quote:Mordrag (thats me): Hi, in your interview with ubisoft you could ask how the swordfighting is going to work now, because it was announced to be redesigned. So that the swordmoves aren't predetermined any more but are converted 1:1.
N-LAN: That's the case indeed. A developer has confirmed that the control scheme will be completely redesigned so that the controller moves are converted into the game precisely. Besides the controller sensitivity will be completely adjustable in the final version. And the graphics were improved very well since E3, now the atmosphere is much more darklier and thrilling. But that's not all, there will be even more improvements on the graphics side.
Mordrag: Furthermore you could ask Ubisoft if there are any loading times in Red Steel or in other games on the Wii.
N-LAN: In Red Steel there will be no loading times at all because of smart streaming techniques. How it's handled in other Wii games we can't say at the moment. But it's a fact that Mario Strikers Charged will have loading times similar to the Gamecube version of the game. We were not told if that will be changed in the future. But we're sure that it will work like on the Gamecube. And as you know the loading times on Gamecube - if they have existed at all - actually were not a big deal.
Das goed nieuws voor sommige sceptisie die daar een tiental topics terug problemen mee verwachten....quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:04 schreef BMH het volgende:
Besides the controller sensitivity will be completely adjustable in the final version.
Dit had ik al gepost maar zo zien mensen het nog een keer.quote:
De meeste ontwikkelaars willen voor de Wii games maken (exclusief of niet exclusief), maar wat ze tegen houdt is de mogelijkheid dat de Wii flopt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:32 schreef kipknots het volgende:
Ik zie opvallend veel overeenkomsten met de ideeen voor de Wii. Hopen dat de ontwikkelaars hetzelfde vinden![]()
Idd, hetzelfde principe gaat op voor de PS3. Maakt het de verwachtingen waar en in welk tijdsbestek. Met Nintendo die 4 miljoen Wiitjes (quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De meeste ontwikkelaars willen voor de Wii games maken (exclusief of niet exclusief), maar wat ze tegen houdt is de mogelijkheid dat de Wii flopt.
Mja spellen voor de PS3 kunnen zonder al teveel problemen worden overgezet naar de 360 en vice versa, die Wii versie moet eigenlijk speciaal ontwikkeld wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Idd, hetzelfde principe gaat op voor de PS3. Maakt het de verwachtingen waar en in welk tijdsbestek. Met Nintendo die 4 miljoen Wiitjes () klaar heeft voor dit jaar zou t vertrouwen weleens gestaag kunnen groeien.
360 naar PS3 ja.. PS3 naar 360... ???quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja spellen voor de PS3 kunnen zonder al teveel problemen worden overgezet naar de 360 en vice versa, die Wii versie moet eigenlijk speciaal ontwikkeld worden
Ja FMV's moeten er worden uitgeslooptquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef BMH het volgende:
[..]
360 naar PS3 ja.. PS3 naar 360... ???
Ik denk dat er wel wat games groter van 9 gigabyte zullen zijn.. Om die naar de 360 te porten zullen er wat dingen moeten veranderen.
En wat als het spel groter is dan 9GB zonder FMV's?quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja FMV's moeten er worden uitgesloopt
2 discsquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En wat als het spel groter is dan 9GB zonder FMV's?
Goh dan niet natuurlijk, het was ook meer om aan te geven dat de 360 en PS3 meer op elkaar lijken dan de Wii met een andere console.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:54 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En wat als het spel groter is dan 9GB zonder FMV's?
Dat is zeker zo. Denk niet dat we veel poorts zullen zien van PS3/Xbox360 spellen op de Wii.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Goh dan niet natuurlijk, het was ook meer om aan te geven dat de 360 en PS3 meer op elkaar lijken dan de Wii met een andere console.
maar het maken van een x360 of ps3 game is ook veel duurder.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja spellen voor de PS3 kunnen zonder al teveel problemen worden overgezet naar de 360 en vice versa, die Wii versie moet eigenlijk speciaal ontwikkeld worden
de 360 games zijn nu gemiddeld 5-6 gig. ik denk dat pas over een 1 tot 1,5 jaar ze groter worden, maar dan maakt alsnog niks uit, want we hebben een harde schijf waarop content kan gezet wordenquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef BMH het volgende:
[..]
360 naar PS3 ja.. PS3 naar 360... ???
Ik denk dat er wel wat games groter van 9 gigabyte zullen zijn..
Het lijkt me dat de compressietechnieken tegenwoordig zo goed zijn dat je echt nauwelijks moeite zult hebben met die 9 gb. Meer is natuurlijk makkelijker, maar het is niet onoverkomelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:52 schreef BMH het volgende:
[..]
360 naar PS3 ja.. PS3 naar 360... ???
Ik denk dat er wel wat games groter van 9 gigabyte zullen zijn.. Om die naar de 360 te porten zullen er wat dingen moeten veranderen.
Yep. Het is nooit de programmatuur of data die de ruimte in beslag neemt, maar de muziek, textures, etc.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het lijkt me dat de compressietechnieken tegenwoordig zo goed zijn dat je echt nauwelijks moeite zult hebben met die 9 gb. Meer is natuurlijk makkelijker, maar het is niet onoverkomelijk.
Bij madden schijnt het wel goed te werken dus schijnbaar is er wel wat van te maken. Denk wel dat voetbal spellen en vechtspellen games zijn die niet echt ideaal zijn voor de wiimote tenzij je alleen de knoppen gebruikt en dan is het nog niet ideaal doordat de vorm van de wiimote daar niet voor gemaakt is. Alle andere soort spellen daar kan het denk ik wel zeker iets aan toevoegen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:51 schreef Chen het volgende:
Die controller he, leuk voor zwaardspellen en tennisspellen, maar voor een voetbal spel of NFL bijvoorbeeld is het toch niet zo geschikt lijkt mij? En ook voor een schietspel is het volgens mij niet de beste controller
Het is een controller voor niets. Spellen zijn er niet leuk op. Dingen ermee doen zijn niet leuk. Heel dir controller is niets. Komop zeg, je hebt er mee gespeelt en je weer dat het niets isquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:51 schreef Chen het volgende:
Die controller he, leuk voor zwaardspellen en tennisspellen, maar voor een voetbal spel of NFL bijvoorbeeld is het toch niet zo geschikt lijkt mij? En ook voor een schietspel is het volgens mij niet de beste controller
Matt - IGNquote:Not the Super Spiffy Version
It seems that the latest Red Steel videos we posted have caused a small explosion of chatter on the message boards -- some people arguing that they look pretty good and others declaring war against Ubisoft.
The good folks at Ubi contacted me today to clarify a few things, namely that the videos in question do not represent the game as it really exists today. Apparently there are mechanical and graphical advancements not shown in the GC 2006 build, which is more or less an updated version of the E3 demo; it even showcases the same level.
Ubisoft staff have at one point or another spotlighted a new darker look for the game (in screenshots) and chatted briefly about improved gunplay and swordplay fundamentals. There's even some word going around about a 1:1 control method for sword fights, which is at this point still just hearsay, as far as I'm concerned.
So when might we see this new, better build in motion? Well, there's this big event coming up. You may have read something about it already on my blog. And at this event, there will be a crapload of Wii titles, including a truly updated version of Red Steel.
Rest assured that when I get my hands-on a more complete version, I'll let you know exactly how it plays and looks. But until then, let's try to reserve judgment on the game. After all, we have only seen a few snippets from a single level -- apparently running on an old build.
On a totally unrelated note, Activision called earlier to let me know that pro-scan and 16:9 are still being considered for Tony Hawk's Downhill Jam, so there's still hope. Write some angry letters and you'll probably get it.
The plot thickens... (waarschijnlijk iets te mooi om waar te zijn)quote:Go Nintendo points to French gaming blog ActuJV which claims to have information from an "inside source" concerning Nintendo and its attempt to hide the real graphical power of the Wii. Perhaps to capture even more attention as we approach a final launch date, rumor has it Nintendo will take the gaming world by storm by revealing the real goods behind their system. According to ActuJV's source, this is what has been goin' down:
Nintendo has been playing us the fool all along. They have been showing us trailers for games that have deliberately downgraded graphics compared to what the Wii can actually do. This is to create an element of surprise for the press during Nintendo's next media event.
That next media event in discussion could be the Sept. 14 affair which Nintendo has set up in NYC. Rest assured, Joystiq will be there all day to get the goods of that event as perhaps the real Wii and games will be showcased.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |