quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Sessy het volgende:
[..]
TS, ik kan 't zeker aanraden om je eens in de wicca te verdiepen en een spreuk te doen om liefde aan te trekken/ de persoon die je nodig hebt. En misschien eentje voor zelfvertrouwen. Hoe je eruit ziet is maar een deel van het probleem, het andere deel is hoe jij je voelt. En dat kun je veranderen.
en ik kreeg een pijpbeurt op eerste afspraak met een breezer die ik ruwweg 400 uur kendequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:03 schreef nsfw het volgende:
Ik heb gister nog gezoend met een meisje wat ik net 4 minuten kende!
Zo moeilijk is het niet hoor!
Ik denk dat TS gewoon lelijk is of een loser!
(Verkapte "Ik-heb-lekker-wel-en-TS-niet Post)
400uur? Dat is belachelijk veel. Ik deed dat in 3 á 4.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
en ik kreeg een pijpbeurt op eerste afspraak met een breezer die ik ruwweg 400 uur kende
me dunkt dat je het investeren bij de juiste chicks niet onder de knie hebt![]()
Baas boven baas!![]()
JAJAHHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:18 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar bij de hoeren gaat het dan ook wat sneller he
Was hij maar pussy, dan viel er tenminste nog wat te neukenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
TS, jij moet een keer goed dronken worden of neuken.
Te triest gewoon. Je bent gewoon te pussy.
Op ieder potje past een dekseltje... jouw tijd komt ook nog welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb nog nooit met een meisje gezoend. En daar zit ik best wel mee.
Anderen komt sex etc. zo makkelijk toe.
Zelfs mijn nichtje heeft naar horen zeggen al 2 relaties achter de rug. En zij is een stuk jonger.
Mijn situatie vind ik echt spijtig.
Ik zie zelfs de meest gore grote dikke beatbox-neger met een bek waar je wel 5 pakjes kauwgum
voor nodig hebt (!) zoenen met een leuk blond meisje.
echt triest.
"Dronken mensen en kinderen spreken de waarheid."quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:16 schreef RoelRoel het volgende:
Zit wel een kern van waarheid in.
Maar ja om ze dan te gaan haten uit jaloezie schiet ook niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |