Is die zwanger dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:53 schreef Supersheep het volgende:
of zocht je Katja Schuurman?
Kindje wordt begin 2007 geboren; geloof ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:55 schreef Supersheep het volgende:
van Moorsel en Schuurman heb ik gehoord ja, van Dooske weet ik niets
zoek t wel even op
Ik kan gelukkig zeggen dat ik dat niet weetquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef doeka het volgende:
Gisteravond met half oog naar Shownieuws gekeken; zie je wel dat dat ergens goed voor is.
Noem alle 4 de hoofdpersonen uit Sex and the City; voor en achternaam.
Hoera! MaJo +1quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:00 schreef MaJo het volgende:
Charlotte!!!!!
Geen fan dus? Ik vond het zo'n leuke serie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig zeggen dat ik dat niet weetWeet alleen wel dat er één Carry heet
Het was even zoeken maar:
Van Moorsel zwanger
En Katja Schuurman ook maar meteen even
Behoorlijke vrouwenserie volgens mijquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:02 schreef doeka het volgende:
[..]
Geen fan dus? Ik vond het zo'n leuke serie.
Joey Tribiani, Phoebe Buffay, Chandler Bing, Rachel Green, Monica en Ross .....quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:02 schreef MaJo het volgende:
Doe mij dan maar de 6 personages uit friends, voor- en achternamen
Eerste vier zijn goed! Hint voor de laatste: Hun familiekrantje heet the Old Yellerquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Behoorlijke vrouwenserie volgens mij
[..]
Joey Tribiani, Phoebe Buffay, Chandler Bing, Rachel Green, Monica en Ross .....![]()
Dat is hem, net op tijd ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:05 schreef Supersheep het volgende:
Gellar!
Ik ook!quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:07 schreef MaJo het volgende:
Ik vind dit wel een mooie categorie trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |