Ik hou daar ook van, veel prettige dingen op 1 broodje doenquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:08 schreef Neenetje het volgende:
Warme ciabatta met een likje kruidenboter, kaas en tomaat.
Dat ga ik eens maken.
Bier!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:17 schreef Neenetje het volgende:
Koffie.
Tofheid.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Prima, ik maak toch altijd te veel.
Waar moet ik heen?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga beginnen. Dinner in an hour!
Maak ook maar teveel voor mij.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:25 schreef Snakey het volgende:
[..]
Prima, ik maak toch altijd te veel.
Ik word later echt een kluizenaar..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:25 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja goffer..Daar ben ik gisteren vertrokken.
Nou ja, volgende keer beter.
Story of my life.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:11 schreef Litso het volgende:
Oeps. De telefoonrekening is binnen.
Ik was alweer bijna vergeten hoe het voelde om er opeens achter te komen dat je diep in geldnood zit
Dan kom ik je af en toe wel opzoeken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:45 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik word later echt een kluizenaar..
Zou ik dan niet meer bang zijn voor menselijk contact?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan kom ik je af en toe wel opzoeken.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:11 schreef Litso het volgende:
Oeps. De telefoonrekening is binnen.
Ik was alweer bijna vergeten hoe het voelde om er opeens achter te komen dat je diep in geldnood zit
Och, het is net als met de meeste insecten en reptielen. Ze zijn banger voor jou dan jij voor hen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Zou ik dan niet meer bang zijn voor menselijk contact?
Ben net zo lang op m'n kamer gebleven tot ze weer weggingen.![]()
Dat zal ik eens zeggen tegen die man met die kettingzaag die op m'n deur staat te bonzen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 21:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och, het is net als met de meeste insecten en reptielen. Ze zijn banger voor jou dan jij voor hen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |