met jouw tongquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:34 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me sterk dat haar armen lang genoeg zijn.
[afbeelding]
dat was een mooie 5000e postquote:
ik moest lachenquote:
Want?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
Dit is trouwens een verkapt ik haat het mens topic.
Nee, mooie vrouwen poepen niet.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:33 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
O ja.... vrouwen schijten niet !
Schafte als staatssecretaris het schoolzwemmen af. Beknibbelde op sportsubsidies. Hakte namens de VVD in het jeugdbeleid. Hiled als kamerlid haar bek toen Ellen van Langen haar vuitkering werd gestopt omdat ze tijdens haar gouden race niet in staat was te solliciteren. Ze zit met haar dikke vette reet in elk programma ik walg van har het is een VVDer in de eerste graad maar ze komt over als een walrus die beschermd moet worden. Nou ik gooi graag een harpopen in zo'n overtillig stuk vlees. Terwijl iedereen intrapt in haar oh zo goedmoedige overkomen met die glimlach die ik van haar kop zou willen scheuren. Vies vet rechts a-sociaal opportunistisch zelf-geilend misbaksel.quote:
Ik ben overtuigd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schafte als staatssecretaris het schoolzwemmen af. Beknibbelde op sportsubsidies. Hakte namens de VVD in het jeugdbeleid. Hiled als kamerlid haar bek toen Ellen van Langen haar vuitkering werd gestopt omdat ze tijdens haar gouden race niet in staat was te solliciteren. Ze zit met haar dikke vette reet in elk programma ik walg van har het is een VVDer in de eerste graad maar ze komt over als een walrus die beschermd moet worden. Nou ik gooi graag een harpopen in zo'n overtillig stuk vlees. Terwijl iedereen intrapt in haar oh zo goedmoedige overkomen met die glimlach die ik van haar kop zou willen scheuren. Vies vet rechts a-sociaal opportunistisch zelf-geilend misbaksel.
Volgens mij hebben de grotere dieren relatief kleinere nesten/worpen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:47 schreef TwyLight het volgende:
Volgensmij kan ze wel 12 kinderen per keer krijgen, met zo'n grote baarmoeder.
Anders ga je eerst een topic lezenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je vergeet de gouden regel. Vrouwen poepen niet, derhalve heeft ze ook geen probleem.
LUL!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je vergeet de gouden regel. Vrouwen poepen niet, derhalve heeft ze ook geen probleem.
Ja en Olifanten kunnen niet hinkelen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Of een enorm probleem.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
nee, dat meisje op de foto hierboven poept niet. en nu zie je wat ervan komt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, dat meisje op de foto hierboven poept niet. en nu zie je wat ervan komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |