Anders koop je gewoon een mooie cd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:38 schreef PATRICIA__ het volgende:
Nou ik heb dit topic geopend omdat ik cd's wil maken maar weet zo veel mooie liedjes?
quote:
Born to be Alive is niet van The Village People, maar van Patrick Hernandez. Duh!quote:
Cheeky Girlsquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:48 schreef jimjim1983 het volgende:
hoi patricia,
dit vind ik mooie liedjes:
Lange Frans & Baas B - Zinloos
Ashanti - Foolish
Cheeky Girls - Cheeky song
Brace ft.Gio - Oh Mammie
ik hoop dat je hier wat aan hebt en ik hoop ook heel erg dat je cd heeeel mooi gaat worden.
groetjes,
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:50 schreef PATRICIA__ het volgende:
Jim Bedankt:p
Lief van je dat je liedjes geeft zitten wel mooie nummers bij
Dankjee:)
boeiend,quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Born to be Alive is niet van The Village People, maar van Patrick Hernandez. Duh!
Waar zat jij met je lul toen je zei dat Born to be Alive van The Village People was?quote:
Die zat in mijn broekquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Waar zat jij met je lul toen je zei dat Born to be Alive van The Village People was?
Of dat ene liedje, met mien ogen dicht ofzo, dies ook vetquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:53 schreef Kindervriend het volgende:
Jannes - Ik wil naar Griekenland.
En ik vond het allemaal wel mooie liedjes.quote:CocoRosie – Candy Land
Big Star – Daisy Glaze
Grandaddy – The Crystal Lake
Jens Lekman – The Wrong Hands
Love – Live and Let Live
The Posies – I Guess You're Right
Nick Drake – River Man
The Faint – Symptom Finger
Jimi Hendrix – Wild Thing
The Jon Spencer Blues Explosion – Orange
je bedoeld ludacriss, I20 en mystikal?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:
Lil Jon - Move bitch (get out the way)
Hey schobbeler is toch zoeen drankje uit Bergen op Zoom?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:55 schreef cafca het volgende:
Dit kwam net langs in de playlist:
[..]
En ik vond het allemaal wel mooie liedjes.
Maar of je daar wat aan hebt.....
Het is wel een drankje maar of het uit bergen op zoom komt weet ik nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hey schobbeler is toch zoeen drankje uit Bergen op Zoom?
Paar vriendinnen van me komen uit BoZ, heb het daar es gedronken met carnaval, wel lekker spulquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:58 schreef PATRICIA__ het volgende:
[..]
Het is wel een drankje maar of het uit bergen op zoom komt weet ik niet![]()
Uit Tilburg, maar verder heb je gelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hey schobbeler is toch zoeen drankje uit Bergen op Zoom?
Hmm ik heb het volgens mij ook weleens op maar vond het niet zo lekker.. hou meer van andere drankjesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:59 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Paar vriendinnen van me komen uit BoZ, heb het daar es gedronken met carnaval, wel lekker spul
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:00 schreef mstx het volgende:
Ophidian - Predator & Prey
DJ Nosferatu & Endymion - Nothing Is What It Seems
Art of Fighters - The Thousand Faces Conspiration
Negative A & Darkcontroller - Rape The Planet
The Masochist - LDMF
Drokz & Tafkat & The Visitor - Useless School
Laat me raden: een zoet, felgekleurd drankje, gebaseerd op bacardi, met een vleermuisachtig iets in het logo?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:00 schreef PATRICIA__ het volgende:
[..]
Hmm ik heb het volgens mij ook weleens op maar vond het niet zo lekker.. hou meer van andere drankjes![]()
Bacardi vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Laat me raden: een zoet, felgekleurd drankje, gebaseerd op bacardi, met een vleermuisachtig iets in het logo?
ze vraagt niet oms downloadproggies.. maar om wat jij leuke nummers enz vind..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:51 schreef robert-dirksen het volgende:
Download sites/proggiejs zat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |