Idd jammer dat Ajax hem niet wil hebben ja.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:41 schreef toma het volgende:
[..]
Kluivert
![]()
psv
Kluivert blijft een Ajacied, jammer dat Ajax hem niet wil daar hebben ze een luxe probleem met spitsen.
Hij deed het ook vrij beroerd in Amsterdam ja ....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:42 schreef slaapkamermug het volgende:
en ik denk dat het gemoedelijke PSV beter bij hem ligt dan het koude noorden.
Een spits die al jaren niks meer heeft gepresteerd en met zichzelf overhoop lijkt te liggen, nee dank je, of hij moet transfervrij komen en salaris krijgen naar de wedstrijden die hij speelt oid.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:42 schreef slaapkamermug het volgende:
Laat Kluivert maar voor een prikkie komen. In potentie een wereldspits en ik denk dat het gemoedelijke PSV beter bij hem ligt dan het koude noorden.
Maar de PSV aanhang kennende (uitjoelen Seedorf) zullen ze het niet pikken.
lijkt . probeer dat verhaal maar goed rond te lullen..komt vast wel goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een spits die al jaren niks meer heeft gepresteerd en met zichzelf overhoop lijkt te liggen, nee dank je, of hij moet transfervrij komen en salaris krijgen naar de wedstrijden die hij speelt oid.
we hebben het over het heden, niet '95 waarin ajax alles voor de wind gingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij deed het ook vrij beroerd in Amsterdam ja ....
idd dat is al meer dan 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:20 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
we hebben het over het heden, niet '95 waarin ajax alles voor de wind ging![]()
Wat mij betreft ben je echt de enige die er zo over denktquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:24 schreef ErikT het volgende:
Ik zou Kluivert graag bij PSV zien. Superspits, kan ontzettend opbloeien in de goede sfeer in Eindhoven. Transfervrij, dus het zou bijna dom zijn hem niet te halen.
Gelukkig ben ik weer één van de weinigen, net als onder de mensen die vertrouwen hebben in Koeman
quote:VÄYRYNEN NAAR CELTA
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zondag
Na één seizoen keert Mika Väyrynen PSV alweer de rug toe. De Fin stapte gisteren op het vliegtuig naar Spanje om te onderhandelen met Celta de Vigo. „Met Mendez is er weer een middenvelder bijgekomen. Het is beter voor mij om weer wekelijks te gaan spelen”, aldus Väyrynen vanuit Vigo. De komende dagen ronden de zaakwaarnemers de gesprekken af, terwijl Väyrynen zich meldt bij het Fins elftal. Het bezoek van Väyrynen aan Spanje geeft aan dat PSV instemt met zijn vertrek. PSV heeft te veel middenvelders en zijn vertrek geeft trainer Ronald Koeman de gelegenheid de selectie op een andere positie te versterken.
quote:PSV’ers bellen Patrick Kluivert
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, zondag
Na het eerste telefoontje van PSV-trainer Ronald Koeman is Patrick Kluivert de afgelopen dagen door nog twee PSV’ers gebeld. De spits, die nadenkt over een transfer naar Eindhoven, is zowel door aanvoerder Phillip Cocu als Michael Reiziger benaderd. De twee oud-ploeggenoten én vrienden van Kluivert proberen de bij Valencia overbodige spits warm te maken voor een transfer naar PSV.
Met kluivert erbij heeft PSV een middenveld waar je europees mee kan domineren. Voetballend vermogen op dat middenveld is gigantisch en de ervaring zal ook niet zo weinig zijn. Jammer dat Ajax hem niet aantrekt of moeite doet om hem aan te trekken. Je betaalt niks voor hem en zelfs als hij slecht is is hij beter dan wat er loopt in de HCE.quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:01 schreef maril het volgende:
Als iemand als Kluivert bij zijn "huidige Cub"wordt weggestuurd van de training omdat hij niet welkom is, geen rugnummer krijgt ect ect dan heb je het niet echt goedgedaan.
Kluivert en middenveldquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Met kluivert erbij heeft PSV een middenveld waar je europees mee kan domineren. Voetballend vermogen op dat middenveld is gigantisch en de ervaring zal ook niet zo weinig zijn. Jammer dat Ajax hem niet aantrekt of moeite doet om hem aan te trekken. Je betaalt niks voor hem en zelfs als hij slecht is is hij beter dan wat er loopt in de HCE.
Ja .. hij kan het middenveld beter laten voetballen omdat hij voetballend enorm goed is. Aan de bal is hij er bijna niet vanaf te krijgen en mensen die over hem heen gaan zijn dan gevaarlijk . Hij is geen spits die tegen zijn verdediger aan hurkt en wacht op die ene bal omdat hij zelf wil mee voetballen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |