kut uitverkochtquote:Op maandag 11 september 2006 13:14 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Catch gaat dr naartoe. Heb je Hedon site al gechecked vast info te vinden.
oh die track waar Brain bijna moest huilen.. Ex won die op zn sloffen manquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind de disstrack van brain naar ex nog steeds super...ghostbuster heet die geloof ik
En partysquad en partysquadquote:Op woensdag 13 september 2006 00:19 schreef Henkmanz het volgende:
Brainpower is een prutser met hier en daar een uitschietertje, Extince is untouchable en dit topic gaat over Opgezwolle, niet over heel TopNotch. Anders kunnen we Def Rhymz en K-Liber er ook bij halen
.
Whát! Met alle respect naar Ex maar op ghostbusters liet brainpower geen spaan van hem heel.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:05 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh die track waar Brain bijna moest huilen.. Ex won die op zn sloffen man![]()
Damn dat is wel dope shitquote:Op woensdag 13 september 2006 15:21 schreef Devlinsect het volgende:
Kubus & amerikaanse rapper Ghostface live in Escape 27 september. Maak mee hoe een song wordt gemaakt van begin tot de hoes. Meer info:
http://www.frogsincorporated.com/
Ghostface Killa?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:21 schreef Devlinsect het volgende:
Kubus & amerikaanse rapper Ghostface live in Escape 27 september. Maak mee hoe een song wordt gemaakt van begin tot de hoes. Meer info:
http://www.frogsincorporated.com/
Jup samen in de collabo.quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:14 schreef Catch22- het volgende:
leuk voor de sint dus
moet je er wel een leuk rijmpje bij verzinnen
Rico___Kubus_-_Halfbloed,quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
half, half, smeer je bips met zalf, bananensplit show, imbar, spitten met ralf
ik kreeg dat nr van bio, iemand een idee hoe dat liedje heet en of ie op een album staat? Ik kreeg m namelijk met de tags: opgezwolle - rico ( trackie ).
heb je ook nog hoi gezegt of alleen gezienquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:19 schreef Catch22- het volgende:
Zo, ben weer thuis van de beestenboel.
Blabla was niet echt mijn ding (vond ik de vorige keer dat ik ze zag ook al) maar Winne en zijn kazerne klapten hard (ECHT hard).
En natuurlijk nog een paar nummers door stickz. Heb Rico maar 1-2 nummers zien doen.
Was erg vet
En ik heb Chrrrris () gezien
Ik vond 't te dik man, blabla ook niet helemaal m'n ding maar idd Winne en zn negersquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:19 schreef Catch22- het volgende:
Zo, ben weer thuis van de beestenboel.
Blabla was niet echt mijn ding (vond ik de vorige keer dat ik ze zag ook al) maar Winne en zijn kazerne klapten hard (ECHT hard).
En natuurlijk nog een paar nummers door stickz. Heb Rico maar 1-2 nummers zien doen.
Was erg vet
En ik heb Chrrrris () gezien
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:36 schreef Chrishop het volgende:
Beestenboel allemaal leuk maar het was geen Jay-Z. Btw is Chrrrris de Opgezwolle topic chick waar iedereen op geilt?.
Ik mis de logica van de vergelijkingquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:36 schreef Chrishop het volgende:
Beestenboel allemaal leuk maar het was geen Jay-Z. Btw is Chrrrris de Opgezwolle topic chick waar iedereen op geilt?.
Ik heb een nummer daar komt wel de zin 'smeer je bips met zalf' in voor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:56 schreef boem-dikkie het volgende:
half, half, smeer je bips met zalf, bananensplit show, imbar, spitten met ralf
ik kreeg dat nr van bio, iemand een idee hoe dat liedje heet en of ie op een album staat? Ik kreeg m namelijk met de tags: opgezwolle - rico ( trackie ).
Typhoon die jawat deed...quote:Op zondag 17 september 2006 15:57 schreef dnzl het volgende:
Zijn er hier mensen die gister ook in Veenendaal waren bij Opgezwolle?
Ik vond het voorprogramma beter (vooral Typhoon)
En Sticks rete irritant met zijn zogenaamde stoer doenerijFreestyle's waren wel dope!!
Zelfde avond, ik ben maar naar Jigga geweest, en Brainpower gespottquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Ik mis de logica van de vergelijking...
Tywatquote:Op zondag 17 september 2006 16:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Typhoon die jawat deed...![]()
Was wel lauw, alleen jammer dat de escape een kankertent is.
Wat een mongooltjes achter de de bar.![]()
whehehequote:Op zondag 17 september 2006 17:14 schreef Catch22- het volgende:
van de kubus hyve
http://kubus-kubus.hyves.(...)os/11557840/0/uLCA/#
hehehe flauwquote:Op zondag 17 september 2006 17:14 schreef Catch22- het volgende:
van de kubus hyve
http://kubus-kubus.hyves.(...)os/11557840/0/uLCA/#
Hoe vallen ze uit? Klein, Groot, Normaal? Dan ga ik er namelijk ook ff 1tje bestellenquote:Op zondag 3 september 2006 14:34 schreef _petjan het volgende:
Ik heb dat strik je veter shirt al besteld.![]()
Ik zag hem ook, in Zwolle uiteraard. Leuk dat iedereen in dezelfde shirts loopt.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:59 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zag er vd week iemand mee lopen, persoonlijk vind ik het KUBUS(C) shirt samen met het K-shirt het tofst
Dat is echt kut iddquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik zag hem ook, in Zwolle uiteraard. Leuk dat iedereen in dezelfde shirts loopt.![]()
Dies geil manquote:Op woensdag 20 september 2006 00:10 schreef jimjim1983 het volgende:
die met die gouden tand?
die heb ik ook
Shirts vallen groot uit. Ik zou een maat kleiner nemen dan normaalquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hoe vallen ze uit? Klein, Groot, Normaal? Dan ga ik er namelijk ook ff 1tje bestellen
Druk Eigen Wereld erin en dan track 7.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
weet iemand waar ik de lyrics van opgezwolle - electrostress kan vinden?
ja hij zit in me autoradio ... en zit nu op me werk en wou de lyrics ff aan iemand laten lezenquote:Op woensdag 20 september 2006 14:33 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Druk Eigen Wereld erin en dan track 7..
Spitt je toch ff een stukquote:Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja hij zit in me autoradio ... en zit nu op me werk en wou de lyrics ff aan iemand laten lezen
quote:
Limited?quote:Op woensdag 20 september 2006 15:29 schreef Plots het volgende:
Ik heb een limited Opgezwolle shirt
Van Pattaaaaaa
Laat zien en waarom diequote:Op woensdag 20 september 2006 15:29 schreef Plots het volgende:
Ik heb een limited Opgezwolle shirt
Van Pattaaaaaa
De rode was limited tenminste van de old school shirtsquote:
OP is echt niet wack.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:27 schreef Henkmanz het volgende:
Ja, allemaal optredens. Osdorp Posse en een paar andere wacke acts komen ook, dus ik ga niet
onveilig vrijen..maar nu pis je bloed -is nie goed!quote:
de OP zijn een stel sinterklaasrijmende nerds die amerika nadoen met hun 'fok de politie'-onzinquote:
AMEN Henkmanzquote:Op donderdag 21 september 2006 21:14 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
de OP zijn een stel sinterklaasrijmende nerds die amerika nadoen met hun 'fok de politie'-onzin. Maar daar gaan we het niet over hebben in het Opgezwolletopic, hiphop van een generatie waar de OP niet eens bij in de buurt kan komen.
Je kent OP dus niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:14 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
de OP zijn een stel sinterklaasrijmende nerds die amerika nadoen met hun 'fok de politie'-onzin. Maar daar gaan we het niet over hebben in het Opgezwolletopic, hiphop van een generatie waar de OP niet eens bij in de buurt kan komen.
Ik denk dat ik Zwolle ook het tofst vind. Altijd mooi om die line: "Ik kom vermomd in een spencer en ik breek je hockeystick"" in je msn-naam te zetten en dan al die kakkers een soort van zien te flippenquote:Op donderdag 21 september 2006 21:09 schreef Hellrazor het volgende:
is er iemand met mij eens dat zwolle het tofste nummer is van hun ?
Made in NL is ook vet. Onveilige vrijen nu pis je bloed, is ook vet nummerquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:16 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Zwolle ook het tofst vind. Altijd mooi om die line: "Ik kom vermomd in een spencer en ik breek je hockeystick"" in je msn-naam te zetten en dan al die kakkers een soort van zien te flippen.
Ik vind "Tijd Leert" ook wel heel tof en die nummers van Brandstof eigenlijk ook allemaal wel. Eigen Wereld is nog te kort om nummers daarvan als beste nummer te betitelen (al zijn Regendans en dat nummer van we zijn gewoon gebleven - kan ff niet op de naam komen - wel errug strak).
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:57 schreef Hellrazor het volgende:
wat is een spencer ?
haha, álle kakkers...quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:41 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
zo'n mouwloos gebreid truitje met v-hals, alle kakkers dragen het..
Ja ik overdreef een beetje. Sommige zijn wel okquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:53 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
[..]
haha, álle kakkers....
Ik snap verder niet dat jullie één nummer 'het beste' kunnen noemen terwijl alle nummers een eigen gevoel en 'vibe' hebben die het best bij een bepaald moment past. Verder is het toch hartstikke subjectief en daardoor niet te zeggen welke nu het 'beste' is.. toch?
Ik kan toch wel een fafo nummer hebben? Ik vind waarheid van het uur ook het tofst denk ikquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:53 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
[..]
haha, álle kakkers....
Ik snap verder niet dat jullie één nummer 'het beste' kunnen noemen terwijl alle nummers een eigen gevoel en 'vibe' hebben die het best bij een bepaald moment past. Verder is het toch hartstikke subjectief en daardoor niet te zeggen welke nu het 'beste' is.. toch?
Typhoon komt erg sterk op die track!quote:
fafoquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:35 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik kan toch wel een fafo nummer hebben? Ik vind waarheid van het uur ook het tofst denk ik.
hij bedoelt favoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |