haha dan ben je een tijdje van hem af..of was dat niet je opzet? :pquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb een rijke geschiedenis aan forumposts. Ik zou zeggen: Tast toe.
Agh, uiteindelijk ik vast ook wel, maar ja, eerst maar eens zien wat ik mag reviewen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ga weer eens voor bijna alles, moet dat toch eens afleren![]()
Me tooquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:43 schreef Egamer het volgende:
Pff, ik ga niet Saints Row of Just Cause halen. Ik ga Dead Rising halen!
Als je alleen voor de achievements gaat, geen idee, wil je gewoon lekker pgr3 spelen dan ben je een hele tijd zoet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:33 schreef Eppie_NL het volgende:
hoelang duurt het om PGR 3 uit te spelen (dus alleen de single player achievements)?
want online komt erna wel.
nee ik kick niet op achievements was gewoon om onderscheid te maken....quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:35 schreef Niek. het volgende:
[..]
Als je alleen voor de achievements gaat, geen idee, wil je gewoon lekker pgr3 spelen dan ben je een hele tijd zoet.
Mensen die kicken op achievements halen![]()
![]()
Zelf wissel ik het af, beetje offline nieuwe auto's unlocken daarna online paar rondjes racen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:38 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
nee ik kick niet op achievements was gewoon om onderscheid te maken....
wil gewoon pgr 3 uitspelen zodat ik lekker online kan.
ah okquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:42 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zelf wissel ik het af, beetje offline nieuwe auto's unlocken daarna online paar rondjes racen.
Lastig, cone challenge's kan je echt niet halen op het moeilijkstequote:Op zondag 27 augustus 2006 23:33 schreef Eppie_NL het volgende:
hoelang duurt het om PGR 3 uit te spelen (dus alleen de single player achievements)?
want online komt erna wel.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
cone challenge's kan je echt niet halen op het moeilijkste![]()
Pussy.quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lastig, cone challenge's kan je echt niet halen op het moeilijkste![]()
Voor de rest tof spel
Niet normaal die laatste paginaquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lastig, cone challenge's kan je echt niet halen op het moeilijkste![]()
Voor de rest tof spel
het grappige is, is dat je ook betrokken bent in die kutdiscussie in het Wii topicquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef BMH het volgende:
Slechte topic ooit! aka Randebielen plaza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |