ja daar moet ik zo om lachenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:33 schreef TwyLight het volgende:
een vrouw van 14? een meisje bedoel je?
En wa niet rekt scheurt wel...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul.
En dat is de waarheid. Denk ik.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:43 schreef RickoKun het volgende:
HELEMAAL platneuken, die kalebas!
Jij snapt t nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:29 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[blabla] je kan toch wel oudere meisjes krijgen dan dat [bla]
Nee, dies van mijquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:35 schreef cyberstalker het volgende:
Het is toch niet Brechtje he?
Je bedoelt iets als de 'instantie' waar Steinman bij hoort? Of juist het tegenovergestelde daarvan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:14 schreef steeg het volgende:
kunnen we dit niet ergens onder de aandacht brengen van een of andere instantie die geestelijk onvolwaardige mensen eens goed onder handen neemt?
Psst, BrauN is weer unbanned hoorquote:
http://www.kkk.com/quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:14 schreef steeg het volgende:
kunnen we dit niet ergens onder de aandacht brengen van een of andere instantie die geestelijk onvolwaardige mensen eens goed onder handen neemt?
is heel normaal tegenwoordig, leraren, agentenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 01:59 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Jij 23,zij 14?
Zonder al te lullig willen doen,volgens mij ben je lekker strafbaar bezig en kwalificeer je je met deze topic officeel als pedofiel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
is heel normaal tegenwoordig, leraren, agenten![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |