Wat is er mis met Vinokourov.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:17 schreef MiLalaa het volgende:
kweet niet hoeveel punten ik heb, dat zie ik nog wel. Maar jammer dat ik Zabriskie niet meer hoger durfde te zetten.
Cancellaram'n 2e Valverde.
oh, niet zoveel punten geloof ik, aangezien ik Vinokoerov nooit in m'n prono wil.
Idd flauw. De meest aanvallende renner in het peloton. Hij zorgt tenminste voor spanning en sensatie.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik vind het een sukkelja flauw he, ik weet het.
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:25 schreef Wombcat het volgende:
Idd flauw. De meest aanvallende renner in het peloton. Hij zorgt tenminste voor spanning en sensatie.
Appels en peren vergelijken. Schaatsen is alleen maar tijdrijders tegen elkaar. Als wielrennen dat was, zou ik Vino ook niet zo fantastisch vinden, denk ik, want hij zit helemaal niet zo mooi op zijn fiets (als tijdrijder dan).quote:Op donderdag 21 september 2006 22:33 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat is geen argument. Jij vind Chad toch ook stom.
![]()
Ik hoop zo dat ik er spijt van krijg maar de berichten over Boogerd zijn gewoon niet goed.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:30 schreef maril het volgende:
WK tijdrijden
1 Fabian Cancellara
2 David Millar
3 Michael Rogers
4 kashenchkin
5 Joost Posthuma
WK profs, zeer grote gok ,waarbij mijn hollandse hart zegeviert, boven mijn eigen wil om de prono te winnen![]()
Michael Boogerd (its now are never)
Bettini
Vinokoerof
Valverde
Karsten Kroon (hij of Michael offeren zich op in de finale)
Verander het, ga gewoon m'n favoriet op 1 zettenquote:Op vrijdag 22 september 2006 21:01 schreef BVO het volgende:
1. Vinokourov.
2. Valverde.
3. Bettini.
4. Schumacher.
5. Di Luca.
Waarschijnlijk pas ik Boonen er nog wel in, wellicht op 1.
hoe bedoel je, 3-4-5 zijn andersquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:39 schreef BVO het volgende:
Ja, zo loop ik nooit in he.
Ik verander straks nog wel wat.
zie je wel, de top 4 wist te ontsnappen, kan ik daar geen bonuspunten voor krijgen?quote:Op zondag 24 september 2006 04:58 schreef rubbereend het volgende:
1. Valverde
2. Bettini
3. Vinokourov
4. Boogerd
5. Schumacher
de top 4 weet te ontsnappen en durft door te rijden, Vino rijdt op 6km voor de finnish weg maar Valverde weigert zich weer te laten piepelen en gooit samen met bettini de achtervolging vol erin! boogerd helpt natuurlijk en is uiteindelijk genaaid!
Da's goed, maar je krijgt dan weer aftrek omdat je het hebt over 6 km voor de finish, en de top 4 pas in de laatste km ontsnapt.quote:Op zondag 24 september 2006 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie je wel, de top 4 wist te ontsnappen, kan ik daar geen bonuspunten voor krijgen?
oja had 0.6km moeten zijn, ach daar zat ik er dus ook al dichtbijquote:Op woensdag 27 september 2006 13:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's goed, maar je krijgt dan weer aftrek omdat je het hebt over 6 km voor de finish, en de top 4 pas in de laatste km ontsnapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |