Op basis waarvan heb je dat beoordeelt? Ben ik zeer benieuwd naar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
niet eens, wel beetje getint zoals nawien! misschien was het nawien wel die is ook zo dom!![]()
gyroscoopweg 2F amsterdam zit ik nu! kom je zo ff langs? praatjes vullen geen gaatjes!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wel cool dat je het zo over internet durft te roepen, internetrellert. In het echt had ik je kankerkop ook nog eens verbouwd,
Wat een sneu ventje ben jij Nawienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Op basis waarvan heb je dat beoordeelt? Ben ik zeer benieuwd naar.
En wel antwoorden. Wie A zegt, moet ook B zeggen. Mits men daar man genoeg voor is![]()
Wel cool dat je het zo over internet durft te roepen, internetrellert. In het echt had ik je kankerkop ook nog eens verbouwd, nu slechts met woorden. But then again.. in het echt ben je zeker maar een onzeker mannetje
![]()
Edit:
Bevestigd.. ICT + foto + single + grote bek op internet![]()
ach, op internet is hij echt de pimp hoor!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wat een sneu ventje ben jij Nawien![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:18 schreef rival het volgende:
allejezus wat bestaan er toch domme mensen! echt van die mensen waarvan je je afvraagt hoe ze in godsnaam kunnen ademen!
bij ons is de balie net gelakt... een balie van zo een 3 meter lang.... er staat een rekje voor hangt een ketting voor en er hangt een briefje... pas op... NAT
ik zeg er zelfs nog bij dat het nat is als er iemand binnen komt (jeweetmaarnooit)
komt er net dus een josti hier binnen.. die gaat aan de hoek van de balie erop leunen.... dus zijn arm blijft plakken.....
heeft die gewoon het lef om te zeggen... ow.. ik dacht dat dit stukje niet gelakt was!
ik bedoel![]()
![]()
![]()
Wat een kansloos figuur!
mijn klacht, domme mensen!![]()
Euhm nee? Ik ga zo naar de bios met me vriendinquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:50 schreef rival het volgende:
[..]
gyroscoopweg 2F amsterdam zit ik nu! kom je zo ff langs? praatjes vullen geen gaatjes!![]()
www.routenet.nl enzo voor als je het niet weet te vinden!
want je weet dat ik je 'lelijke kankerkop' verbouwd had he chicken!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euhm nee? Ik ga zo naar de bios met me vriendin(kan me 2e kaartje gratis krijgen
). Enne praatjes vullen geen gaatjes? Dat is zeker dat reden dat je niet reageert op 2 van die mooie posts van mij
![]()
![]()
![]()
Of heeft dat meer te maken met het feit dat je inziet dat jij tog aan het foute eind zit?
Maar no spang, ik zie je brutale gedrag door de vingers voor deze keer![]()
Ik ga nu tog douchen en weg, dus tijd heb ik er tog niet voor![]()
doet u mij 1 heineken aub!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:03 schreef Juup© het volgende:
Oe leuk, haantjes gedrag topic.
Even chips en bier pakken.
Jij en je ICT-armpjes zekerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:00 schreef rival het volgende:
[..]
want je weet dat ik je 'lelijke kankerkop' verbouwd had he chicken!![]()
de racks die ik hier de vloer op til zou je nog niet om kunnne duwen flapdrol!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:13 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij en je ICT-armpjes zeker, Overigens ben ik ook niet het type dat alleen komt, dus ik zou maar van geluk spreken dat ik met me bitch naar de film ga
![]()
Maarja ik ben net uit de douche, ga me haren doen en dan benk weg. Veel plezier achter je computer straks![]()
![]()
kut, had ik toch gas gegeven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe net hoed, hopelijk is zijn jasje voor zijn ganse leven beschaderd !
nou, open veel panden in de binnenstad van Maastricht voor mijn werk, en dinsdag moest ik vol op de rem. anders........ de rest kun je zelf invullenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:15 schreef rival het volgende:
[..]
dat zie ik je in meerdere topics spitten! verklaar je nader!
Voor wie moest je vol op de rem ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:18 schreef john6 het volgende:
[..]
nou, open veel panden in de binnenstad van Maastricht voor mijn werk, en dinsdag moest ik vol op de rem. anders........ de rest kun je zelf invullen
mijn dank is groot! wat zou fok zonder maikuuul moeten!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:18 schreef john6 het volgende:
[..]
nou, open veel panden in de binnenstad van Maastricht voor mijn werk, en dinsdag moest ik vol op de rem. anders........ de rest kun je zelf invullen
voor een of ander.... op zijn brommertje vlak bij het politie bureauquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Voor wie moest je vol op de rem ?
Voor mij ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:20 schreef john6 het volgende:
[..]
voor een of ander.... op zijn brommertje vlak bij het politie bureau
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |