abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41196202
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:20 schreef lookinforyou het volgende:
Vorig jaar Reiziger (wat een aankoop)
En nu dan misschien Kluivert. Moet PSV naar de bliksem geholpen worden ofzo??
Vergeet de tobaankopen, Ball, Koné en Culina niet. Dat is eigenlijk ook allemaal weggegooid geld geweest.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41196212
Culina vind ik geen weggegooid geld
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_41196242
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:23 schreef dndiek het volgende:
Culina vind ik geen weggegooid geld
agree
en Kone is duur geweest, maar is geen prutser
pi_41196244
Culina is gewoon een goede basiskracht voor PSV. Kone heeft inderdaad zn transferwaarde nog niet waargemaakt. Maar ik geef hem nog de kans om er dit jaar 18 in te schieten en/of zoveel assist te geven.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41196256
We hebben er ongetwijfeld te veel voor betaald, meer dan 1,5 miljoen is hij niet waard iig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_41196258
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:24 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

agree
Koné is een goede speler die wat effectiever moet worden
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:25:36 #32
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_41196264
Staan spelers als Aisatti en Affelay niet veel te lang stil? In het begin waren ze zeker goed maar nu zie je ze niet meer in een opvallende rol, wat denken jullie daarvan?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41196288
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:25 schreef stefmans het volgende:
Staan spelers als Aisatti en Affelay niet veel te lang stil? In het begin waren ze zeker goed maar nu zie je ze niet meer in een opvallende rol, wat denken jullie daarvan?
Ik zeg rustig brengen
pi_41196296
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:24 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

agree
Ik kijk vooral naar de prijs/prestatie verhouding, die is bij Koné het beroerdst van zeker de afgelopen 10 jaar. Nog nooit trok PSV zo veel geld uit voor een spits die zoveel kansen nodig heeft om te scoren.
pi_41196316
Aissati speelde weer groots tegen Ajax hoor. Afellay groeit niet meer zoals hij dat begin vorig jaar deed, maar goed met zo'n periode heeft vrijwel elk talent te maken.
pi_41197004
Aisatti had ook een hele mooie assist op Beerens bij de afgekeurde goal tegen NEC.
pi_41198652
Vangt PSV eigenlijk nog wat centjes voor de transfer van Bommel?
Patat Friet
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:02:10 #38
125053 stefmans
pi_41198670
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:01 schreef ganzenherder het volgende:
Vangt PSV eigenlijk nog wat centjes voor de transfer van Bommel?
Denk het niet want voor zijn 23'ste speelde hij niet voor PSV, en hij ging gratis de deur uit
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_41198721
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:02 schreef stefmans het volgende:

[..]

Denk het niet want voor zijn 23'ste speelde hij niet voor PSV, en hij ging gratis de deur uit
Oja klopt ook ja, Bommel kwam pas vrij laat naar PSV toe...
Patat Friet
pi_41198857
Krijgt Fortuna eindelijk weer wat geld binnen denk ik.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_41198926
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:02 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ken de regelmenten er niet voor, maar van Bommel kwam op zn 22ste naar PSV.
pi_41199582
Dan krijgt PSV volgens mij nog een opleidingvergoeding van 1 jaar. Maar ik kan het mis hebben.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_41199721
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV!

Kluivert!
Kluivert

psv

Kluivert blijft een Ajacied, jammer dat Ajax hem niet wil daar hebben ze een luxe probleem met spitsen.
Waarom probeert Koeman Harry niet te halen ? Daar is hij toch altijd zo gecharmeerd van geweest ?
pi_41199745
Laat Kluivert maar voor een prikkie komen. In potentie een wereldspits en ik denk dat het gemoedelijke PSV beter bij hem ligt dan het koude noorden.

Maar de PSV aanhang kennende (uitjoelen Seedorf ) zullen ze het niet pikken.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:42:57 #45
125053 stefmans
pi_41199751
VOH is ook al op schot bij Celtic
pi_41199911
Lekker debuteren zo

En als het zo blijft ook nog meteen de winnende. De man wordt daar publiekslieveling
pi_41200039
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 17:49 schreef mcyodogg het volgende:
Lekker debuteren zo

En als het zo blijft ook nog meteen de winnende. De man wordt daar publiekslieveling
Ligt dat aan het niveau Celtic of aan dat van VOH. Want ik heb VOH nooit echt een super-spits gevonden. PSV heeft volgens mij ook wel eens zn twijfels gehad bijv. met het aantrekken van Koné. VOH vind ik een prima degelijke spits maar niet dat hij een basis-plaats in het Nederlands elftal ooit zou verdienen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 17:56:12 #48
15600 BB-King
Long live the King!
pi_41200114
Hesselink is een uitstekende spits.
Zeker voor het Britse voetbal, daar presteert ie optimaal.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_41200187
Hij liep bij PSV bijna 1 op 2. Met daarnaast zijn enorme bijdrage aan goals van Kezman en Farfan. Ik vind het jammer dat hij weg is, want hij was echt een toegevoegde waarde voor PSV.

En het is echt niet dat hij alleen in Nederland presteert, ook in de CL pikte hij vaak wel zn goaltjes mee. Vind het ook raar dat bijna alleen maar PSV-ers blij waren met zijn uitverkiezing voor het WK.
pi_41200301
Ja en Vennegoor was ook echt het perfecte breekijzer.
quote:
Vennegoor of Hesselink showed the predatory instincts that led to his inclusion in the Netherlands World Cup squad by reacting to McGeady's shot to put Celtic ahead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')