Titel van het programma = Klepperdeklepper.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:20 schreef ThaSandman het volgende:
Ik zie een hilarisch tv-programma voor me. Dumb en Dumber met de blonde zusjes. Kanditaten (raar woord, klopt dit wel) mogen geen iq hebben hoger dan 50.
quote:19:15Krijgt Egbert straf?
Terwijl hij nog onder het mes zit, wordt Egbert naar de Dagboekkamer geroepen. Hij is er niet blij mee: "Dit is echt kansloos! Ik ben nog druk bezig." Terwijl hij naar de Dagboekkamer loopt mompelt hij nerveus: "Ik ga me toch op m'n flikker krijgen!" Vanaf Dag 1 is Egbert al geen fan van de Dagboekkamer. Gaat Egbert echt straf krijgen?
Die fout had ik al ingecalculeerd (wat weer een makkelijker woord is).quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Kanditaten:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
kan·di·da·ten·lijst (de ~)
1 lijst waarop de te verkiezen of te benoemen kandidaten vermeld staan
Lees het vorige topic ff door.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:23 schreef cpuntb het volgende:
Heeft Egbert al gezegd wat ie in de dagboekkamer te horen kreeg ?
[..]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Hilde had tussen selectie en het huis in gaan haar haar donker geverfd en dat mocht niet van BB. Ze hebben een kapper laten komen om haar haar weer te krijgen zoals ze bij de selectie was.
Klopt ja. Er zit verder maar weinig inhoud in die jongen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:26 schreef rubstar het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens meerweet hoe Egbert er eerst uitzag
..het valt nu toch weer op dat Jeroen echt niet lekker in de groep zit ofzo.. hij heeft niet veel te vertellen, en als ie wat zegt is het een dooddoener van jewelste
waarschijnlijk voor de foto's ofzo?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:25 schreef Isabeau het volgende:
Hilde had tussen selectie en het huis in gaan haar haar donker geverfd en dat mocht niet van BB. Ze hebben een kapper laten komen om haar haar weer te krijgen zoals ze bij de selectie was.
Hetzelfde als nu, er is misschien een mm af?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:26 schreef rubstar het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens meerweet hoe Egbert er eerst uitzag
..het valt nu toch weer op dat Jeroen echt niet lekker in de groep zit ofzo.. hij heeft niet veel te vertellen, en als ie wat zegt is het een dooddoener van jewelste
Ik denk het.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:26 schreef Mikiej15 het volgende:
waarschijnlijk voor de foto's ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |