quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Orealo het volgende:
Zo offtopic vind ik dat laatste stuk niet echt..
Maar goed, jij neemt het heel serieus enzo, zij ook wel denk je.
Maar hoe serieus is een meisje van 14 over een relatie?
Lang niet zo serieus als een jongen van jouw leeftijd.
Ik zou er na die 5 maanden nog eens naar kijken, het is een goeie 'test' hoe serieus het tussen jullie is..
Waarom sluit je hem niet gewoon? wat voor goeds moet dit topic in onz teweeg brengen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als ik tijd heb (ergens rond 2025, schat ik), zal ik lachen over deze stomme l;emming, maar voor nu ben ik zo brutaal hem een gastschop naar ONZ te geven.
Heel veelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:24 schreef Orealo het volgende:
[..]
Waarom sluit je hem niet gewoon? wat voor goeds moet dit topic in onz teweeg brengen?
Of een 'bakvis'?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:33 schreef TwyLight het volgende:
een vrouw van 14? een meisje bedoel je?
Tussen jou en mij dan? Jezus wat een geile donder ben jij..........quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:42 schreef EmmYKuHh het volgende:
Dat wordt niks...
Daar stond ie eerstquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:40 schreef Sjakie01 het volgende:
Je meent dit topic ook nog gewoon serieus he.![]()
Maar je durft hem niet in R&P te zetten omdat je anders voor de rest van je Fok!-carriere voor pedofiel wordt uitgemaakt.![]()
nee ook nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Tussen jou en mij dan? Jezus wat een geile donder ben jij..........
En bejaardentehuis Weltevree, whehequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef Bierbroeder het volgende:
Die breezah gaat der hele vmbo school afneuken in de tijd dat jij er niet bent
Zal het tegen me 3 breezer stiefzussen zeggen van 19, 21 en 23 met te dikke tieten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Opoe!!!!
De zuster van 18 mag, maar meisjes van 14 niet!!
bedoel je niet dat zij al te oud word voor hem? maar weer een nieuwe 12 jarige zoeken is mijn advies,hou je het langer mee uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:49 schreef felic. het volgende:
23 en 14? Ben je gek? Je bent veelste jong voor haar!
Ja maar jamaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Opoe!!!!
De zuster van 18 mag, maar meisjes van 14 niet!!
[insert this_post_is_worthless_without_pics.gif ]quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:53 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Zal het tegen me 3 breezer stiefzussen zeggen van 19, 21 en 23 met te dikke tieten.
Bah![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:00 schreef Thaan het volgende:
[..]
[insert this_post_is_worthless_without_pics.gif ]
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef Bierbroeder het volgende:
Die breezah gaat der hele vmbo school afneuken in de tijd dat jij er niet bent
ja daar moet ik zo om lachenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:33 schreef TwyLight het volgende:
een vrouw van 14? een meisje bedoel je?
En wa niet rekt scheurt wel...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul.
En dat is de waarheid. Denk ik.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:43 schreef RickoKun het volgende:
HELEMAAL platneuken, die kalebas!
Jij snapt t nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:29 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[blabla] je kan toch wel oudere meisjes krijgen dan dat [bla]
Nee, dies van mijquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:35 schreef cyberstalker het volgende:
Het is toch niet Brechtje he?
Je bedoelt iets als de 'instantie' waar Steinman bij hoort? Of juist het tegenovergestelde daarvan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:14 schreef steeg het volgende:
kunnen we dit niet ergens onder de aandacht brengen van een of andere instantie die geestelijk onvolwaardige mensen eens goed onder handen neemt?
Psst, BrauN is weer unbanned hoorquote:
http://www.kkk.com/quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:14 schreef steeg het volgende:
kunnen we dit niet ergens onder de aandacht brengen van een of andere instantie die geestelijk onvolwaardige mensen eens goed onder handen neemt?
is heel normaal tegenwoordig, leraren, agentenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:59 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Jij 23,zij 14?
Zonder al te lullig willen doen,volgens mij ben je lekker strafbaar bezig en kwalificeer je je met deze topic officeel als pedofiel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
is heel normaal tegenwoordig, leraren, agenten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |