan best en het hoeft niet fout te gaan, maar dat risico loop je wel!! Mensen die zeggen dat het dus best kan zijn niet serieus met hun vak bezig.
Een kennisje van mij heeft laatst een tongpiercing laten zetten bij, naar wat zij dacht, een gerenomeerde zaak. Bij een tongpiercing krijg je dus eerst een hele lange piercing, omdat je tong wat kan opzwellen. Heb je dan meteen een klein staafje, kan die dan je tong 'uitgeduwd' worden. Wat had zij?? Inderdaad, meteen een kleiner staafje gekregen en inderdaad, een enorm gezwollen tong. Gelukkig is het goed afgelopen, maar ze heeft een week met een hele dikke tong gelopen die erg pijnlijk was. En dat is zonde, want helemaal niet nodig.
Moraal?? Aan de buitenkant van een zaak en zelfs aan de binnenkant zie je niet hoe een zaak is. Dat merk je pas als je PRAAT met de mensen die er werken.
Onthoudt, als je graag een piercing wilt, een dag meer of minder maakt niet uit. Laat je voorlichten, vraag in je omgeving naar ervaringen.
Mijn tip?? Freeway, in Purmerend. Hele goede zaak met hele goede mensen. Het is niet voor iedereen in de buurt, maar als je echt kwaliteit wilt...
quote:ff tussendoor, is zon klitpiercing niet vervelend ofzo ?
Op vrijdag 11 januari 2002 13:24 schreef equilan het volgende:[..]
Daarna heb ik dus die verticale klitpiercing laten zetten. Deed heel even pijn, toen de naald er door heen ging en daarna niet meer.
Het genezingsproces, tja dat gaat bij mij heel snel maar ik geloof dat er vier maanden tot zes maanden voor staat, of misschien zelfs een jaar. Ik heb vrij goed 'heelvlees', bij mij geneest het echt heel snel, ik was er geloof ik met een week of vier vanaf. Tenminste, dat het echt helemaal niet meer aanvoelt als een wondje en je er mee durft te spelen enzo.
Vervelend, op wat voor manier?? Het enige waar ik een heel enkel keertje 'last' van heb, is dat mn piercing een beetje 'scheef' gaat zitten en dat mn velletje er dan een beetje tussen komt. Knelt niet, maar zit gewoon ff raar. Die gevallen zijn op een hand te tellen en ik heb mn klitpiercing al ruim twee jaar
quote:Dat vindt ik bij vrouwen de mooiste piercing en zeer
Op zondag 30 december 2001 23:57 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
..ik heb een piercing onder mijn lip..dus geen kinpiercing, maar een lippiercing...
Wat ik niet mooi vindt als het hele oor wordt volgehangen, het is toch geen ijzerwinkel
straks heb ik daar allemaal geen last meer van. dan ga ik een andere opleiding doen enzo. wie weet....
quote:Klopt!!! Maar ook nadat de tongzwelling weg is en je lange staafje is verruild voor een korte versie zijn er nog risico's. Door sommige oorzaken (allergie, gepeperd eten) kan de tong opnieuw opzwellen en kan je tongpiercing beklemd raken.
Op vrijdag 11 januari 2002 13:24 schreef equilan het volgende:
...Bij een tongpiercing krijg je dus eerst een hele lange piercing, omdat je tong wat kan opzwellen. Heb je dan meteen een klein staafje, kan die dan je tong 'uitgeduwd' worden...
Heb laatst nog een tongpiercing moeten verwijderen omdat door het opzwellen van de tong een van de bolletjes in de tong was verdwenen en er zonder medische hulp niet meer uitkon...
* zelf geen piercing heeft, maar door zijn werk wel problemen met piercings ziet...
quote:Ik vind piercings cool op bepaalde plaatsen, maar op sommige plaatsen zie ik het nut er niet van in.
Ik heb zelf een navelpiercing. Ik wilde het al heel graag, ik had het al aangekondigd bij mijn ouders enzo.
Alleen ik durfde helemaal niet, maar toen ik eenmaal op lowlands was kon het me niks schelen.
Maar jezus, wat veel onderhoud..
-edit- ooh ja, ik heb ook een neuspiercing...
quote:En het nut daarvan is?
Op zaterdag 12 januari 2002 15:15 schreef Nav0ltjuh het volgende:Ik vind piercings cool op bepaalde plaatsen, maar op sommige plaatsen zie ik het nut er niet van in.
Ik heb zelf een navelpiercing..........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |