Vergeet de tobaankopen, Ball, Koné en Culina niet. Dat is eigenlijk ook allemaal weggegooid geld geweest.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:20 schreef lookinforyou het volgende:
Vorig jaar Reiziger (wat een aankoop)![]()
En nu dan misschien Kluivert. Moet PSV naar de bliksem geholpen worden ofzo??
agreequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:23 schreef dndiek het volgende:
Culina vind ik geen weggegooid geld
Koné is een goede speler die wat effectiever moet wordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
agree
en Kone is duur geweest, maar is geen prutser
Ik zeg rustig brengenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:25 schreef stefmans het volgende:
Staan spelers als Aisatti en Affelay niet veel te lang stil? In het begin waren ze zeker goed maar nu zie je ze niet meer in een opvallende rol, wat denken jullie daarvan?
Ik kijk vooral naar de prijs/prestatie verhouding, die is bij Koné het beroerdst van zeker de afgelopen 10 jaar. Nog nooit trok PSV zo veel geld uit voor een spits die zoveel kansen nodig heeft om te scoren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
agree
en Kone is duur geweest, maar is geen prutser
Denk het niet want voor zijn 23'ste speelde hij niet voor PSV, en hij ging gratis de deur uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:01 schreef ganzenherder het volgende:
Vangt PSV eigenlijk nog wat centjes voor de transfer van Bommel?
Oja klopt ook ja, Bommel kwam pas vrij laat naar PSV toe...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Denk het niet want voor zijn 23'ste speelde hij niet voor PSV, en hij ging gratis de deur uit
Ken de regelmenten er niet voor, maar van Bommel kwam op zn 22ste naar PSV.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:02 schreef stefmans het volgende:
[..]
Denk het niet want voor zijn 23'ste speelde hij niet voor PSV, en hij ging gratis de deur uit
quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:49 schreef mcyodogg het volgende:
Lekker debuteren zo![]()
En als het zo blijft ook nog meteen de winnende. De man wordt daar publiekslieveling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |