Het leek er wel op. De zussen zijn dan niet zo intelligent, ze lopen niet zomaar mee met de mening van anderen. Ze mogen er van mij lang inblijven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:33 schreef BorTheWolf het volgende:
deed jeroen nou ook mee, over semih ?
Volgens mij was da Etiennequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:48 schreef BONG4002 het volgende:
Marcél "Mijn anusje is gewoon een beetje ziek"
Nee dat zei Marcélquote:
Heb je slaapmiddel het huis in gespoten ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:53 schreef BONG4002 het volgende:
Vanaf nu is het huis in totale rust
Dat hebben de bewoners zichzelf toegedaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je slaapmiddel het huis in gespoten ?
In je naam zie ik een fout.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:53 schreef BONG4002 het volgende:
Vanaf nu is het huis in totale rust
Ik héb ook niets met de ECHTE bb redactie te makenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 04:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
In je naam zie ik een fout.
Big Brother redactie VAN FOK moet er staan toch.
Jji hebt helemaal niets met de redactie van BB te maken![]()
Brrrrrrrr eng mannetjequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 05:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik héb ook niets met de ECHTE bb redactie te makenEn dat van FOK! is vanzelfsprekend, er staat ook niet moderator van FOK!
Maargoed das offtopic dus verder in SC
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:06 schreef Debbus het volgende:
Kukelekuuuuu!!!
Sorry hoor, maar dat slapen heeft nu al weer lang genoeg geduurd.
Niet veel bijzonders: E10 liep zich uit te sloven bij de zusjes en vertelde stoere verhalen, waar niemand naar luisterde, Egbert nam nog een biertje en wilde toen nog eentje nemen, maar niemand deed mee, Hilde, Rik, Marcel en Jeroen hadden het over roken... en namen nog een glaasje uit de fles wijn van Hilde... Mich en Semmie lagen al vroeg in bed, gezellig saampjes met de nodige kusjes...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Is er vanacht nog wat gebeurd? Want kan het niet terugvinden in de streamverslagen.
Niet veel boeiends dus.. ik dacht namelijk iets te lezen over bewoners die roddelden over Semih ofzoiets.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:23 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Niet veel bijzonders: E10 liep zich uit te sloven bij de zusjes en vertelde stoere verhalen, waar niemand naar luisterde, Egbert nam nog een biertje en wilde toen nog eentje nemen, maar niemand deed mee, Hilde, Rik, Marcel en Jeroen hadden het over roken... en namen nog een glaasje uit de fles wijn van Hilde... Mich en Semmie lagen al vroeg in bed, gezellig saampjes met de nodige kusjes...
In ieder geval geen telefoon geweest![]()
Ik weet alleen van wat in de uitzending voorbijgekomen is: E10 had van te voren gedacht: er komt een allochtoon en een homo in het huis... en toen Semmie binnenkwam was zijn eerste reactie: ooh nee he!! En dat vertelde hij tegen diverse personen (onder het mom van "niet dat ik het erg vind, het maakt mij niet uit"), waaronder Hilde terwijl zijn paps lachend zat mee te knikkenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet veel boeiends dus.. ik dacht namelijk iets te lezen over bewoners die roddelden over Semih ofzoiets.
Ja en dat Marlies bij iedereen heeft nagevraagd wie ze zouden nomineren, maar de uitkomst daarvan staat er dan niet bijquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet veel boeiends dus.. ik dacht namelijk iets te lezen over bewoners die roddelden over Semih ofzoiets.
Wordt wel tijd inderdaad!!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:06 schreef Debbus het volgende:
Gisteren kwam de haan om 10:11.
Zal mij benieuwen.
Dus?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch laat in bed gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |