Dan moet Semih of Marlies iemand aanwijzenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjep, maar stel nou dat Semih of Marlies opneemt heb je alsnog een 3e nodig toch want die staan al genomineerd
Idd, dat zou nog beter zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan moet Semih of Marlies iemand aanwijzen![]()
quote:
Misschien moeten ze dan iemand aanwijzen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tjep, maar stel nou dat Semih of Marlies opneemt heb je alsnog een 3e nodig toch want die staan al genomineerd
Dat moeten ze ook al als ze de joker inzetten. Dus dat wordt lekker voor die twee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan moet Semih of Marlies iemand aanwijzen![]()
Mijn idee, kan niet wachten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan iemand aanwijzen.
edit: was ook al gezegd inmiddels.
Ik mis haar al een tijdje ja, In de slaapkamer ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:11 schreef Bocaj het volgende:
Waar is Marlies?
Die is zich aan het voorbereiden op een snelle run naar de hotlinequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik mis haar al een tijdje ja, In de slaapkamer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |