flapdrol! dit is geen winkel maar een datacenter! wij zijn 24/7/365 open!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:19 schreef brood_korst het volgende:
Wie gaat er ook zijn balie lakken al is de winkel open zodat er klanten op kunnen leunen en vies worden, al was ik die klant had ik die kut winkel van jullie aangeklaagt hij had wel dood kunnen zijn![]()
wie zegt dat ik niet slaap tijdens de nachtdiensten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:29 schreef brood_korst het volgende:
Alsof jij 24 uur per dag 365 dagen per jaar kan werken zonder slaapjes
Liegerd
Kan niet dan moet jij klantjes waarschuwen voor nat balie, anders zijn de elleboogerds wit van je moederquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
wie zegt dat ik niet slaap tijdens de nachtdiensten?![]()
vannacht is de balie weer droog... en afgelopen nacht was hij nog niet nat!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:33 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Kan niet dan moet jij klantjes waarschuwen voor nat balie, anders zijn de elleboogerds wit van je moeder![]()
Jij kan niet slapen
KAN NIET
Hij was stiekem toch wel altijd al nat geweest, dus jij kan niet slapenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:34 schreef rival het volgende:
[..]
vannacht is de balie weer droog... en afgelopen nacht was hij nog niet nat!
nu jij weer
Newsflash kontkorst. Ik zie je al een tijdje "quasi-grappig" reageren. Doe dat nou niet want je komt echt over als een kind van 3quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:29 schreef brood_korst het volgende:
Alsof jij 24 uur per dag 365 dagen per jaar kan werken zonder slaapjes
Liegerd
niet op een natte balie nee! wel op de stoel!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:47 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Hij was stiekem toch wel altijd al nat geweest, dus jij kan niet slapen
hey wanker! open een klaagbaak topic ofzo! ik vind hem best grappig! jij bent irritant!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:54 schreef Nawien het volgende:
[..]
Newsflash kontkorst. Ik zie je al een tijdje "quasi-grappig" reageren. Doe dat nou niet want je komt echt over als een kind van 3![]()
Euh nee denk je dat ik een topic over hem ga openenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
hey wanker! open een klaagbaak topic ofzo! ik vind hem best grappig! jij bent irritant!![]()
newsflash! je verziekt niet de zijne maar de mijne! dus je bent nog dom ook! en dan wil je het nog hebben over niveau!?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euh nee denk je dat ik een topic over hem ga openenIk verziek de zijne liever
![]()
niet eens, wel beetje getint zoals nawien! misschien was het nawien wel die is ook zo dom!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:05 schreef DeTolk het volgende:
Was het een negeroide persoon?
ik pik jouw gehannes toch ook!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:10 schreef brood_korst het volgende:
Pik je dat RIVAL, dat gelul van rawien !!!
zijn ARM... leer lezenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:26 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe net hoed, hopelijk is zijn jasje voor zijn ganse leven beschaderd !
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
newsflash! je verziekt niet de zijne maar de mijne! dus je bent nog dom ook! en dan wil je het nog hebben over niveau!?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |