jij een leugenaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij bent echt zo naief als de pest.
www.vandale.nlquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:57 schreef jorienvdherik het volgende:
kut hagenees nou goed, ga gewoon stil zijn..
qftquote:
Ja ik kom later wel ff, ben nu nog ff film aant kijkenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En nu rot je héél hard op.
@ MMaRsu : kom je zo nog je geld innen?
INTERNET HUMOR! HA!quote:
OMG De humorquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Laatste keer dat ik hier rondkeek zat ik op het internet
mij is verteld dat ie deze week word opgestuurd zodra ie binnen isquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die gast van Zuiderpark zegt dat ik hem waarschijnlijk woensdag kan ophalen.
Ik heb me zegje gedaan. Je kunt natuurlijk niet eindeloos doorgaan...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:03 schreef MMaRsu het volgende:
Hallo BMH anders reageer je op mijn argumenten op wat je zei?
Ik beoordeelde de demo..quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm tja we zullen zien, SR krijgt iig overal hoge cijfers en gooit hoge ogen bij de pers.
Om nou een volledige game te gaan beoordelen op een demo, wat al een maanden oude build is vind ik een beetje scheef
Ik vind haast ieder genre wel leuk.. Maar overall houd ik wel van hele goede games.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Van wat soort games houdt BMH dan van?
Ik heb een rijke geschiedenis aan forumposts. Ik zou zeggen: Tast toe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:10 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Voorbeelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |