abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:15:05 #1
78918 SeLang
Black swans matter
pi_41190022
Ik verbaas me elke keer weer dat veel vrouwen het voor elkaar krijgen om er elke dag weer anders (en mooi/ lekker/ charmant) uit te zien
Het lijkt wel alsof ze oneindig veel verschillende kleren, schoenen, haarclips, speldjes, etc hebben en zo hebben wij mannen elke dag weer een verrassing

Vrouwen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:26:24 #2
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_41190209
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_41190219
Echt wel!
pi_41190229
Ik zie ze het liefst naakt, dus dan maakt het niet uit.
pi_41190272
Helemaal mee eens.
En wij mannen hoeven gewoon alleen onze kop zo nu en dan te scheren en een 'stoere' (lees: versleten, oud, gaar) broek en shirt aan te trekken

Goe geregeld
pi_41190293
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:30 schreef NiGeLaToR het volgende:
Helemaal mee eens.
En wij mannen hoeven gewoon alleen onze kop zo nu en dan te scheren en een 'stoere' (lees: versleten, oud, gaar) broek en shirt aan te trekken

Goe geregeld
Ja, dat denken jullie

Vrouwen vinden het ook mooi als mannen eens de moeite voor ze doen, net als andersom. Mannen verwachten van vrouwen altijd dat ze er geweldig uit zien, ook als ze ouder worden, maar zelf worden die mannen vaak vies en vadsig.

De OP klinkt overigens wel lief
pi_41190314
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:32 schreef Furia het volgende:
Ja, dat denken jullie

Vrouwen vinden het ook mooi als mannen eens de moeite voor ze doen, net als andersom. Mannen verwachten van vrouwen altijd dat ze er geweldig uit zien, ook als ze ouder worden, maar zelf worden die mannen vaak vies en vadsig.

Volledig mee eens!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_41190324
quote:

[..]

Ja, dat denken jullie

Godzijdank
Ik ben blij met je reactie, weet ik weer waar ik het voor doe
Tis overigens jaren zo geweest dat de mannen niet verwacht werden zich netjes te kleden en lekker te ruiken, maar dat is inderdaad wat aan het veranderen de laatste tijd.
pi_41190378
quote:

[..]

Ja, dat denken jullie

No fucking way, dat ik met haarspeldjes in ga lopen
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_41190482
quote:

[..]

Ja, dat denken jullie

Big surprise, de meeste vrouwen worden ook vies en vatsig, het lange haar wordt kort en het kontje word een kont. In Nederland is tegenwoordig zelfs het gros van de 18> dames al uitgerust met een fikse kont dus zo fantastisch is het allemaal niet

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjonnjoop op 26-08-2006 10:53:19 ]
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:55:41 #11
90553 007Bontuh
vroeger was alles beter
pi_41190704
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:15 schreef SeLang het volgende:
Ik verbaas me elke keer weer dat veel vrouwen het voor elkaar krijgen om er elke dag weer anders (en mooi/ lekker/ charmant) uit te zien
Het lijkt wel alsof ze oneindig veel verschillende kleren, schoenen, haarclips, speldjes, etc hebben en zo hebben wij mannen elke dag weer een verrassing

Vrouwen
Daarom hebben ze voor het uitgaan / het huis uitgaan ook twee uur nodig om de haren te doen, zich op te maken en te kiezen welke kleren ze vandaag eens zullen aantrekken....

Waar overigens niks mee is, zolang je geen haast hebt
pi_41190943
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:44 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Big surprise, de meeste vrouwen worden ook vies en vatsig, het lange haar wordt kort en het kontje word een kont. In Nederland is tegenwoordig zelfs het gros van de 18> dames al uitgerust met een fikse kont dus zo fantastisch is het allemaal niet
Nee, maar de meeste vrouwen blijven wel hun best doen voor hun ventje, ook al werkt zwaartekracht niet altijd mee. Dit in tegenstelling tot mannen die met een vaak onmetelijk groot ego denken dat ze altijd woest aantrekkelijk zijn. Zelfs met ongeschoren donder, dikke buik en ouwe kleding. Het gaat om een verwachtingspatroom: mannen verwachten wel dat hun vrouw er fatsoenlijk uit ziet en laten het vaak niet na om wat onzekere dames in de "juiste" richting te duwen, terwijl vrouwen vaak meer zijn van "ik hou toch evenal van je?" en niet durven/willen aangeven dat ze het, ondanks dat ze van hem houden, het ook wel heel fijn zouden vinden als hij ook een beetje zijn best leek te doen voor jou op dat vlak!
pi_41190956
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:38 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

No fucking way, dat ik met haarspeldjes in ga lopen
Nee, liever niet nee. Maar geschoren, nette kleding en een beetje aandacht besteden aan je lijf zou al zeer gewaardeerd worden
pi_41191002
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:34 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Godzijdank
Ik ben blij met je reactie, weet ik weer waar ik het voor doe
Tis overigens jaren zo geweest dat de mannen niet verwacht werden zich netjes te kleden en lekker te ruiken, maar dat is inderdaad wat aan het veranderen de laatste tijd.
Ja dat zeg ik, vrouwen zijn minder snel/makkelijk in aangeven wat ze echt willen. Zij denken vaak veel te veel voor die ander. Als je namelijk tegen een vrouw zegt "doe dit eens aan," dan denkt ze "o, ik zie er niet goed genoeg uit! ik ben zielig ". Als je het tegen een man zegt trekt hij het gewoon uit. Maar omdat vrouwen vaak hun eigen gedachten dan projecteren op mannen, vragen ze er niet om omdat ze hem niet willen kwetsen. Terwijl die man vaak niet eens op het idee komt dat hij er wel eens niet uit zou kunnen zien.

Maar voor jou, want blijkbaar hou jij het visuele aspect wel in de gaten
pi_41192065
Eensch, wij zijn ook erg leuk, lief, mooi, lekker, charmant en veelzijdig

Maar waarom is dit topic in godesnaam in SEX gepost?
4
pi_41192106
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:06 schreef Furia het volgende:

[..]

Nee, liever niet nee. Maar geschoren, nette kleding en een beetje aandacht besteden aan je lijf zou al zeer gewaardeerd worden
Vrouwen zijn gewoon meer onzeker dan mannen, daardoor komen zulke dingen
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_41192109
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:19:50 #18
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_41192331
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:44 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

idd.

Zijn ook genoeg vrouwen die (als ze een relatie hebben) ook alles los laten en er als een zwerver bij lopen.

Wat dat betreft zijn sommige vrouwen net als mannen. "de buit is binnen, ik hoef er niet meer as een prins/prinses uit te zien, toedeledookie "
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:21:17 #19
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_41192354
vanuit taiwan?
sick!
grauwe misvormde kaalgeschoren mopshonden
bloemen, daar hou ik van!
pi_41192739
quote:

[..]

Ja, dat denken jullie

Daarmee dat vrouwen altijd voor de vatsige type kiezen
Een man die op zen uiterlijk let word niet als man bestempelt en mag het bij voorbaat al vergeten bij de vrouwen.
pi_41192766
mannen letten vaak op het uiterlijk vandaar dat vrouwen alles doen om hun aandacht te trekken
pi_41192780
maar vrouwen letten ook heel erg op uiterlijk van de man
pi_41197197
Overigens lijkt het wel alsof vrouwen alleen mooi uit willen zien voor mannen.
Meer nog dan voor anderen, probeer ik er mooi uit te zien voor mezelf.

Ik word er blij van als ik in de spiegel kijk en er leuk uitzie. Complimentjes als 'Mooie rok heb je aan!' of 'Lang niet gezien, nog altijd even slank!' zijn alleen maar een mooi extraatje dan. En het maakt me dan niet eens uit of die opmerkingen van een man of vrouw afkomstig zijn.

Als ik ergens niet op val dan zijn het wel vadsige mannen. Mannen die er netjes uitzien, lekker ruiken, die duidelijk moeite hebben gedaan, die verdienen de aandacht.
Absolute afknapper is dan ook een penetrante lucht van oud zweet. Brrrrr
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:16:20 #24
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_41203990
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 10:15 schreef SeLang het volgende:

Vrouwen
Vrouwen
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:17:01 #25
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41204011
Lief topic, maar waarom staat dit in SEX?
pi_41204109
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:17 schreef Aventura het volgende:
Lief topic, maar waarom staat dit in SEX?
TS denkt bij mooie/ lekkere/ nette vrouwen aan sex?
pi_41210455
TS is man en denkt bijna altijd aan sex. Het hoeft niet in te houden dat hij altijd sex heeft.
Hij ziet een verzorgde vrouw en denkt, hiermee zou ik het wel kunnen.
Bij een sloerie denkt ie, dat daar nog iemand overheen gegaat, zelfs als ze al zwanger is.
Maar er zijn ook genoeg mannen, die zo bezig zijn met hun uiterlijk, dat ze buiten de sportschool bijna niet te zien zijn.
En ik vind dat de TS "vrouwen" overschat en enorm generaliseerd.
pi_41270366
aaah wat lief
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:32:30 #29
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41273131
En wat nog veel leuker is?
Als man is dat allemaal niet verplicht, en als je zo ver gaat als een vrouw dus make-up en alles (goths uitgezonderd met alle respect) dan ben je zelfs gay of staat je girl je uit te lachen ("Wat doe jij nou mallert?" ) dus tja.
Vrouwen zijn heel lief inderdaad.
Voor jou (en iedereen, laten we eerlijk wezen) maken ze van zichzelf elke dag (bijna dan) weer een prachtige presentatie van zichzelf in fleuren en kleuren op elke mogelijke wijze.
Vertel een vrouw dan ook nooit dat ze op moet schieten met dat geprut en gedoe als je ergens naar toe moet met haar en ze is nog bezig.
Oei... nee... in alle respect af laten maken, en dan komt het helemaal goed en heb je (vaak) nog een mooi resultaat ook waar je arm in arm mee loopt!

En wat Burbo zegt: naakt is ook prima natuurlijk! Scheelt een hoop poes pas, en een hoop gedoe met kleren uitzoeken!
(Maar ja.. dan moet je wel binneshuis blijven... ook wederom geen enkel probleem natuurlijk! )
pi_41274772
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef Darkwolf het volgende:

Vertel een vrouw dan ook nooit dat ze op moet schieten met dat geprut en gedoe als je ergens naar toe moet met haar en ze is nog bezig.
Oei... nee... in alle respect af laten maken, en dan komt het helemaal goed en heb je (vaak) nog een mooi resultaat ook waar je arm in arm mee loopt!
Hulde aan jou, echt waar !
4
pi_41275042
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:20 schreef Serendips het volgende:

[..]

TS denkt bij mooie/ lekkere/ nette vrouwen aan sex?
Ik ook
pi_41275736
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef Darkwolf het volgende:
Wow, je snapt het! Zeg het voort!
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:32:42 #33
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_41275739
vrouwen kunnen inderdaad lief zijn, maar do not underestimate hun bitch-gehalte ! vrouwen durven vaak kattig uit de hoek komen. Maar, dan nog , misschien nog beter dan het brulaap gehalte van vele mannen.

Als het over kleding en verzorging gaat moet ik hier velen bijtreden.
Ook de vrouw heeft recht op mannen die verzorgd , stijlvol en af en toe verrassend (al dan niet met subtiele accentjes) uit de hoek komen.

TS mag gerust een eerbetoon voor de vrouw opmaken; maar opgepast dat je niet al te seksistisch uit de hoek komt.

respect is the key
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:55:04 #34
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41276617
Thanks Serendips en Brunette!

Maar... niet alle vrouwen zijn zo Misteriks.
Wellicht als ze in een bepaalde hoek worden gedreven.
Heb al een relatie van 6 maandjes zonder EEN keer echt ruzie gehad te hebben met haar.
Mijn vorige girls hadden veel meer hun bekkie bij zich en konden heel hard uit de hoek komen inderdaad.
Maar zolang ze niet in die hoek worden gedrukt bewust hetzij onbewust, dan zit het wel snor!

Vrouwen zijn niet alleen lief, maar het is ook een mythe dat ze niet te begrijpen zijn.
Ik grap er wel mee, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Misschien dat ik een beetje van beiden ben?
Heb wel vrienden en de meeste collega's zijn mannelijk.
Maar ga toch veel met vrouwen om.

En inderdaad Misteriks... die miste ik nog even mooi samen gevat: respect is the key!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:10:33 #35
97643 misteriks
pi_41277116
het is inderdaad zo dat je respect moet verdienen darkwolf dus het geldt niet voor alle vrouwen
pi_41278089
Ik vind het maar vreemd, mannen willen dat vrouwen er altijd drop dead gorgeous uitzien, maar beginnen toch te zeiken als je wat langer voor de spiegel staat.
Hoe paradoxaal.
4
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:44:29 #37
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_41278153
Je vindt ze nu nog lief, verandert wel.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 00:45:11 #38
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41278169
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef Brunette het volgende:
Ik vind het maar vreemd, mannen willen dat vrouwen er altijd drop dead gorgeous uitzien, maar beginnen toch te zeiken als je wat langer voor de spiegel staat.
Hoe paradoxaal.
\

haha je moet et ook snel doen.. daar houden mannen van snelle auto's/motoren/boten + mooie vrouwen..
een combinatie is prachtig
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_41278429
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:45 schreef eRrrrJeee het volgende:

[..]

\

haha je moet et ook snel doen.. daar houden mannen van snelle auto's/motoren/boten + mooie vrouwen..
een combinatie is prachtig
Het is geen James Bond film

Ik wil alles op mijn gemak doen.
4
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:04:28 #40
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41278674
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:55 schreef Brunette het volgende:

[..]

Het is geen James Bond film

Ik wil alles op mijn gemak doen.
in een james bond film is er aan het einde wel sex
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 01:28:52 #41
97643 misteriks
pi_41279309
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:42 schreef Brunette het volgende:
Hoe paradoxaal.
als het resultaat er naar is mag "de vrouw" zo lang als ze wil voor de spiegel staan !
maar velen staan veel te lang voor de spiegel, en dan snappen ze het NOG niet
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:37:32 #42
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41283119
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 00:10 schreef misteriks het volgende:
het is inderdaad zo dat je respect moet verdienen darkwolf dus het geldt niet voor alle vrouwen
I know.
Maar ik ben gewoon mijzelf en daarvoor hoef ik weinig te doen om dat respect te verdienen.
Flows naturally.
Ik heb ook nooit mijn best gedaan om een meid actief te zoeken en/of te versieren.
Dat verdomde ik dus ook.
Ze komen maar naar mij toe.
Et voila!
Zo geschiedde, en dit is mijn 3rde relatie!

@Brunette: tja dat zijn (de niet begrijpende) mannen he?
Mijn girl heeft daar nooit last van bij mij.
En heb jij ook altijd dat als je ergens naar toe gaat (voor een nachtje) dat je een tas aan het pakken bent en eindeloos zit uit te zoeken wat je mee wil nemen en dat je achteraf alsnog niet zeker bent of je alles hebt?
Mijn girl idem dito.
Maar ik heb dat dus ook.
Dus dat soort puntjes allemaal begrijp ik gewoon ook van nature omdat ik het zelf heb!
Lol!
pi_41283777
van mij hoeven sommige vrouwen echt maar 1 outfit te hebben, hun eva kostuum.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Maar dat mooi en elke dag anders uit zien is een compensatie voor het eeuwige gezeik gezeur en geroddel wat ze doen!!!!
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')