Ja. Ik zal ze voor de vorm nog even herhalen.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:48 schreef doeka het volgende:
Hebben al je kinderen zulke bijzondere namen?
Ik gaf een hele belangrijke hintquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
En met excuses MaJo, ik weet het echt niet.
Hé, zit de mama van jouw kindjes ook op fok? Want ik heb die namen al eerder gelezen in een topic over kindernamen, en dat had jij niet gepost dacht ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja. Ik zal ze voor de vorm nog even herhalen.
Daphne Annick Frédérique
Falco Amadeus Jeanny
Frodo Peregrin Meriadoc
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
- Stayin' Alive -- blijft zo![]()
- If I can't have you -- Als ik jou niet had --> eerste 4 woorden kloppen, laatste nietkijk nog eens naar de engelse titel: als ik jou niet
- Night Fever -- Nachtzuster
- Tragedy -- blijft zo
- How deep is your love -- Hoe sterk is jouw liefde --> alleen het eerste woord is goed. Deze is misschien wel moeilijk omdat het iets anders is. Het heeft te maken met een offer in de liefde,ga jij in de liefde?
Gokjes.
Dat heb ik inderdaad gepost, ja. Mijn vriendin zit niet op Fok; die is een beetje zwaar dyslectisch helaas.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hé, zit de mama van jouw kindjes ook op fok? Want ik heb die namen al eerder gelezen in een topic over kindernamen, en dat had jij niet gepost dacht ikEr was toen nog een hele discussie rond de naam 'Frodo' gaande
Oh toch wel jij dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gepost, ja. Mijn vriendin zit niet op Fok; die is een beetje zwaar dyslectisch helaas.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
- Stayin' Alive -- blijft zo
- If I can't have you -- Als ik jou niet krijg
- Night Fever -- Nachtmerrie
- Tragedy -- Tragedie - Het is een heel ander woord, een bepaald gevoel. Hoe zou je je kunnen voelen als je een tragedie ondergaat, en je weet niet meer wat te doen?
- How deep is your love -- Hoe ver ga jij voor hem? Oeh bijnaEerste twee woorden kloppen, vierde ook. Het zijn vijf woorden in totaal.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan blijft Night Fever ook zoals het nu is.
Maar je hebt hem bijna!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar goed; ik ging dus slapen, weet je wel?
Hoe ver wil jij gaan kloptquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dan nog even: Tragedy -- Hopeloos
En How deep is your love -- Hoe ver wil jij gaan
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hulpeloos
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
Radeloos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |