Ik denk het.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:26 schreef Mikiej15 het volgende:
waarschijnlijk voor de foto's ofzo?
Hij valt op slettebakjesquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Etiene: De mooiste meisjes uit Nederland komen van de woonwagens.
Nou als je Geer & Goor hebt gezien op de 'Vinkeslag' dan ga je er wel anders over denken!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:27 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:28 schreef scanman01 het volgende:
Marcel over kampmeisjes: "Sommigen hebben een uitstraling dat ze niet weten wat 1 + 1 is."
Etienne wijst meteen op Sabrina, die naast hem zit.
Ja, stom van hemquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:28 schreef Kinga het volgende:
Jeroen is gewoon de fout ingegaan door zich aan te sluiten bij het verkeerde groepje.
Vanmorgen zat hij bij Marcia en Semih, en toen werd er veel gezwegen aan tafel.... Hij werd daar niet echt geaccepteerd..... Ik denk dat hij niet weet wat hij wil. Hij ziet Marcel als een beschermer....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:28 schreef Kinga het volgende:
Jeroen is gewoon de fout ingegaan door zich aan te sluiten bij het verkeerde groepje.
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:30 schreef arneaux het volgende:
Vinden jullie t echt vreemd dat Etiënne op kampers valt? Nee toch.
Bij de voorstukjes over 'harder dan ooit'.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:30 schreef NorthernStar het volgende:
Waar stond het dan (of waar werd het gezegd) dat er een snelle exit zou zijn?
Eerder op de dag zag ik hem voor het eerst bij een ander groepje (zonder Marcel nog wel).quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:28 schreef Kinga het volgende:
Is gezegd in één van de herhalingsuitzendingen van BB...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:30 schreef NorthernStar het volgende:
Waar stond het dan (of waar werd het gezegd) dat er een snelle exit zou zijn?
Marcel en Etienne die het over het gebrek aan intelligentie bij anderen gaan hebben.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:28 schreef scanman01 het volgende:
Marcel over kampmeisjes: "Sommigen hebben een uitstraling dat ze niet weten wat 1 + 1 is."
Etienne wijst meteen op Sabrina, die naast hem zit.
En ook aan het eind van de kick off.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
Is gezegd in één van de herhalingsuitzendingen van BB...
Dat denk ik inderdaad ook, volgens mij denkt hij ook dat hij ver gaat komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:31 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij gaat Egbert echt serieus janken alstie uit huis moet. Hij is zo ontzettend met Big Brother bezig, ongelofelijk.
Idd, een soort Ed (uit BB2) maar dan in het kwadraatquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:31 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij gaat Egbert echt serieus janken alstie uit huis moet. Hij is zo ontzettend met Big Brother bezig, ongelofelijk.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij de voorstukjes over 'harder dan ooit'.
Okquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is gezegd in één van de herhalingsuitzendingen van BB...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:27 schreef Isabeau het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |