hoe bedoel je, 3-4-5 zijn andersquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:39 schreef BVO het volgende:
Ja, zo loop ik nooit in he.
Ik verander straks nog wel wat.
zie je wel, de top 4 wist te ontsnappen, kan ik daar geen bonuspunten voor krijgen?quote:Op zondag 24 september 2006 04:58 schreef rubbereend het volgende:
1. Valverde
2. Bettini
3. Vinokourov
4. Boogerd
5. Schumacher
de top 4 weet te ontsnappen en durft door te rijden, Vino rijdt op 6km voor de finnish weg maar Valverde weigert zich weer te laten piepelen en gooit samen met bettini de achtervolging vol erin! boogerd helpt natuurlijk en is uiteindelijk genaaid!
Da's goed, maar je krijgt dan weer aftrek omdat je het hebt over 6 km voor de finish, en de top 4 pas in de laatste km ontsnapt.quote:Op zondag 24 september 2006 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zie je wel, de top 4 wist te ontsnappen, kan ik daar geen bonuspunten voor krijgen?
oja had 0.6km moeten zijn, ach daar zat ik er dus ook al dichtbijquote:Op woensdag 27 september 2006 13:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's goed, maar je krijgt dan weer aftrek omdat je het hebt over 6 km voor de finish, en de top 4 pas in de laatste km ontsnapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |