quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:13 schreef rubstar het volgende:
wat vinden we van de diadeem van Jeroen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:13 schreef rubstar het volgende:
wat vinden we van de diadeem van Jeroen
Marcel die heeft, volgens Sabrina, een Atoom Anus, hij laat de hele tijd zieke schetenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
Je vader schijt zo naar boven.... Ik krijg allemaal bruine kringen op mijn bed......WTF?
Bekend plaatjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:12 schreef Otto215 het volgende:
[afbeelding]
Maar wat ligt er op de grond dan? :S
Sommige mensen hebben nou eenmaal last van winderigheid, kunnen ze vaak helaas niet veel aan doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:15 schreef rubstar het volgende:
Marcel die heeft, volgens Sabrina, een Atoom Anus, hij laat de hele tijd zieke scheten![]()
Hahahaha, een atoom anus. You have to give them some credit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:15 schreef rubstar het volgende:
[..]
Marcel die heeft, volgens Sabrina, een Atoom Anus, hij laat de hele tijd zieke scheten![]()
Die dualiteit in hun taal spreekt me wel aan....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hahahaha, een atoom anus. You have to give them some credit.
Lekker jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Leker, zo iemand die z'n neus in je koptelefoon snuit.
Ik wed niet met geld, maar ik durf te beweren dat het juist positief nieuws wordt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:17 schreef Bep het volgende:
Ik wed 10 euro dat het eerste telefoontje slecht nieuws is , een nominatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |