Haha, toen ik dit las moest ik toch even aan een hakenkruis denken.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:56 schreef Oksel het volgende:
.. dat zijn zoveel mensen, aangezien je het al bent als je zegt dat chinezen zó lekker kunnen koken? Verder ben ik hoog opgeleid, en zijn mijn vrienden dat ook, stuk voor stuk keurige mensen, goede banen, net, beleefd en een aanwinst voor de maatschappij. Toch hebben ze allemaal een hekel aan zwarten..
Ik spreek uit ervaring, ik zeg puur hetgeen wat ik zag.. En verder zal elke Australier mijn verhaal bevestigen.
*applaus*quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:05 schreef Oksel het volgende:
Kortzichtig en haatdragend..? Haatdragend ben ik absoluut niet, en niemand is dat.. Kortzichtig? Ik trek conclusies door hetgeen wat ik in mijn directe omgeving zie gebeuren.. ik vind júllie juist kortzichtig, doe je ogen eens open, ga eens op reis, ga eens een dagje naar de grote stad, waar > 50% allochtoon woont, of nee, doe eens een nachtje, en ga eens door een wat mindere buurt lopen. Kijken of je dan nog zo positief bent. Jullie hebben volgens mij géén idee wat er speelt buiten je eigen veilige omgeving.
Waty zeg je nu ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:09 schreef Aurelianus het volgende:
Alle criminelen het om aangepakt te worden, of het nou moslims, scientology-aanhangers of gelegenheidsatheïsten zijn. Door enkel je zinnen te zetten op één bepaalde groep (in dit geval moslims) stigmatiseer je de gehele groep, wat niet rechtvaardig is. Mensen moeten eens wat verder kijken dan het kleurtje, de afkomst of de religie: sociaal-economische factoren zijn doorslaggevender in het verklaren van criminaliteit en normloosheid.
Ik zeg duidelijk een groep, en niet allemaal!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:09 schreef Aurelianus het volgende:
Alle criminelen het om aangepakt te worden, of het nou moslims, scientology-aanhangers of gelegenheidsatheïsten zijn. Door enkel je zinnen te zetten op één bepaalde groep (in dit geval moslims) stigmatiseer je de gehele groep, wat niet rechtvaardig is. Mensen moeten eens wat verder kijken dan het kleurtje, de afkomst of de religie: sociaal-economische factoren zijn doorslaggevender in het verklaren van criminaliteit en normloosheid.
En waarom zit jij nu niet te protesteren tegen die pedo partij ipv te zeiken op iets wat in Australie is gebeurd?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:15 schreef Koalabier het volgende:
En zie je Moslims dan demonstreren tegen die kwade Moslims? Haast niet, maar volgens mij zie je ze wel als er Mohammed-cartoons uitlekken..
Klopt helaas ...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:15 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Ik zeg duidelijk een groep, en niet allemaal!
Maar als je hoort dat de kwade Moslim terroristen een aanslag wouden plegen op een Australische kerncentrale, dan word je daar niet vrolijk van omdat er al zo weinig Moslims zitten.
En houd er rekening mee, in 2002 waren er Australiers in Bali (Indonesie) en waren er ook meer dan 300 Australische doden door bommen.
En dit jaar was er ook nog een kleiner bommetje, niet zo groot als in 2002.
En zie je Moslims dan demonstreren tegen die kwade Moslims? Haast niet, maar volgens mij zie je ze wel als er Mohammed-cartoons uitlekken..
Amen. Er wordt hier trouwens wel een mooi ander probleem duidelijk, namelijk het verontrustende aantal racisten in Australië. Terwijl je zou zeggen dat men de gekleurde medemens toch op zijn minst dankbaar zou moeten zijn voor het prachtige land waar men in leeft.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:09 schreef Aurelianus het volgende:
En jij geloofd echt dat als we alle Moslims het land uitgooien dat alle misdaad verdwijnt ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:23 schreef Oksel het volgende:Stelletje kortzichtige mensen zitten hier toch. Ik spreek jullie wel weer als er over een paar jaar hier rellen uitbreken, net als toen in Parijs. Ontevreden allochtone jongeren. Wanneer jullie schattige blanke dochtertje wordt aangerand in het zwembad.. of wanneer jullie leuke zoontje wordt neergestoken omdat hij zo'n gave scootert heeft. Dát is de toekomst van Nederland.. of geloven jullie er zélf in dat het weer ouderwets gezellig en veilig wordt?
Waarom zou het in Australie anders zijn dan in de rest van de Wereld ?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:23 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Amen. Er wordt hier trouwens wel een mooi ander probleem duidelijk, namelijk het verontrustende aantal racisten in Australië. Terwijl je zou zeggen dat men de gekleurde medemens toch op zijn minst dankbaar zou moeten zijn voor het prachtige land waar men in leeft.
Die situatie kun je níet vergelijken met Nederland. De jongeren die daar de straat op gingen woonden in de straatarme voorsteden van de grote steden, waar de kans op een uitzichtloos bestaan vele groter is dan een redelijke baan en een toekomst.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:23 schreef Oksel het volgende:
Ik spreek jullie wel weer als er over een paar jaar hier rellen uitbreken, net als toen in Parijs. Ontevreden allochtone jongeren.
Waarom zou dat in NL niet kunnen gebeuren in de toekomst? Lijkt me niet onreeel.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Die situatie kun je níet vergelijken met Nederland. De jongeren die daar de straat op gingen woonden in de straatarme voorsteden van de grote steden, waar de kans op een uitzichtloos bestaan vele groter is dan een redelijke baan en een toekomst.
Maar goed, dat zal ook wel liggen aan die jongeren zelf. Die hebben er immers zelf voor gekozen om daar geboren te worden.
Hebben ze nog nooit gekunnenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:57 schreef Koalabier het volgende:
Bepaalde groepen Moslims/Libanezen in Australie = GEWOON ELLENDE
Een van de prachtigste landen om te leven, alleen jammer dat die groepen Libanezen het weer verpesten!
Een backpacker die in elkaar geslagen word een groep Libanezen, het is gewoon tuig wat je hier ziet:
http://www.youtube.com/watch?v=SY5Wq6Eg4Cg&mode=related&search=
Als ze worden gepakt, worden ze daar meteen het land uitgeflikkerd!!!
1% is Moslim/Boeddhist in Australie met maar in totaal 20 miljoen inwoners (in zo'n groot land)
En dan nog gezeik.
Want er zitten heel erg veel Aziaten (zoals Japanners) in Australie, maar daar hoor je niets van! Die gedragen zich, werken, studeren & DOEN WAT!
Maar zo te zien zitten die groepjes Libanezen weer niets te doen, en gaan ze iemand even zinloos in elkaar slaan met wel 50 man!
En ik bedoel niet alle Libanezen, er zijn ook wel een paar die werken...............................................
Zo zijn er ook weer rellen in Sydney onstaan, want de Aussies pikken dit niet!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=MtQU8hjmlSE
http://www.youtube.com/watch?v=ZuU-9564S5o
Best grappig, ze pakken het tuig gewoon terug!!! Met heerlijk barbeque en bier erbij
Waarom kunnen die mensen zich toch niet gedragen![]()
Nou, wat speelt er dan? Ik kom namelijk nooit in 'mindere' buurten.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:05 schreef Oksel het volgende:
Kortzichtig en haatdragend..? Haatdragend ben ik absoluut niet, en niemand is dat.. Kortzichtig? Ik trek conclusies door hetgeen wat ik in mijn directe omgeving zie gebeuren.. ik vind júllie juist kortzichtig, doe je ogen eens open, ga eens op reis, ga eens een dagje naar de grote stad, waar > 50% allochtoon woont, of nee, doe eens een nachtje, en ga eens door een wat mindere buurt lopen. Kijken of je dan nog zo positief bent. Jullie hebben volgens mij géén idee wat er speelt buiten je eigen veilige omgeving.
Mohammed Cartoons:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:50 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar het bizarre is..
Waarom gaan die Libanezen dan ook niet demonstreren tegen die slechte Libanezen, dat doen ze dus ook niet!
Net als in Nederland, je ziet ze nooit demonstreren tegen de kwade mensen uit hun eigen volk.
Maar je ziet ze wel als er een Marokkaanse tasjesdief doodgereden word, of met die Mohammed Cartoons..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Verder vind ik gat als je vanuit een ander gebied komt dat je je dan hebt aan te passen. Je gaat toch ook niet bij iemand op bezoek om je daar alles te doen alsof je thuis bent?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |