Daarom weet jij er ook nog maar 2quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:29 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik ben zelfs 4 jaar jonger dan Homdeck.
Er zit gewoon een wiskundige formule achter.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daarom weet jij er ook nog maar 2![]()
Argh, die heb ik best vaak gekeken, kan het alleen niet meer naar boven halen. Zal dalijk wel een paar oh ja! momentjes hebben. Volgens mij zijn jullie net wat ouder dan ik, toen ik het keek was het al een paar jaar oud dacht ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:22 schreef Homdeck het volgende:
Graag de namen van de volgende figuren uit een ander favoriet tv-programma van kleine Homdeck
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:♪ Dance your cares away, worries for another day ♫
echt geen slechte gedachte hoor!quote:
Die wet klopt inderdaad. Jij bent van '85 en daarom weet je er geen eenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Argh, die heb ik best vaak gekeken, kan het alleen niet meer naar boven halen. Zal dalijk wel een paar oh ja! momentjes hebben. Volgens mij zijn jullie net wat ouder dan ik, toen ik het keek was het al een paar jaar oud dacht ik
[..]
neequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:33 schreef AntonDingeman het volgende:
Furry?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:35 schreef Supersheep het volgende:
wooly!
en toch ga je met het punt aan de haalquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:35 schreef Supersheep het volgende:
wooly!
burrito ze!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:40 schreef Soempie het volgende:
Maar ik ga weer. Burritos maken![]()
dag allemaal!
![]()
eet ze!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:41 schreef Homdeck het volgende:
ik ga ook even eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |