Ja, dat denken julliequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:30 schreef NiGeLaToR het volgende:
Helemaal mee eens.
En wij mannen hoeven gewoon alleen onze kop zo nu en dan te scheren en een 'stoere' (lees: versleten, oud, gaar) broek en shirt aan te trekken
Goe geregeld
Volledig mee eens!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:32 schreef Furia het volgende:
Ja, dat denken jullie![]()
Vrouwen vinden het ook mooi als mannen eens de moeite voor ze doen, net als andersom. Mannen verwachten van vrouwen altijd dat ze er geweldig uit zien, ook als ze ouder worden, maar zelf worden die mannen vaak vies en vadsig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De OP klinkt overigens wel lief![]()
Godzijdankquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:32 schreef Furia het volgende:
[..]
Vrouwen vinden het ook mooi als mannen eens de moeite voor ze doen, net als andersom. Mannen verwachten van vrouwen altijd dat ze er geweldig uit zien, ook als ze ouder worden, maar zelf worden die mannen vaak vies en vadsig.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No fucking way, dat ik met haarspeldjes in ga lopenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:32 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Big surprise, de meeste vrouwen worden ook vies en vatsig, het lange haar wordt kort en het kontje word een kont. In Nederland is tegenwoordig zelfs het gros van de 18> dames al uitgerust met een fikse kont dus zo fantastisch is het allemaal nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:32 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom hebben ze voor het uitgaan / het huis uitgaan ook twee uur nodig om de haren te doen, zich op te maken en te kiezen welke kleren ze vandaag eens zullen aantrekken....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:15 schreef SeLang het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer dat veel vrouwen het voor elkaar krijgen om er elke dag weer anders (en mooi/ lekker/ charmant) uit te zien
Het lijkt wel alsof ze oneindig veel verschillende kleren, schoenen, haarclips, speldjes, etc hebben en zo hebben wij mannen elke dag weer een verrassing
Vrouwen
Nee, maar de meeste vrouwen blijven wel hun best doen voor hun ventje, ook al werkt zwaartekracht niet altijd mee. Dit in tegenstelling tot mannen die met een vaak onmetelijk groot ego denken dat ze altijd woest aantrekkelijk zijn. Zelfs met ongeschoren donder, dikke buik en ouwe kleding. Het gaat om een verwachtingspatroom: mannen verwachten wel dat hun vrouw er fatsoenlijk uit ziet en laten het vaak niet na om wat onzekere dames in de "juiste" richting te duwen, terwijl vrouwen vaak meer zijn van "ik hou toch evenal van je?" en niet durven/willen aangeven dat ze het, ondanks dat ze van hem houden, het ook wel heel fijn zouden vinden als hij ook een beetje zijn best leek te doen voor jou op dat vlak!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:44 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Big surprise, de meeste vrouwen worden ook vies en vatsig, het lange haar wordt kort en het kontje word een kont. In Nederland is tegenwoordig zelfs het gros van de 18> dames al uitgerust met een fikse kont dus zo fantastisch is het allemaal niet
Nee, liever niet nee. Maar geschoren, nette kleding en een beetje aandacht besteden aan je lijf zou al zeer gewaardeerd wordenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
No fucking way, dat ik met haarspeldjes in ga lopen
Ja dat zeg ik, vrouwen zijn minder snel/makkelijk in aangeven wat ze echt willen. Zij denken vaak veel te veel voor die ander. Als je namelijk tegen een vrouw zegt "doe dit eens aan," dan denkt ze "o, ik zie er niet goed genoeg uit! ik ben zieligquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:34 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Godzijdank
Ik ben blij met je reactie, weet ik weer waar ik het voor doe
Tis overigens jaren zo geweest dat de mannen niet verwacht werden zich netjes te kleden en lekker te ruiken, maar dat is inderdaad wat aan het veranderen de laatste tijd.
Vrouwen zijn gewoon meer onzeker dan mannen, daardoor komen zulke dingenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:06 schreef Furia het volgende:
[..]
Nee, liever niet nee. Maar geschoren, nette kleding en een beetje aandacht besteden aan je lijf zou al zeer gewaardeerd worden![]()
![]()
![]()
idd.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:44 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Big surprise, de meeste vrouwen worden ook vies en vatsig, het lange haar wordt kort en het kontje word een kont. In Nederland is tegenwoordig zelfs het gros van de 18> dames al uitgerust met een fikse kont dus zo fantastisch is het allemaal niet
Daarmee dat vrouwen altijd voor de vatsige type kiezenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:32 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:15 schreef SeLang het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer dat veel vrouwen het voor elkaar krijgen om er elke dag weer anders (en mooi/ lekker/ charmant) uit te zien
Het lijkt wel alsof ze oneindig veel verschillende kleren, schoenen, haarclips, speldjes, etc hebben en zo hebben wij mannen elke dag weer een verrassing
Vrouwen
TS denkt bij mooie/ lekkere/ nette vrouwen aan sex?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:17 schreef Aventura het volgende:
Lief topic, maar waarom staat dit in SEX?
Hulde aan jou, echt waar !quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef Darkwolf het volgende:
Vertel een vrouw dan ook nooit dat ze op moet schieten met dat geprut en gedoe als je ergens naar toe moet met haar en ze is nog bezig.
Oei... nee... in alle respect af laten maken, en dan komt het helemaal goed en heb je (vaak) nog een mooi resultaat ook waar je arm in arm mee loopt!
Ik ookquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:20 schreef Serendips het volgende:
[..]
TS denkt bij mooie/ lekkere/ nette vrouwen aan sex?
Wow, je snapt het! Zeg het voort!quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef Darkwolf het volgende:
Vertel een vrouw dan ook nooit dat ze op moet schieten met dat geprut en gedoe als je ergens naar toe moet met haar en ze is nog bezig.
Oei... nee... in alle respect af laten maken, en dan komt het helemaal goed en heb je (vaak) nog een mooi resultaat ook waar je arm in arm mee loopt!
\quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef Brunette het volgende:
Ik vind het maar vreemd, mannen willen dat vrouwen er altijd drop dead gorgeous uitzien, maar beginnen toch te zeiken als je wat langer voor de spiegel staat.
Hoe paradoxaal.
Het is geen James Bond filmquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
\
haha je moet et ook snel doen.. daar houden mannen vansnelle auto's/motoren/boten + mooie vrouwen..
een combinatie is prachtig![]()
in een james bond film is er aan het einde wel sexquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:55 schreef Brunette het volgende:
[..]
Het is geen James Bond film![]()
Ik wil alles op mijn gemak doen.
als het resultaat er naar is mag "de vrouw" zo lang als ze wil voor de spiegel staan !quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef Brunette het volgende:
Ik vind het maar vreemd, mannen willen dat vrouwen er altijd drop dead gorgeous uitzien, maar beginnen toch te zeiken als je wat langer voor de spiegel staat.
Hoe paradoxaal.
I know.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:10 schreef misteriks het volgende:
het is inderdaad zo dat je respect moet verdienen darkwolfdus het geldt niet voor alle vrouwen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |