Nee, maar ik ken de drummer nog van mijn middelbare schooltijd, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze bestaan trouwensn toch niet meer?
ah okay...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken de drummer nog van mijn middelbare schooltijd, vandaar dat ik het vroeg.
ach, beetje spierpijn, zo weer weg en m'n eigen schuld dus ik klaag nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:19 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Jeetje Sheep, beterschap hoorhelaas is t morgen zaterdag, maar als je maandag nog last heb van je elleboog moet je Diclofenac vragen aan je huisarts, toppijnstiller
![]()
Wat heb je gedaan dan lief schaapje?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ach, beetje spierpijn, zo weer weg en m'n eigen schuld dus ik klaag niet. Alleen maar even hopen dat die elleboog gewoon gekneusd is en dat t geen spierscheuring is (geen idee hoe dat moet voelen, maar het voelt wel zo zeg maar
)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:30 schreef MaJo het volgende:
One night in Bangkok, Benny Ulvaes en Bjorn Anderson, Chess
En wie is de artiest? En ik mis nog een schrijver....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:30 schreef MaJo het volgende:
One night in Bangkok, Benny Ulvaes en Bjorn Anderson, Chess
Nóg een schrijver? Dat weet ik dan echt niet. Weet wel dat Tim Rice meegeholpen heeft met de teksten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En wie is de artiest? En ik mis nog een schrijver....
Is dat niet "schrijven" dan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nóg een schrijver? Dat weet ik dan echt niet. Weet wel dat Tim Rice meegeholpen heeft met de teksten?
veel meer dan ik aankon blijktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan lief schaapje?
WAAR? Ik eerst!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:33 schreef Homdeck het volgende:
kut.
Dat was wel genaaid geweest omdat ik de rest wel wist. Kon alleen niet op Murray Head komenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:33 schreef Homdeck het volgende:
kut. had ik iets langer moeten wachten dus
nou zeg, ik had ook 3 van de 4 goed hoorquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was wel genaaid geweest omdat ik de rest wel wist. Kon alleen niet op Murray Head komenDenk altijd weer dat het Jonathan Pryce is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |