Dan moet Semih of Marlies iemand aanwijzenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjep, maar stel nou dat Semih of Marlies opneemt heb je alsnog een 3e nodig toch want die staan al genomineerd
Idd, dat zou nog beter zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan moet Semih of Marlies iemand aanwijzen![]()
quote:
Misschien moeten ze dan iemand aanwijzen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjep, maar stel nou dat Semih of Marlies opneemt heb je alsnog een 3e nodig toch want die staan al genomineerd
Dat moeten ze ook al als ze de joker inzetten. Dus dat wordt lekker voor die twee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan moet Semih of Marlies iemand aanwijzen![]()
Mijn idee, kan niet wachten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan iemand aanwijzen.
edit: was ook al gezegd inmiddels.
Ik mis haar al een tijdje ja, In de slaapkamer ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:11 schreef Bocaj het volgende:
Waar is Marlies?
Die is zich aan het voorbereiden op een snelle run naar de hotlinequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik mis haar al een tijdje ja, In de slaapkamer ?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:13 schreef rubstar het volgende:
wat vinden we van de diadeem van Jeroen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:13 schreef rubstar het volgende:
wat vinden we van de diadeem van Jeroen
Marcel die heeft, volgens Sabrina, een Atoom Anus, hij laat de hele tijd zieke schetenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
Je vader schijt zo naar boven.... Ik krijg allemaal bruine kringen op mijn bed......WTF?
Bekend plaatjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:12 schreef Otto215 het volgende:
[afbeelding]
Maar wat ligt er op de grond dan? :S
Sommige mensen hebben nou eenmaal last van winderigheid, kunnen ze vaak helaas niet veel aan doen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:15 schreef rubstar het volgende:
Marcel die heeft, volgens Sabrina, een Atoom Anus, hij laat de hele tijd zieke scheten![]()
Hahahaha, een atoom anus. You have to give them some credit.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:15 schreef rubstar het volgende:
[..]
Marcel die heeft, volgens Sabrina, een Atoom Anus, hij laat de hele tijd zieke scheten![]()
Die dualiteit in hun taal spreekt me wel aan....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hahahaha, een atoom anus. You have to give them some credit.
Lekker jaquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:17 schreef Isabeau het volgende:
Leker, zo iemand die z'n neus in je koptelefoon snuit.
Ik wed niet met geld, maar ik durf te beweren dat het juist positief nieuws wordt.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:17 schreef Bep het volgende:
Ik wed 10 euro dat het eerste telefoontje slecht nieuws is , een nominatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |