ja man , want dat is echt vét erg zo'n stickerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:33 schreef Nosh het volgende:
Mensen die zoiets op hun auto hebben geplakt, verdienen een behandeling waarbij zelfs die van Rodney King verbleekt.
Dat niet, maar het is wel een beetje een zielige sticker. Beetje cliche ding.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ja man , want dat is echt vét erg zo'n sticker![]()
boeiendquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:36 schreef PlarkPlark het volgende:
[..]
Dat niet, maar het is wel een beetje een zielige sticker. Beetje cliche ding.
Alles wat met auto's te maken heeft is zoooo vorige eeuw.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:38 schreef optifree het volgende:
Stickers op je auto is zoooo 1983
Hear hearquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:42 schreef calvobbes het volgende:
Grmbl
Welke idioten misbruiken calvin voor zo'n kinderachtig plaatje
Ik zag er laatst ook eentje in de buurt staan met "Criminal Inside" eropquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:48 schreef Gluckskafer het volgende:
Liever dit, dan een 'no fear' sticker op de achterruit
Ik ken iemand met zo'n pet waar dan heel groot 'no fear' op staat.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:48 schreef Gluckskafer het volgende:
Liever dit, dan een 'no fear' sticker op de achterruit
Vooroordeel: die jongen is niet al te snugger en heeft bijpassend werk. Mis?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:53 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Ik ken iemand met zo'n pet waar dan heel groot 'no fear' op staat.
Snugger is ie niet nee, en hij heeft geen werk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:55 schreef Threepio het volgende:
[..]
Vooroordeel: die jongen is niet al te snugger en heeft bijpassend werk. Mis?
![]()
nieteens? ik heb altijd het idee dat dat soort gasten schilder, puntlasser of vorkheftruckchauffeur zijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:56 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Snugger is ie niet nee, en hij heeft geen werk.
Die is inderdaad helemaal de bom!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:06 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik heb nu deze op m'n auto, echt de bom
[afbeelding]
ipv je Jaguar beeldje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:06 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik heb nu deze op m'n auto, echt de bom
[afbeelding]
Nee, wel blaasontsteking.quote:
Casper en Hobbes, dacht ikquote:
quote:
in de nederlandse versie heet ie Casper, in het engels (het origineel) heet het joch Calvin. De tijger heet altijd Hobbes overigens.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:59 schreef Haikuh het volgende:
[..]
Casper en Hobbes, dacht ik
Casper is dat ventje
Hobbes is een tijger(knuffel) van Casper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |