Dan ken je niet veel mensen. Hoe komt dat? Ben je lelijk?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:55 schreef kevin85 het volgende:
Zelfs de grootste kneus die ik ken heeft wel 1 keertje gezoend..
Ik begeef me doorgaans in andere kringen dan jij?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:59 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Dan ken je niet veel mensen. Hoe komt dat? Ben je lelijk?
O.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:06 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik begeef me doorgaans in andere kringen dan jij?
'Ik ken' is iets anders dan 'die ik wel eens heb gezien'.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:13 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zeg je World of Warcraft account op
Balkenende..?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Ceylon89 het volgende:
![]()
![]()
Een troost.. Eén van de machtigste mannen in Nederland heeft ook pas op z'n 32ste voor het eerst gezoend.
En ach, macht en geld trekt ook vrouwen, dus...
In jouw geval waarschijnlijk een ongeloofelijke stoot die onder de olie&smeer onder een Leopard uitgeschoven komt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Van al die miljarden vrouwen is er maar één echt de moeite waard om eens lekker op de bek te pakken
Maar ja, vind die maar eens
De eerste keer dat ik haar zag was op een treinstation, dat dan weer wel jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:22 schreef Bolter het volgende:
[..]
In jouw geval waarschijnlijk een ongeloofelijke stoot die onder de olie&smeer onder een Leopard uitgeschoven komt.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:35 schreef Spacehamster het volgende:
Gebruik je zwakke punen en verander ze in sterke punten
[afbeelding]
Als ik me een topic van een half jaar geleden correct herinner had de topicstarter een huidaandoening of zo iets dergelijks. Kan hij toch ook niks aan doen en dat is nu eenmaal zo, de hele mensheid reageert op het uiterlijk. En dan krijgt zo iemand nog een minderwaardigheidscomplex en dan ben je er helemaal klaar mee.quote:
en als dat niet werkt:quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Sessy het volgende:
TS, ik kan 't zeker aanraden om je eens in de wicca te verdiepen en een spreuk te doen om liefde aan te trekken/ de persoon die je nodig hebt. En misschien eentje voor zelfvertrouwen. Hoe je eruit ziet is maar een deel van het probleem, het andere deel is hoe jij je voelt. En dat kun je veranderen.
Behold, Wicca als zelfhypnosequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Sessy het volgende:
[..]
Als ik me een topic van een half jaar geleden correct herinner had de topicstarter een huidaandoening of zo iets dergelijks. Kan hij toch ook niks aan doen en dat is nu eenmaal zo, de hele mensheid reageert op het uiterlijk. En dan krijgt zo iemand nog een minderwaardigheidscomplex en dan ben je er helemaal klaar mee.
TS, ik kan 't zeker aanraden om je eens in de wicca te verdiepen en een spreuk te doen om liefde aan te trekken/ de persoon die je nodig hebt. En misschien eentje voor zelfvertrouwen. Hoe je eruit ziet is maar een deel van het probleem, het andere deel is hoe jij je voelt. En dat kun je veranderen.
bwhahaha..... sorry hoor.... bwhwahaaah.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Sessy het volgende:
[..]
TS, ik kan 't zeker aanraden om je eens in de wicca te verdiepen en een spreuk te doen om liefde aan te trekken
huur de film never been kissed en zoek op internet een lotgenotenforum op...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik heb nog nooit met een meisje gezoend. En daar zit ik best wel mee.
Anderen komt sex etc. zo makkelijk toe.
Zelfs mijn nichtje heeft naar horen zeggen al 2 relaties achter de rug. En zij is een stuk jonger.
Mijn situatie vind ik echt spijtig.
Ik zie zelfs de meest gore grote dikke beatbox-neger met een bek waar je wel 5 pakjes kauwgum
voor nodig hebt (!) zoenen met een leuk blond meisje.
echt triest.
Ervaring ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:00 schreef Brunette het volgende:
Wees blij man!
Van zoenen word je ziek.
Serieus
Wie zegt dat ik pfeifer heb?quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:38 schreef Wojworshebn het volgende:
Juist ik zag je bericht voor de edit, wtf pfeifer krijgt iedereen ooit hoor, voordat je je aangesproken voelt op je "unieke" ziekte![]()
Ieuw nee, ook niks mis met mijn weerstand, of ja eigenlijk welquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:41 schreef Wojworshebn het volgende:
Koortslip hooguit!
Nee, ik zoen niet met huisdierenquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:45 schreef Wojworshebn het volgende:
WTF kun je in godsnaam oplopen met zoenen?? Niks toch, behalve een behoorlijke starre stalker?
Of je zoent met je hond ofzo?
Dat krijg je echt niet van zoenen hoor!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee, ik zoen niet met huisdieren![]()
Van alles eigenlijk: hersenvlies ontsteking, griep, verkoudheid, allerlei virussen etc. etc.
Is toch niet zo moeilijk?![]()
Wellesquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:49 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Dat krijg je echt niet van zoenen hoor!!![]()
Als je uberhaupt denkt aan bergbeklimmen of topschaken ben je pas loser. En dan ook nog de afkortingen imho gebruiken. Jij kan net zo goed denk ik de topic starten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:01 schreef dialMforMonkey het volgende:
/care
Wat boeien die chicks nou, is toch veel meer te doen in de wereld? Ga op reis, leer bergbeklimmen, probeer een topschaker te worden. iig beter dan dit soort topics op een forum te openen.
imho
roddels!quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:52 schreef Brunette het volgende:
http://www.nu.nl/news/671(...)vliesontsteking.html
Ha!![]()
Ik zeg ook niet dat je het meteen krijgt, maar de kans daarop is niet uitgesloten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:51 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
NIETUS (anders had ik alle virussen al wel gehad, maar ben bijna nooit ziek)
Neuhquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:57 schreef Wojworshebn het volgende:
Nou stop maar met zoenen dan, watje!
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe geloofwaardig
Je hebt je moeder toch wel eens een zoentje gegeven ?
Die is er vroeg bij! Geile hoer!quote:Op zondag 27 augustus 2006 05:48 schreef Sjibble het volgende:
[..]
en dan makkelijk aan seks komen met je moeder![]()
je bent idd best triest, zowieso, mn nichie die heeft geloof ik nog niet gezoend, maar heeft al wel verkering!
PS: Ze is 3(en ja, dr vriendje ook 3
)
Balkenende?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:21 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een troost.. Eén van de machtigste mannen in Nederland heeft ook pas op z'n 32ste voor het eerst gezoend
Ja man, je hebt gelijk. Volgende keer dat ik op dé internet zit, zal ik dé topic zelf starten. Deal?quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:50 schreef yok het volgende:
[..]
Als je uberhaupt denkt aan bergbeklimmen of topschaken ben je pas loser. En dan ook nog de afkortingen imho gebruiken. Jij kan net zo goed denk ik de topic starten.
Check zijn postgeschiedenisquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:28 schreef LoggedIn het volgende:
maar wat is er nou mis gegaan bij de TS
en wtf is er met al die mensen die zeggen 't boeit niet, er is meer in het leven dan meisjes'De drang voor liefde/ sex is net zoiets als honger en dorst; Een diepgeworteld natuurlijk instinct. Dat kan je toch niet zomaar ff opzij schuiven omdat dr tegenwoordig zogenaamd 'meer is in het leven' (waarop er vervolgens schaken wordt genoemd
)
Ik zie de relevantie met dit topic niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:42 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Check zijn postgeschiedenis
Ik wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:44 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie met dit topic niet.
Nee? TS heeft al tig x dit soort topics geopend.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:44 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik zie de relevantie met dit topic niet.
Vergeet niet hepatitis!quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee, ik zoen niet met huisdieren![]()
Van alles eigenlijk: hersenvlies ontsteking, griep, verkoudheid, allerlei virussen etc. etc.
Is toch niet zo moeilijk?![]()
whehe ik ook!!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:03 schreef nsfw het volgende:
Ik heb gister nog gezoend met een meisje wat ik net 4 minuten kende!
Zo moeilijk is het niet hoor!
Ik denk dat TS gewoon lelijk is of een loser!
(Verkapte "Ik-heb-lekker-wel-en-TS-niet Post)
Acteren dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 14:51 schreef Borkydude het volgende:
ook al doe je dat niet echt, je kan het nog wel uitstralen.
als je je niet goed voelt, kan je dat ook niet uitstralen! ja je kan met een glimlach over straat lopen (acteren) maar dan heb je alsnog niet echt die uitstraling! (volgens mij)quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:51 schreef Borkydude het volgende:
Die dude hierboven heeft gelijk, maar ook belangrijk is dat je je goed voelt, en dat uitstraalt, ook al doe je dat niet echt, je kan het nog wel uitstralen.
Als je gewoon denkt in je hoofd dat je blij bentquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
als je je niet goed voelt, kan je dat ook niet uitstralen! ja je kan met een glimlach over straat lopen (acteren) maar dan heb je alsnog niet echt die uitstraling! (volgens mij)
je bent niet goed bij je hoofd!quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Als je gewoon denkt in je hoofd dat je blij bent
quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:55 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Nee maar die junkies wel hoor voor een bolletje![]()
Maar toen je onder dat rokje voelde zat er toch een bobbel...quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:57 schreef DonSauza het volgende:
Ik heb gisteren nog gezoend met een meisje van 24 (zelf 22) wat ik van te voren niet had verwacht.
Had het idee dat ze "te hoog gegrepen" voor mij zou zijn..
Maar goed zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Btw deze was echt hot!
-mooi koppie
-blond haar
-slank lichaam
-nice ass
-kort rokje
![]()
stfuquote:
Anders oefent hij toch gewoon op een poster. Of een kussen ofzo.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:11 schreef nsfw het volgende:
[..]
Maar toen je onder dat rokje voelde zat er toch een bobbel...![]()
(nee, niet d'r mobiel)
Want?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:03 schreef BocaDillo het volgende:
Brunette neem ALSJEBLIEFT een ander nick
quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:53 schreef Frits het volgende:
[..]
![]()
Als je een vriendin hebt is het nog makkelijker, dan zoen je wanneer je wil. En regelmatig sex is ook een pluspunt.
dat heeft voor je ouders ook gewerktquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:07 schreef RedDevil085 het volgende:
Gewoon op lelijke wijven hitten, komt het vanzelf good...
Ugly women need love too
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef Herald het volgende:
[..]
dat heeft voor je ouders ook gewerkt
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:19 schreef Herald het volgende:
[..]
dat heeft voor je ouders ook gewerkt
-poolsquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:57 schreef DonSauza het volgende:
Ik heb gisteren nog gezoend met een meisje van 24 (zelf 22) wat ik van te voren niet had verwacht.
Had het idee dat ze "te hoog gegrepen" voor mij zou zijn..
Maar goed zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Btw deze was echt hot!
-mooi koppie
-blond haar
-slank lichaam
-nice ass
-kort rokje
![]()
Dan al?quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:45 schreef Sebash het volgende:
Ben deze zomer in lloret geweest, na een glaasje sangria met z'n tweeën, lig je die nacht op het strand te ketsen.
suc6 verzekerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |